Auteur Topic: Trust Nobody podcast  (gelezen 26425 keer)

Offline Trust Nobody

  • Forumlid
  • En je weet het hè? Trust Nobody...
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #40 Gepost op: 15-02-2020, 22:23:29 »
 ::oink::

ZO'N GROTE EER! En ook zoveel van jullie namen, echt een mega leuk cadeau van Rick.
En je weet het hè? Trust Nobody...

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #41 Gepost op: 16-02-2020, 12:54:25 »
Ik ga er wel van uit dat Elger er ook in zat, maar niet in beeld is geweest, net zoals anderen op het forum.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #42 Gepost op: 17-02-2020, 13:37:27 »
Leuke aflevering van de podcast weer  ::bravo::

Ik hoop alleen zo ontzettend dat Elger het fout heeft. Een kwartier lang Elger Elger Elger? Ik hang nog liever een kwartier lang in Dennis Storm (afvaller aflevering 8 in Noord-Ierland/Jordanië seizoen 9 ;)) uh in storm Dennis aan die gammele brandtrap :P

Maar als jullie er dan toch iets mee willen doen... is het dan een idee om zo'n 10 hours of Elger video te maken voor op Youtube. En op 09.59.59 dan: EINDE te doen, voor de echte die-hards die het helemaal afluisteren (of die er een hint in denken te vinden). Andere optie is natuurlijk een Elger remix, voor tijdens het douchen op de speakers en zodat de buren ook blij worden.

O ja, Elger is een anagram van Leger, Geler, Regel en synoniem voor: 'had geen enveloppe in de aflevering'. Leidt nergens naartoe, maar dat deed het plastic bestek ook niet :P 

Keep up the good work guys ::ok::

P.S als jullie dan een kat nemen, adopteer die lieve witte kitten die in aflevering 6 zat  ::love:: en laat hem/haar ook meepraten in de Podcats uh podcast (oh en in aflevering 5 kwam ook al een kat in beeld. Zie ik daar een hint verschijnen?  ::vergroot:: :P)
« Laatst bewerkt op: 17-02-2020, 14:42:56 door MollenvangR-Art »

Offline Trust Nobody

  • Forumlid
  • En je weet het hè? Trust Nobody...
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #43 Gepost op: 17-02-2020, 18:29:14 »
Leuke aflevering van de podcast weer  ::bravo::
Merci!  ::ok::

Ik hoop alleen zo ontzettend dat Elger het fout heeft. Een kwartier lang Elger Elger Elger? Ik hang nog liever een kwartier lang in Dennis Storm (afvaller aflevering 8 in Noord-Ierland/Jordanië seizoen 9 ;)) uh in storm Dennis aan die gammele brandtrap :P
Hahahaha, ik (Nelleke) wist het zeker, maar die mannen wisten het weer beter. NOT.  ::rofl::

Maar als jullie er dan toch iets mee willen doen... is het dan een idee om zo'n 10 hours of Elger video te maken voor op Youtube. En op 09.59.59 dan: EINDE te doen, voor de echte die-hards die het helemaal afluisteren (of die er een hint in denken te vinden). Andere optie is natuurlijk een Elger remix, voor tijdens het douchen op de speakers en zodat de buren ook blij worden.

BRILJANT!  ;D  Zo jagen we ook niet al te veel luisteraars weg...


P.S als jullie dan een kat nemen, adopteer die lieve witte kitten die in aflevering 6 zat  ::love:: en laat hem/haar ook meepraten in de Podcats uh podcast (oh en in aflevering 5 kwam ook al een kat in beeld. Zie ik daar een hint verschijnen?  ::vergroot:: :P)

 ::bravo:: Die kat was zo lief! Ik zat al naar m'n scherm te roepen! Maar een hint naar wie? Johan?  ::vergroot::
En je weet het hè? Trust Nobody...

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #44 Gepost op: 17-02-2020, 18:53:58 »
Het volgende staat nu op de officiële website onder het filmpje van deze opdracht:

Overzicht van alle namen op de enveloppen:
-ELISE-, -Sven, B&W, Belgian Mol, Bodejos, Compuart, D*N, Daisy, DigiMol, Elger, Erik Leppen, Felix, FrankLapidus, Gupp, Heinz, Hulpdakdekker, Hulpmol, Ischa, Joeri, Lama1997, Lautjuh, LdHmolletje, lizzy87, Lo, Lukie4, Mark, Marmolleke, Moedermol, Molcrazy, molE13, Mollem, MollenvangR-Art, molmuis, Nat007, Naty, Nelleke, Nieky, Niels, Pac, Rat, RICKDEMOL, Starlight, Suuuus, Tommy, Tristan, Tunnelgraver, Vickypollard, Vriendlief, Wouter

https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/item/opdracht-3-alles-kenners/

Elger ::bravo::
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Trust Nobody

  • Forumlid
  • En je weet het hè? Trust Nobody...
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #45 Gepost op: 17-02-2020, 18:57:09 »
Hij is door het dolle heen!  ::tandpastasmiley::
En je weet het hè? Trust Nobody...

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #46 Gepost op: 18-02-2020, 18:37:47 »
vond het al zo raar dat hij er geen had. voor de rest was het weer een leuke aflevering en heb echt gegierd
 om die voice clip ::rofl:: elger elger elger elger elger elger
chipsverslaafde <3

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #47 Gepost op: 18-02-2020, 19:51:50 »
Andere optie is natuurlijk een Elger remix, voor tijdens het douchen op de speakers en zodat de buren ook blij worden.
::rofl::

Wat Nelleke zei over hoe ze de officiële podcast luistert klinkt trouwens wel herkenbaar. Ik laat mijn buurvrouw ook altijd gezellig meegenieten van de Trust Nobody podcast. ::tandpastasmiley::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Trust Nobody

  • Forumlid
  • En je weet het hè? Trust Nobody...
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #48 Gepost op: 20-02-2020, 14:37:52 »
Wat Nelleke zei over hoe ze de officiële podcast luistert klinkt trouwens wel herkenbaar. Ik laat mijn buurvrouw ook altijd gezellig meegenieten van de Trust Nobody podcast. ::tandpastasmiley::

Jouw buurvrouw is een bofkont!  ::tandpastasmiley::
En je weet het hè? Trust Nobody...

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #49 Gepost op: 20-02-2020, 14:56:58 »
Jouw buurvrouw is een bofkont!  ::tandpastasmiley::
En dat klinkt dan weer als carnavalskraker die Mark had kunnen maken  :P


Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #50 Gepost op: 20-02-2020, 22:57:01 »
Huh? Waar tover je dat nou vandaan? ::rofl::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Trust Nobody

  • Forumlid
  • En je weet het hè? Trust Nobody...
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #51 Gepost op: 22-02-2020, 18:02:22 »
En dat klinkt dan weer als carnavalskraker die Mark had kunnen maken  :P



Mark gaat ooit zo'n spijt krijgen van die clip...  ::rofl::
En je weet het hè? Trust Nobody...

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #52 Gepost op: 24-02-2020, 18:13:30 »
Aflevering 7:

Het was een aflevering met hoogtepunten en dieptepunten. Onbegrijpelijke en saaie opdrachten werden afgewisseld met onze favoriet laserschieten (gecombineerd met een confrontatie met de mol, whaaaa) en een mindfuck van heb ik jou daar. Weer genoeg voer om een podcast over vol te lullen. Zijn we dichter bij de Mol gekomen? Je hoort het in alweer de zevende aflevering van Trust Nobody!

https://trustnobody.nl/aflevering-7-laserschietvermomming-jantekst-promotikfout/

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #53 Gepost op: 4-03-2020, 20:03:41 »
Ik vind die Roeland-grappen echt heerlijk. ;D
...if one only remembers to turn on the light.

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #54 Gepost op: 7-03-2020, 17:08:42 »
Bedankt voor de geweldige middag! Dit is denk ik wel het leukste WIDM gerelateerde event dat ik heb meegemaakt. Hele relaxte sfeer ook
« Laatst bewerkt op: 8-03-2020, 21:05:27 door annebeth »

Offline Trust Nobody

  • Forumlid
  • En je weet het hè? Trust Nobody...
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #55 Gepost op: 8-03-2020, 09:43:48 »
Bedankt voor de geweldige middag! Dit is denk ik wel het leukste WIDM gerelateerd event dat ik heb meegemaakt. Hele relaxte sfeer ook
Wow, dat is nogal een compliment. Dank je wel! En tof dat je er was. Wij hebben ook echt een geweldige middag gehad. Jullie molloten zijn echt de tofsten!  ::bravo::
En je weet het hè? Trust Nobody...

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #56 Gepost op: 8-03-2020, 21:10:37 »
Wow, dat is nogal een compliment. Dank je wel! En tof dat je er was. Wij hebben ook echt een geweldige middag gehad. Jullie molloten zijn echt de tofsten!  ::bravo::

Ik zat heerlijk comfortabel op rij 3 of 4 ofzo in het midden.
Jullie deden het gewoon echt heel goed. En de gesprekken waren boeiend. Ik had een vriendin meegenomen die er heel open in stond (kende de podcast nog niet) en die was echt onder de indruk van de mate van professionaliteit :D ik vond het zelf ook een goeie mix van formeel en informeel.

De mol fandagen zijn natuurlijk ook leuk (ik woonde vroeger naast de Observant dus daar woonde ik ze regelmatig bij) maar dit is weer eens wat anders, leuk ook dat het is terwijl het seizoen nog gaande is en de ontknoping naderd.

Ik zou zeggen, met 25 jaar weer? ;) en dan misschien een petje op/petje af quiz ofzo en dan zijn we helemaal klaar :p

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #57 Gepost op: 9-03-2020, 19:27:06 »
Net aflevering 9 geluisterd. Nog even en jullie gaan nog denken dat de baron van Bassie en Adriaan de mol is :P Ik weet het niet meer, ik blijf bij Rob, maar het is echt 50-50.

Heb nog een hint gevonden naar aanleiding van de robotstem. Rob(in) is de mol. Kees Closed toch?

Een podcast met executie van luisteraars, kan ik ook eens zeggen dat ik een rood scherm heb gekregen. Of misschien als volgend Trust Nobody event: widm spelen met 10 luisteraars. 10 luisteraars, 1 mol. Opdrachten van 2 uur! Blijf toch grappig jullie podcast 6x zo lang is als een widm opdracht :P

Als jullie nog een stagiair zoeken, zoek niet verder. Hier is hij! Ik schenk met alle liefde koffie in, ik trek een koffiepedia pak aan en desnoods breng ik ook ontbijt op bed a.k.a roomservice. Tot zo ver deze open sollicitatie  ::ok::

Suggestie voor oudere seizoenen: mijn favorieten: 3, 4, 6, 8, 9, 11, 13, 17 (en 18 maar ja die hebben jullie al besproken :P)

Nou alles wel besproken toch? O nee, ik heb nog even een ingekomen reactie:



Ha-llo Trust No-bo-dy, ik wil ook een Bas-sie en Adri-aan pod-cast heb-ben *bliep*

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #58 Gepost op: 10-03-2020, 15:40:53 »
Ha-llo Trust No-bo-dy, ik wil ook een Bas-sie en Adri-aan pod-cast heb-ben *bliep*
Ik ook! ::bravo::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Trust Nobody

  • Forumlid
  • En je weet het hè? Trust Nobody...
Re: Trust Nobody podcast
« Reactie #59 Gepost op: 12-03-2020, 11:12:04 »
Ik zou zeggen, met 25 jaar weer? ;) en dan misschien een petje op/petje af quiz ofzo en dan zijn we helemaal klaar :p

Als het aan ons ligt wel!  ::tandpastasmiley:: En leuk idee. We hadden ook nog veel meer ideeën maar helaas beperkt de tijd, dus komt vast goed bij een volgend event.
En je weet het hè? Trust Nobody...