Auteur Topic: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september  (gelezen 426085 keer)

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #960 Gepost op: 28-07-2020, 08:30:37 »
Naast dat ik het heel leuk vind dat we het nog niet weten kom ik nu zeggen dat ik op dit moment tegelijkertijd ook gefrustreerd ben dat we de namen niet weten ::rofl::

Ik vind het ook lastig welke namen we als “zekerheid” kunnen beschouwen. OBN’ers lijken me uitgesloten, want in de tekst wordt gesproken over 10 BN’ers die een tweede kans krijgen. Dat betekent dat van de 16 BN’er-seizoenen er sowieso 6 overgeslagen gaan worden. Ik denk dat seizoen 20 er niet in gaat zitten: op het moment van opnames was het nog niet op tv geweest + gaan kandidaten 2 keer in een halfjaar mee? Ik zie Rick het zelf ook nog niet doen. Ook niemand uit seizoen 15 misschien? Rik “representeert” dat seizoen eigenlijk al, al is dit totaal loze speculatie.

Ik hoop in ieder geval dat we snel wat kandidaten vast kunnen stellen, want ik ben het op dit moment qua speculatie echt even kwijt :-[
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Revolution93

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #961 Gepost op: 28-07-2020, 10:01:50 »
Ik merk dat ik stiekem het toeleven naar het nieuwe seizoen mis 😅. Het bekendmaken van de kandidaten, of daar al iets uit af te lezen valt. En vervolgens het inschatten van de kansen van de kandidaten. Het blijft allemaal even achterwege zo. Voelt zelfs een beetje leeg...

Overigens wel mooi dat seizoen 21 door lijkt te gaan. Met alle corona maatregelen ben ik hele benieuwd hoe dat eruit gaat zien (en of dit de sfeer anders maakt). Zeker met een hele hoop series die uitgesteld zijn is het mooi dat het door heeft kunnen gaan, geeft weer iets om naar uit te kijken.

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #962 Gepost op: 28-07-2020, 10:48:59 »
Nog even over de discussie omtrent de app, of die nou vanaf afl. 1 of 2 zou beginnen aangezien de kandidaten pas in afl. 1 bekend worden: Het zou kunnen dat de app anders in elkaar zit. We konden immers aan het einde van S20 feedback geven. En hier op het forum zeiden volgens mij ook al veel mensen dat ze het puntensysteem liever anders zien.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #963 Gepost op: 28-07-2020, 11:04:11 »
Ik denk dat dit echt niet klopt. De eerder genoemde namen op basis van social media zijn veel sterker. Er is in mijn ogen geen enkele reden om Sander, Richard, Aaf en/of Menno te casten voor een All-Star seizoen. Leuke mensen maar er was niets ‘All Stars’ aan hun, wat de kijker echt is bijgebleven. Dit blijft natuurlijk subjectief, maar ik mag wel veronderstellen dat wij als molloten een beetje feeling hiervoor hebben. Yvonne en Nikkie als 2 beautyvloggers samen in één seizoen zou ook niet logisch zijn.
ik weet niet of ze voor een all-star cast zijn gegaan. (Behalve als je in iedere oud-deelnemer een ster ziet).

Er zitten vaak sociale types tussen als Richard en Emilio om het groepsgevoel te versterken. Dat soort namen verwacht ik dus juist wel.

maar eens dat Sigrid een zekerheidje leek. nou ja, mooi dat het nog niet zeker is wie er mee doen.


Ik vind operazangeres Tania Kross wel de obvious mole in dat laatste lijstje. Met het thema van dit seizoen "Renaissance" ook



A Brief History of Opera. Born in Italy more than 400 years ago during the Renaissance, opera—a combination of vocal and orchestral music, drama, visual arts and dance—has been inspiring people for ages.

en

Opera originated in Italy at the end of the 16th century (with Jacopo Peri's mostly lost Dafne, produced in Florence in 1598)


Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #964 Gepost op: 28-07-2020, 11:30:13 »
Tania zat in die tijd in Masked singers

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #965 Gepost op: 28-07-2020, 11:34:29 »
De wieisdemol.nl website is weer aangepast  ::zwaai::. Alle oude filmpjes van S20 zijn verplaatst en archiveert.

Offline Tim579

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #966 Gepost op: 28-07-2020, 11:53:12 »
Tania zat in die tijd in Masked singers

Klopt en ze zat na afloop van de finale op 1 november nog bij Beau. Dan denk ik dus toch dat dat lijstje niet klopt

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #967 Gepost op: 28-07-2020, 12:06:49 »
De opnames voor The Masked Singer waren op de volgende data:

Zaterdag 27 juli
Zondag 28 juli
Zondag 4 augustus
Maandag 5 augustus
Zaterdag 17 augustus
Zaterdag 24 augustus


(bron: https://www.publiek-gezocht.nl/the-masked-singer)

Het is misschien wat misleidend doordat de uitzendingen tot november liepen, maar de opnames waren veel eerder al voltooid!

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #968 Gepost op: 28-07-2020, 12:10:31 »
Dit is volgens mij zo goed als zeker Siena, waar ook beroemde paardenraces worden gehouden, wel heel toeristisch.

De toren in de achtergrond, op de vrijgegeven foto van Rik, staat naar mijn mening in Pitigliano. De foto is genomen in de opnameperiode die Sanmol al had verwacht  ::ok::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #969 Gepost op: 28-07-2020, 12:17:12 »
De toren in de achtergrond, op de vrijgegeven foto van Rik, staat naar mijn mening in Pitigliano. De foto is genomen in de opnameperiode die Sanmol al had verwacht  ::ok::

Ja, opnamens waren ergens rond 1 november tot 21 november 2019.



Die medieval opdracht is volgensmij ook opgenomen daar.

Edit: Het fragment in de trailer waar iemand opgesloten zit is opgenomen in Elba, Tuscano. Napoleon werd daar naartoe verbannen en opgesloten, dus het is wel toepasselijk  ::rofl::. De koffertjes opdracht is volgensmij opgenomen in het centrum van Florence.
« Laatst bewerkt op: 28-07-2020, 13:38:59 door Sanmol »

Offline Uil

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #970 Gepost op: 28-07-2020, 13:24:37 »
Een makkelijke oplossing voor de app lijkt mij dat er aan het eind van aflevering 1 wel een test is, maar dat de onthulling pas aan het begin van aflevering 2 is. Kan je wel flink wat punten verliezen in de huidige opzet, maar da's part of the game. Of helemaal geen test en er gaan in aflevering 2 (of iets later) na de test twee mensen naar huis. Nog een alternatief: verloopt verder normaal en finale met vier (voelt wel gek misschien voor jubileumversie).

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #971 Gepost op: 28-07-2020, 13:28:12 »
Een makkelijke oplossing voor de app lijkt mij dat er aan het eind van aflevering 1 wel een test is, maar dat de onthulling pas aan het begin van aflevering 2 is. Kan je wel flink wat punten verliezen in de huidige opzet, maar da's part of the game. Of helemaal geen test en er gaan in aflevering 2 (of iets later) na de test twee mensen naar huis. Nog een alternatief: verloopt verder normaal en finale met vier (voelt wel gek misschien voor jubileumversie).

Dat is een slimme ja, want het probleem was vaak dat je in aflevering 1 niet zo snel jouw punten kon veranderen dus ze sneller kon verliezen.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #972 Gepost op: 28-07-2020, 13:40:25 »
Edit: Het fragment in de trailer waar iemand opgesloten zit is opgenomen in Elba, Tuscano. Napoleon werd daar naartoe verbannen en opgesloten, dus het is wel toepasselijk  ::rofl::.
Zolang Ron (als hij meedoet) maar niet daar gedropt wordt en dat zijn medespelers dan mogen beslissen of hij terug mag komen, vind ik het best  ::ok:: :P

Offline WieIsUt

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #973 Gepost op: 28-07-2020, 14:24:17 »
Zonder groepsvrijstellingen kom je precies aan 8. Maar dan is er dus ook geen: 'dat ziet u.. volgende week' moment  ::ok:: (alleen is afl 8 dan 3 kandidaten en bekendmaking), maar waar zijn dan de molacties bespreken?

De molacties worden de laatste jaren toch al amper/niet besproken. Ik mis de oude stijl met gewoon een hele uitzending mollenstreken en hints. Zoals de Belgen het doen, dat programma is echt 10x beter, maar dat terzijde. Hopelijk plakken ze ook niet weer zo'n vreselijke live uitzending aan de reeks vast, wat zijn die onnodig, slecht en chaotisch. Maar ik dwaal af. Ik denk dus dat we op dit gebied vrij weinig zullen merken omdat het dus de laatste jaren al ruk is.

Offline Revolution93

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #974 Gepost op: 28-07-2020, 15:43:04 »
Ik denk dat als er een reünie aflevering komt dat is wellicht volledig de "oude" stijl gaat zijn. In verband met corona zal een live finale er sowieso niet in zitten. In tegenstelling tot seizoen 20 hebben ze nu de tijd een "normale" reünie aflevering te maken. Dat zou ook nog eens een mooi eerbetoon zijn aan hoe de reünies van seizoen 1 tm seizoen 13 hebben plaatsgevonden.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #975 Gepost op: 28-07-2020, 15:54:42 »
Ik denk dat als er een reünie aflevering komt dat is wellicht volledig de "oude" stijl gaat zijn. In verband met corona zal een live finale er sowieso niet in zitten. In tegenstelling tot seizoen 20 hebben ze nu de tijd een "normale" reünie aflevering te maken. Dat zou ook nog eens een mooi eerbetoon zijn aan hoe de reünies van seizoen 1 tm seizoen 13 hebben plaatsgevonden.

Oooo dat hoop ik zo! Hopen dat Rick dit leest en er iets mee gaat doen  ::jaja:: :D
Frankje Lapi

Offline thomasNL

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #976 Gepost op: 28-07-2020, 16:00:42 »
Zo benieuwd naar dit seizoen! Ik hoop dat ze het ook gebruiken om wat meer te experimenteren. Misschien met elementen vanuit de Vlaamse versie of (hopelijk) wat meer back to the roots.

Vind het persoonlijk al heel gaaf dat we de kandidaten niet van te voren weten. Wie weet wat dat voor gave plottwists kan zorgen. Wie houdt ze tegen om een eerste aflevering met 16 kanidaten te doen die moeten strijden om 8-10 plekken?

In ieder geval iets om naar uit te kijken in 2020 haha...

Ps. Had t trouwens ook wel echt erg leuk gevonden wanneer t allemaal oud mollen waren. Dat zijn toch vaak wel de leukere/extroverte personen. Voor volgend jaar!
« Laatst bewerkt op: 28-07-2020, 16:03:20 door thomasNL »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #977 Gepost op: 28-07-2020, 16:19:52 »
Er is trouwens een heel goede reden dat ze niet voor een seizoen met 'alleen maar eerste afvallers' of 'alleen maar Mollen' hebben gekozen: die poules van mensen zijn veel te klein. Zie maar eens 10 van de 20 Mollen bereid te vinden om precies in de door jou uitgekozen periode drie weken vrij te nemen. De groep 'afvallers' beslaat 139 mensen, dus daar heb je een betere kans :)

(Nu ik dit schrijf besef ik dat dit nog helemaal niet officieel bekend is, maar goed.)
...óf niet!

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #978 Gepost op: 28-07-2020, 16:37:41 »
Janine zit er (gebaseerd op social media) niet bij. Als je het iemand zou gunnen, dan is het haar. Ik vind het daarom ook niet heel vanzelfsprekend dat Ron meedoet. Bijna iedereen gunt het hem, maar de producenten hebben echt kandidaten op hun speltactieken/persoonlijkheid in hun seizoen gecast. Ik denk ook dat ze hebben willen voorkomen dat het een seizoen wordt voor de ‘zielige boeg’, om het zo maar even hard te zeggen.

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #979 Gepost op: 28-07-2020, 17:03:07 »
Janine zit er (gebaseerd op social media) niet bij. Als je het iemand zou gunnen, dan is het haar. Ik vind het daarom ook niet heel vanzelfsprekend dat Ron meedoet. Bijna iedereen gunt het hem, maar de producenten hebben echt kandidaten op hun speltactieken/persoonlijkheid in hun seizoen gecast. Ik denk ook dat ze hebben willen voorkomen dat het een seizoen wordt voor de ‘zielige boeg’, om het zo maar even hard te zeggen.
Janine zit er sowieso niet bij, want Zondag Met Lubach was in die periode gewoon (en ze staat ook op alle backstage vlogs).
...if one only remembers to turn on the light.