Auteur Topic: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september  (gelezen 426278 keer)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #980 Gepost op: 28-07-2020, 17:30:38 »
Janine zit er (gebaseerd op social media) niet bij. Als je het iemand zou gunnen, dan is het haar. Ik vind het daarom ook niet heel vanzelfsprekend dat Ron meedoet. Bijna iedereen gunt het hem, maar de producenten hebben echt kandidaten op hun speltactieken/persoonlijkheid in hun seizoen gecast. Ik denk ook dat ze hebben willen voorkomen dat het een seizoen wordt voor de ‘zielige boeg’, om het zo maar even hard te zeggen.
Plus die stunt van Ron bij het Televizier-ring gala toen..

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #981 Gepost op: 28-07-2020, 17:31:44 »
Plus die stunt van Ron bij het Televizier-ring gala toen..

Er is een grote kans Ron meedoet door de Nadja like die we hebben gevonden.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #982 Gepost op: 28-07-2020, 17:54:30 »
De opnames voor The Masked Singer waren op de volgende data:

[ ... ]

Het is misschien wat misleidend doordat de uitzendingen tot november liepen, maar de opnames waren veel eerder al voltooid!

Maar ze was wel bij Beau op 1 november (ik heb dat zitten kijken, Beau is altijd live), dus tenzij de opnames later zijn begonnen, kan je Tanja wel afschrijven.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #983 Gepost op: 28-07-2020, 18:25:45 »
Dat denk ik dus ook niet, all stars is niet altijd alle zielige mensen. Maar een Ron en nikkie zijn wel goeie hoor
chipsverslaafde <3

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #984 Gepost op: 28-07-2020, 18:57:29 »
Heb er zin in! Wie er precies mee doen maakt me niet zo veel uit maar vind het erg leuk dat ze het nog niet bekend maken.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #985 Gepost op: 28-07-2020, 19:00:41 »
Ik mag toch hopen dat ze Ron sowieso wel gevraagd hebben, of hij ook echt meedoet hangt af van zijn eigen rooster.

En Horace lijkt me ook aannemelijk dat hij gevraagd is. Rick is altijd positief over hem geweest (en zijn stem komt nog jaarlijks terug, zo ook in de promo).

Janine klinkt ook logisch, maar zij heeft volgens mij al eens aangegeven niet nog eens mee te willen doen.

Anderen die ziek naar huis zijn gegaan maken ook kans. Jean-Marc en Evi zullen we niet terug zien. En Astrid vast ook niet. Maar ik hoop wel heel erg uit iemand van de eerste 4 seizoenen.


Zelf hoop ik ook nog op Dick Jol. Maar Renate mag natuurlijk ook, die heeft haar molkwaliteiten goed bewezen in The Big Escape. Maar ze was natuurlijk wel finalist.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #986 Gepost op: 28-07-2020, 19:18:40 »
Ik mag toch hopen dat ze Ron sowieso wel gevraagd hebben, of hij ook echt meedoet hangt af van zijn eigen rooster.

En Horace lijkt me ook aannemelijk dat hij gevraagd is. Rick is altijd positief over hem geweest (en zijn stem komt nog jaarlijks terug, zo ook in de promo).

Janine klinkt ook logisch, maar zij heeft volgens mij al eens aangegeven niet nog eens mee te willen doen.

Anderen die ziek naar huis zijn gegaan maken ook kans. Jean-Marc en Evi zullen we niet terug zien. En Astrid vast ook niet. Maar ik hoop wel heel erg uit iemand van de eerste 4 seizoenen.


Zelf hoop ik ook nog op Dick Jol. Maar Renate mag natuurlijk ook, die heeft haar molkwaliteiten goed bewezen in The Big Escape. Maar ze was natuurlijk wel finalist.

Die zou inderdaad mee kunnen doen, want daar hebben we helemaal geen info over.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #987 Gepost op: 28-07-2020, 19:47:17 »
Ik vrees alleen dat hij niet gevraagd is. 3 jaar geleden niet heel positief in het nieuws geweest.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #988 Gepost op: 28-07-2020, 20:16:20 »
Shot uit de trailer.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #989 Gepost op: 28-07-2020, 20:41:46 »
Shot uit de trailer.

Come through Nancy Drew. Een witte man - maar wie? De enige die ik kan verzinnen is Owen (S14) Kan ook gewoon de piloot zijn.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #990 Gepost op: 28-07-2020, 21:07:40 »
Denk eerder dat de kandidaat achter zit en dit wellicht een camera man is????

Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #991 Gepost op: 28-07-2020, 21:53:26 »
De opnames voor The Masked Singer waren op de volgende data:

Zaterdag 27 juli
Zondag 28 juli
Zondag 4 augustus
Maandag 5 augustus
Zaterdag 17 augustus
Zaterdag 24 augustus


(bron: https://www.publiek-gezocht.nl/the-masked-singer)

Het is misschien wat misleidend doordat de uitzendingen tot november liepen, maar de opnames waren veel eerder al voltooid!

Klopt. Maar na afloop van de finale zat ze bij BEAU aan tafel live l. Dat was 1 november.

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #992 Gepost op: 28-07-2020, 22:59:36 »
Weet je wie ik terug zou willen zien? Tim Haars...

"Tweede keer Wie Is De Mol ... DA'S NIET TE DOEN JONGUH!!"  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #993 Gepost op: 28-07-2020, 23:09:34 »
What about Fréderique van der Wal? Ze was de mol in een Amerikaanse versie van WIDM. Tellen we haar ook mee ;) ?

Een hint naar haar was toen dat zij in een helikopter zat die in de trailer zat. Zou dit de makers op ideeën hebben gebracht?  ::hypocriet::

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #994 Gepost op: 28-07-2020, 23:33:07 »
What about Fréderique van der Wal? Ze was de mol in een Amerikaanse versie van WIDM. Tellen we haar ook mee ;) ?

Een hint naar haar was toen dat zij in een helikopter zat die in de trailer zat. Zou dit de makers op ideeën hebben gebracht?  ::hypocriet::

Ik durf er wel een tientje op in te zetten dat er geen kandidaten uit buitenlandse versies meedoen.  ;D

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #995 Gepost op: 29-07-2020, 00:33:17 »
Weet je wie ik terug zou willen zien? Tim Haars...

"Tweede keer Wie Is De Mol ... DA'S NIET TE DOEN JONGUH!!"  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Ja, die zou ik ook nog wel eens terug willen zien. Vrees alleen dat dat hem niet wordt omdat hij in zijn eigen seizoen al een tweede kans had gehad  :-[

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #996 Gepost op: 29-07-2020, 00:42:39 »
Voor wat de T is. Owen Schumacher poste iets over Tuscany een dag voor de opnamens... Echter, was hij wel bij de intocht van Sinterklaas op 16 november als ik Instagram mag geloven  ::vergroot::.

Edit: Owen is al eerder dat jaar naar Tuscany geweest, dus ik denk dat hij niet meedoet  ::zwaai::. Blijft er echt bijna niemand meer over hoor.
« Laatst bewerkt op: 29-07-2020, 00:58:41 door Sanmol »

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #997 Gepost op: 29-07-2020, 08:19:34 »

Edit: Owen is al eerder dat jaar naar Tuscany geweest, dus ik denk dat hij niet meedoet  ::zwaai::. Blijft er echt bijna niemand meer over hoor.

Misschien alvast wat locaties verkennen ter voorbereiding op het molschap?  ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #998 Gepost op: 29-07-2020, 09:11:30 »
Voor wat de T is. Owen Schumacher poste iets over Tuscany een dag voor de opnamens... Echter, was hij wel bij de intocht van Sinterklaas op 16 november als ik Instagram mag geloven  ::vergroot::.

Edit: Owen is al eerder dat jaar naar Tuscany geweest, dus ik denk dat hij niet meedoet  ::zwaai::. Blijft er echt bijna niemand meer over hoor.

Kan altijd toeval zijn toch? Makers gaan niet de locatie veranderen waar ze plannen voor hebben omdat één van de kandidaten net op vakantie daar is geweest
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #999 Gepost op: 29-07-2020, 11:05:42 »
Ik denk oprecht dat dit de 5 mannen zijn van de ''overgebleven paar'' die we hebben als je kijkt wie er optioneel nog over zijn:

Ron (S18)
Viktor (S14)
Daniël (S13)
Dio (S12)
Horace (S11)


Niet [van meest waarschijnlijk tot minst waarschijnlijk]:

Taeke (S16) - Airen was hoogzwanger tijdens de opnamens, en het lijkt me niet dat je jouw zwangere vrouw achterlaat voor de mol terwijl ze elk moment kan bevallen. Heeft ook foto's verwijdert op Instagram die ze in de periode van 1 nov - 22 nov 2019 hebben gemaakt  ::vergroot::.

William (S12) - In het artikel over dat hij Annie de musical verlaat als regisseur staat dat dit door een meningsverschil was tussen de productie en hem. Lijkt mij niet dat je aan een groot project begint en halverwege even weggaat voor de mol. Mocht dat wel zo zijn, dan snap ik dat meningsverschil  ::rofl::.

Chris & Geert (S6) - Mocht Peggy meedoen lijkt me niet dat ze twee vroege afvallers van hetzelfde seizoen meedoen.

Roeland (S5) - Wil niet meer in de publiciteit staan na het expeditie Robinson fiasco.

Chris Z. (S15) - Had opnamens voor 3 op reis in Colombia [heeft getagde foto met Colombiaanse mannen op Instagram] halverwege de opnamens.

Edo (S8) - Oud-winnaar, dus heeft geen tweede kans nodig  ::zwaai::.