Auteur Topic: Wie is de Mol 2020 veiling!  (gelezen 21840 keer)

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: Wie is de Mol 2020 veiling!
« Reactie #60 Gepost op: 24-04-2020, 20:05:56 »
Heb ik nou wel of niet die waaier? ???
Gaan we loten bij gelijkspel?

Offline Rik1980

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol 2020 veiling!
« Reactie #61 Gepost op: 24-04-2020, 20:06:09 »
Ik heb samen met iemand anders precies hetzelfde bod op precies hetzelfde moment gedaan en hebben beide hoogste bod. Wie krijgt het item nu? Wil er best 128 euro van maken ipv 127 voor de waaier waarop staat dat rob de mol is. Wie helpt me?

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: samen hoogste bod en nu?
« Reactie #62 Gepost op: 24-04-2020, 20:06:20 »
Ik heb samen met iemand anders precies hetzelfde bod op precies hetzelfde moment gedaan en hebben beide hoogste bod. Wie krijgt het item nu? Wil er best 128 euro van maken ipv 127 voor de waaier waarop staat dat rob de mol is. Wie helpt me?
Hoi vriend ::rofl::

Offline IlonaJessy

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol 2020 veiling!
« Reactie #63 Gepost op: 24-04-2020, 20:08:24 »
Altijd fijn als de site hapert en daardoor mijn bieding pas 5 seconde na 8 uur werd bevestigd  ::ohno::

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie is de Mol 2020 veiling!
« Reactie #64 Gepost op: 24-04-2020, 20:09:18 »
Heb ik nou wel of niet die waaier? ???
Gaan we loten bij gelijkspel?
Ik heb samen met iemand anders precies hetzelfde bod op precies hetzelfde moment gedaan en hebben beide hoogste bod. Wie krijgt het item nu? Wil er best 128 euro van maken ipv 127 voor de waaier waarop staat dat rob de mol is. Wie helpt me?
Schaar er door. Voor ieder een helft. ::rofl::

Re: samen hoogste bod en nu?
« Reactie #65 Gepost op: 24-04-2020, 20:09:57 »
Een hoofdpijndossier voor de waaier is geboren.

Ben nog na 20 uur overboden door iemand en bij het andere had ik gelijktijdig met iemand gebodenn, maatr wel 1 euro mee. sta niet als hoogste bod haha.

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Wie is de Mol 2020 veiling!
« Reactie #66 Gepost op: 24-04-2020, 20:11:32 »
Ik ga hier toch een knoop doorhakken voor wat betreft de waaier. Doordat de momenten zo dicht op elkaar lagen, was het mogelijk dat de twee bedragen hetzelfde waren. Maar er was er toch echt maar één de eerste die 127 geboden heeft en dat is michael90, gefeliciteerd!
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline IlonaJessy

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol 2020 veiling!
« Reactie #67 Gepost op: 24-04-2020, 20:11:49 »
Raar dat de bieding op kistje net voor 8 al niet meer meetelt 🤔 hopelijk volgend jaar weer normale veiling. Hele dag binnen seconde dat bod er staat en nu opeens niet en daardoor heb ik het kistje niet kunnen winnen

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: Wie is de Mol 2020 veiling!
« Reactie #68 Gepost op: 24-04-2020, 20:13:32 »
Krijg ik de vlag als ik om 20:00:00 heb geboden? Het gaat om 1 seconden en waarschijnlijk had ik heb al eerder verstuurd maar liep hij vast.
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Rik1980

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol 2020 veiling!
« Reactie #69 Gepost op: 24-04-2020, 20:15:50 »
Ik ga hier toch een knoop doorhakken voor wat betreft de waaier. Doordat de momenten zo dicht op elkaar lagen, was het mogelijk dat de twee bedragen hetzelfde waren. Maar er was er toch echt maar één de eerste die 127 geboden heeft en dat is michael90, gefeliciteerd!

Jammer, heb volgens mij keurig op tijd geboden en wat mij betreft zelfs in de zelfde seconde wat ook zichtbaar is. Denk zelf dat ik eerst ben aangezien ik onder michael sta en dus betekent volgens mij dat mijn bod eerst is. Wil mijn bod best wat verhogen. En anders zal ik de uitslag moeten accepteren. Jammer, had er hier iemand heel blij mee gemaakt in lastige tijd maar het is de ander gegund dan.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol 2020 veiling!
« Reactie #70 Gepost op: 24-04-2020, 20:15:54 »
volgens het topic was Micheal net een seconde eerder dan dan Rik. Dus eigenlijk zou die van Rik niet eens genoteerd mogen worden. Maar alles gebeurde ook zo snel.

Denk dat dat ook de reden is dat het bij sommigen vastliep. Je was niet de enige die het in de allerlaatste seconde probeerde. Gelukkig deed ik het 5 seconden eerder.

Maar ik laat dit mooi over aan de veilingmeester!
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline mastat

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol 2020 veiling!
« Reactie #71 Gepost op: 24-04-2020, 20:19:35 »
Worden de biedingen na 20:00:00 verwijderd?

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: Wie is de Mol 2020 veiling!
« Reactie #72 Gepost op: 24-04-2020, 20:19:51 »
Jammer, heb volgens mij keurig op tijd geboden en wat mij betreft zelfs in de zelfde seconde wat ook zichtbaar is. Denk zelf dat ik eerst ben aangezien ik onder michael sta en dus betekent volgens mij dat mijn bod eerst is. Wil mijn bod best wat verhogen. En anders zal ik de uitslag moeten accepteren. Jammer, had er hier iemand heel blij mee gemaakt in lastige tijd maar het is de ander gegund dan.
Moet eerlijk toegeven dat ik zelf liever het Molgeld had gehad, maar dat liep al te veel op. Het was bij mij meer dat ik toch wat wilde bieden voor het goede doel, maar als jij echt er iemand heel blij mee kan maken gun ik je hem wel. Wel wil ik dan uiteraard even horen in pb hoe en wat qua verhaal ::jaja::

Re: Wie is de Mol 2020 veiling!
« Reactie #73 Gepost op: 24-04-2020, 20:20:21 »
Ben dan benieuwd of ik het molletje krijg of dat ik als 5e op de lijst stond doordat memmymol er 2x in staat met hetzelfde bod  ::vergroot:: dan val ik net buiten de boot als memmymol er 2 krijgt, maar ben ook al blij met de gewonnen plattegrond  ::bravo::

edit: geen idee waarom er staat dat ik net geboden heb (heb alleen een paar keer gerefresht om te zien of het bod verwijderd werd)  ???
« Laatst bewerkt op: 24-04-2020, 20:21:53 door xanneweetwel »

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Precies om 20:00:00 geboden.
« Reactie #74 Gepost op: 24-04-2020, 20:20:32 »
Ik had een vraag, ik heb precies om 20:00:00 geboden op de blauwe vlag geen seconden later precies. Krijg ik die blauwe vlag dan ook want het kan zijn dat ik wel een seconden voor 8 uur heb geboden maar dat er vertraging opliep weten jullie dat?
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol 2020 veiling!
« Reactie #75 Gepost op: 24-04-2020, 20:21:02 »
Tip voor ooit een volgende veiling. Laat elk item 5 minuten extra tijd krijgen als er een nieuw bod geplaatst wordt. Dan heb je dit niet en gaan we niet met zn alle in de laatste 10 seconden enorm lopen bieden.. ::ohno::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: Precies om 20:00:00 geboden.
« Reactie #76 Gepost op: 24-04-2020, 20:21:57 »
Ik had een vraag, ik heb precies om 20:00:00 geboden op de blauwe vlag geen seconden later precies. Krijg ik die blauwe vlag dan ook want het kan zijn dat ik wel een seconden voor 8 uur heb geboden maar dat er vertraging opliep weten jullie dat?
Het zou anders mijn eerste mol item worden maar dat gaat het waarschijnlijk niet worden.☹
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol 2020 veiling!
« Reactie #77 Gepost op: 24-04-2020, 20:22:44 »
Ach, ik vond dit ook wel een keer wat hebben. Ik ben een liter vocht verloren, maar afgelopen 40 minuten vlogen voorbij.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Wie is de Mol 2020 veiling!
« Reactie #78 Gepost op: 24-04-2020, 20:22:57 »
Ik ben wel heel erg sad dat ik niet het knuffel molletje heb aangezien ik er mn kleine neefje van 1 er blij mee  had gemaakt :\'(
chipsverslaafde <3

Offline IlonaJessy

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol 2020 veiling!
« Reactie #79 Gepost op: 24-04-2020, 20:23:35 »
Tip voor ooit een volgende veiling. Laat elk item 5 minuten extra tijd krijgen als er een nieuw bod geplaatst wordt. Dan heb je dit niet en gaan we niet met zn alle in de laatste 10 seconden enorm lopen bieden.. ::ohno::
Hier ben ik het volledig mee eens. Dan kan het wel eindeloos doorgaan, maar dan heeft iedereen tijd