Auteur Topic: [YouTube] diverse filmpjes en vlogs  (gelezen 2940 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
[YouTube] diverse filmpjes en vlogs
« Gepost op: 27-11-2019, 11:22:49 »
Dit forum bestaat al 20 jaar. Internet ging nog via je telefoonlijn met dat heerlijke geluidje en een forum was een perfecte manier om de mol te ontmaskeren.

We gingen al snel mee met de tijd want hoewel tegenwoordig de podcasts weer helemaal "hip" is werd deze op onze site al 11 jaar geleden gemaakt door Joeri. Hij stapte in 2011 over op de Vodcast. Een vast zondagavond gegeven.

Inmiddels zijn er veel en veel meer mensen die vlogs bij youtube uploaden over hun zoektocht naar de mol. In een gewoon topic vonden we dat nooit echt praktisch en dat is de reden dat we begonnen waren met dit topic en nu een heel subboard hebben geopend hiervoor. Heb jij een eigen vlog over wie is de mol, maak jij iedere week een compilatie over de meest hilarische dingen in de aflevering dan mag je jouw filmpje hier plaatsen. Dit topic is voor de eenmalige filmpjes, heb je echt een serie dan mag je een eigen topic starten op dit subboard.

Als je onze youtube tags gebruikt komt het filmpje direct op de site.
Bij deze youtube link: https://www.youtube.com/watch?v=oXTGNK41hn0

zet je alles achter de =  tussen de tags. Dat ziet er zo uit:

[youtube=425,350]oXTGNK41hn0 [/youtube]

Op die manier komt het filmpje dus direct op onze site te staan.




Succes en we zijn benieuwd naar de leuke filmpjes!
« Laatst bewerkt op: 7-09-2020, 08:03:10 door Heinz »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [YouTube] diverse filmpjes en vlogs
« Reactie #1 Gepost op: 4-02-2020, 20:13:11 »


Ik ga de pagina waar Creno naar verwijst eens bekijken. De grap over Corona vind ik humor.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [YouTube] diverse filmpjes en vlogs
« Reactie #2 Gepost op: 23-12-2020, 10:11:46 »
Siem is weer terug  ::wijn::



De 1e helft is te skippen. Vanaf 5:45 Siems verdenkingen, na 6:15 pas de 1e hint / theorie



die van Wouter is interessanter zag ik net:




Faab is minder bekend, maar kijk ik ook altijd graag. Altijd leuk en inhoudelijk wmb
« Laatst bewerkt op: 24-12-2020, 10:40:43 door Amethyst »

Offline IByte

  • Forumlid
  • Talpoloog
Re: [YouTube] diverse filmpjes en vlogs
« Reactie #3 Gepost op: 3-01-2021, 23:48:59 »
Op YouTube heb je ook de WIDM-vlogs van o.a. Gido, Daan, Felix en WIDM TV. Zelfs Patrick Martens is er een begonnen (Mollen met Martens), op het kanaal van TVGids.nl.
È stata opera della TALPA!