Auteur Topic: Wie is de Mol 2020 veiling!  (gelezen 22034 keer)

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: Wie is de Mol 2020 veiling!
« Reactie #80 Gepost op: 24-04-2020, 20:24:13 »
Waarom is mijn bod van 20:00:00 verwijderd?
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol 2020 veiling!
« Reactie #81 Gepost op: 24-04-2020, 20:25:37 »
Ik ben wel heel erg sad dat ik niet het knuffel molletje heb aangezien ik er mn kleine neefje van 1 er blij mee  had gemaakt :\'(
Dan moet je even op het labelltje kijken.. Misschien zijn ze wel ergens te koop voor €5   :-X

maar sta jij nou 2e met een hoger bod terwijl je op tijd was bij de hele pot?
computers zijn raar..  ::rofl::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Wie is de Mol 2020 veiling!
« Reactie #82 Gepost op: 24-04-2020, 20:28:29 »
 ::rofl:: Ja echt heel raar, raakte ook in de war van al die dubbele biedingen ???
enige sadde blijft het mol knuffeltje voor de rest ben ik blij met mijn widm money 8)
chipsverslaafde <3

Offline Rik1980

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol 2020 veiling!
« Reactie #83 Gepost op: 24-04-2020, 20:29:12 »
Moet eerlijk toegeven dat ik zelf liever het Molgeld had gehad, maar dat liep al te veel op. Het was bij mij meer dat ik toch wat wilde bieden voor het goede doel, maar als jij echt er iemand heel blij mee kan maken gun ik je hem wel. Wel wil ik dan uiteraard even horen in pb hoe en wat qua verhaal ::jaja::

Hoi Michael,

Ik zal je een Pb sturen en dan moet jij maar kijken. Anders is hij zoals ik al zei je gegund. Laat je beslissing dan maar weten en aan moderator. Groetjes Rik

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Wie is de Mol 2020 veiling!
« Reactie #84 Gepost op: 24-04-2020, 20:31:01 »
Tip voor ooit een volgende veiling. Laat elk item 5 minuten extra tijd krijgen als er een nieuw bod geplaatst wordt. Dan heb je dit niet en gaan we niet met zn alle in de laatste 10 seconden enorm lopen bieden.. ::ohno::

Sluit me hier bij aan. Nu kwam het er meer op aan wie het snelste internet had in de laatste 5 seconden  :P

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: Wie is de Mol 2020 veiling!
« Reactie #85 Gepost op: 24-04-2020, 20:33:30 »
Of gewoon een gesloten veiling zodat je de andere biedingen niet kan zien ;D

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Wie is de Mol 2020 veiling!
« Reactie #86 Gepost op: 24-04-2020, 20:34:24 »
Dat was zenuwslopend...  ::zweet::

Maar ik ben ontzettend blij met de Kungfu Opdrachtkaart  ::hyper::

Offline Memmymol

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol 2020 veiling!
« Reactie #87 Gepost op: 24-04-2020, 20:37:15 »
Ik sta bij molletje op plaats 3 en 4. Ik hoef echter geen 2 molletjes hoor. Mijn plaats 4 mag ook wel naar Xanne weetwel. De knop reageer de niet en toen heb ik nog een keer gedrukt. Ik ging bovendien ook voor het goede doel.

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: Wie is de Mol 2020 veiling!
« Reactie #88 Gepost op: 24-04-2020, 20:38:11 »
Telt dit?
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Wie is de Mol 2020 veiling!
« Reactie #89 Gepost op: 24-04-2020, 20:39:29 »
Ik sta bij molletje op plaats 3 en 4. Ik hoef echter geen 2 molletjes hoor. Mijn plaats 4 mag ook wel naar Xanne weetwel. De knop reageer de niet en toen heb ik nog een keer gedrukt. Ik ging bovendien ook voor het goede doel.
Ik wil hem ook wel hoor :P Mn kleine neefje zou heel blij zijn
chipsverslaafde <3

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol 2020 veiling!
« Reactie #90 Gepost op: 24-04-2020, 20:40:33 »
Als ik goed getelt heb (kan het me niet voorstellen), dan heeft de veiling in totaal opgebracht:

€3.757,72

en als het wel klopt, dan doneer ik 3 cent om er een mooier getal van te maken.  ::trots::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Jeroen75

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol 2020 veiling!
« Reactie #91 Gepost op: 24-04-2020, 20:46:13 »
Alle winnaars gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinsten, ondanks dat ik zelf niets heb gewonnen. Save the Childeren kan weer een mooi bedrag bijschrijven. Helaas was het geld van de pot mij niet gegund. Zelfde gedachte, ander bedrag. Gelukkig heb ik een bijna compleet setje Molgeld gewonnen met de Fandag prijsvraag  ::ok::.

Iedereen die (net) niet heeft gewonnen, jammer, maar nu niet allemaal je teleurstelling botvieren op de organisatie. Uiteraard zijn er verbeterpunten, maar er had ook helemaal geen veiling kunnen zijn dit jaar.  ::zwaai::

Offline Rik1980

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol 2020 veiling!
« Reactie #92 Gepost op: 24-04-2020, 20:47:42 »
Moet eerlijk toegeven dat ik zelf liever het Molgeld had gehad, maar dat liep al te veel op. Het was bij mij meer dat ik toch wat wilde bieden voor het goede doel, maar als jij echt er iemand heel blij mee kan maken gun ik je hem wel. Wel wil ik dan uiteraard even horen in pb hoe en wat qua verhaal ::jaja::

Ik heb je een PM gestuurd Michael.

Offline Revius

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol 2020 veiling!
« Reactie #93 Gepost op: 24-04-2020, 20:50:38 »
Dankjewel aan de organisatie en proficiat aan alle gelukkigen. Fijn, dat er zo een mooi bedrag naar het goede doel gaat! :)

Re: Wie is de Mol 2020 veiling!
« Reactie #94 Gepost op: 24-04-2020, 20:50:51 »
Ik sta bij molletje op plaats 3 en 4. Ik hoef echter geen 2 molletjes hoor. Mijn plaats 4 mag ook wel naar Xanne weetwel. De knop reageer de niet en toen heb ik nog een keer gedrukt. Ik ging bovendien ook voor het goede doel.

Bedankt memmy, dacht al dat er iets mis ging bij de laatste minuten met de website, maar nam het zekere door nog een bod te doen(nu net buiten de tijd).   ::joehoe::

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Wie is de Mol 2020 veiling!
« Reactie #95 Gepost op: 24-04-2020, 20:52:30 »
We zijn zorgvuldig door alle binnengekomen biedingen gegaan. Het ging snel op het laatst, maar we hebben de volgende systematiek toegepast:
* indien het bod na 20:00:00 uur (database-tijd) was geregistreerd, is het geschrapt
* indien er twee biedingen van hetzelfde bedrag binnengekomen zijn, telt de eerst binnengekomen bieding (dat is dus alleen bij de waaier van Rob gebeurd)
* indien er rond dezelfde tijd biedingen zijn binnengekomen van een ander bedrag, telt alleen de hoogste

Als je dus nu nog als hoogste bieder staat bij een item op de veilingpagina, zal je zo snel mogelijk bericht krijgen. Gefeliciteerd alvast aan de winnaars van de items  ::bravo::

En ja, helaas zoals bij elke veiling, zullen ook mensen teleurgesteld zijn omdat ze het net niet gehaald hebben. Ondanks dat, hebben ook zij een enorme bijdrage geleverd aan het goede doel: Safe the Children!  ::bravo::

Uiteraard zullen we alle ervaringen van deze veiling meenemen voor eventuele toekomstige veilingen!
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline mastat

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol 2020 veiling!
« Reactie #96 Gepost op: 24-04-2020, 20:53:15 »
Telt dit?

Lijkt me wel, tot 19:59:59 telt mee.
Dat is namelijk tot 20:00uur. Anders was het tot en met.

Offline Kickered

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol 2020 veiling!
« Reactie #97 Gepost op: 24-04-2020, 20:53:21 »
Telt dit?
[/quote
Als iets om 20:00 eindigt dan is de laatste geldige bieding tot 19:59:59 zou ik zeggen
Ik laat me die vlag echt niet afpakken :-)

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: Wie is de Mol 2020 veiling!
« Reactie #98 Gepost op: 24-04-2020, 20:55:29 »
We zijn zorgvuldig door alle binnengekomen biedingen gegaan. Het ging snel op het laatst, maar we hebben de volgende systematiek toegepast:
* indien het bod na 20:00:00 uur (database-tijd) was geregistreerd, is het geschrapt
* indien er twee biedingen van hetzelfde bedrag binnengekomen zijn, telt de eerst binnengekomen bieding (dat is dus alleen bij de waaier van Rob gebeurd)
* indien er rond dezelfde tijd biedingen zijn binnengekomen van een ander bedrag, telt alleen de hoogste

Als je dus nu nog als hoogste bieder staat bij een item op de veilingpagina, zal je zo snel mogelijk bericht krijgen. Gefeliciteerd alvast aan de winnaars van de items  ::bravo::

En ja, helaas zoals bij elke veiling, zullen ook mensen teleurgesteld zijn omdat ze het net niet gehaald hebben. Ondanks dat, hebben ook zij een enorme bijdrage geleverd aan het goede doel: Safe the Children!  ::bravo::

Uiteraard zullen we alle ervaringen van deze veiling meenemen voor eventuele toekomstige veilingen!
Telt een bod om 20:00:00 ook? Ik hoop het!
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de Mol 2020 veiling!
« Reactie #99 Gepost op: 24-04-2020, 21:04:18 »
De andere aangemaakte topics over de veiling zijn samengevoegd naar deze, alles wat betreft de veiling kan hier besproken worden :) ::ok::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human