Auteur Topic: Tunnelvisie  (gelezen 4235 keer)

Offline De Tunnelvisie

  • Forumlid
  • ... of Kokervisie, net wat je leuk vindt
Tunnelvisie
« Gepost op: 10-01-2020, 19:51:46 »
Hoi beste Molloten!  ::tandpastasmiley::

Leuk dat er dit jaar een board op dit forum is toegevoegd waarin Molloten alle extra's rondom het programma, waaronder vlogs, podcasts en interviews, kunnen meebeleven. Wij van Tunnelvisie vinden het heel leuk dat we hier ook een eigen topic mogen openen om dingen met jullie te kunnen delen over het nieuwe seizoen.

Kort over ons: wij zijn Jasper, Rosanne en Ramon. Wij schrijven artikelen, beschouwen na over het programma en interviewen oud-kandidaten over hun ervaringen. Ook dit jaar gaan we kandidaten benaderen, zowel van de nieuwe seizoenen als de oude seizoenen met onbekende Nederlanders. Omdat deze interviews echt voor de fans gemaakt zijn, willen we jullie er dit jaar ook een beetje bij betrekken. Het is een jubileumjaar en wij doen ons uiterste best toffe interviews te maken. Bij deze willen we jullie dus vragen wie jullie graag nog eens een interview over Wie is de Mol? zouden willen zien geven. Dan gaan wij proberen om die kandidaat te strikken. Als jullie een leuke vraag weten, mag je dat uiteraard ook posten.

Hieronder plaatsen we een linkje waarbij je terecht komt op onze website. Hier kun je vanaf volgende week alle interviews en artikelen terugvinden. Ik zag dat een paar Molloten in het Wie is de Mol in de media topic al wat interviews met de kandidaten van dit seizoen hadden gedeeld die van onze website afkomen. Dank daarvoor, we vinden het leuk dat zoveel mensen enthousiast zijn over Tunnelvisie. Dat is voor ons ook een enorme drijfveer om dit te blijven maken voor de fans (iets dat we natuurlijk zelf ook zijn)

Wij kunnen in ieder geval niet wachten tot het nieuwe seizoen begint!
Je kunt alles over ons vinden op www.widmtunnelvisie.com of onze Twitter- en Instagrampagina onder de naam: @DeTunnelvisie.

Rest ons alleen nog jullie allemaal héél veel plezier te wensen met dit twintigste seizoen!

 ::bravo:: ::bravo::
 
« Laatst bewerkt op: 27-01-2020, 21:36:26 door De Tunnelvisie »

Offline De Tunnelvisie

  • Forumlid
  • ... of Kokervisie, net wat je leuk vindt
Re: Tunnelvisie
« Reactie #1 Gepost op: 17-01-2020, 01:36:04 »
Bij deze het interview na aflevering 1 met de Mol uit seizoen 10, actrice Kim Pieters.

Ik heb haar geïnterviewd over haar eigen deelname, en ze blikt ook alvast een klein beetje vooruit op de rest van het seizoen en doet een mol-voorspelling.
O ja, en ze zit zaterdag bij Moltalk:)
De interviews voor week 2, 3 en 4 zijn al vastgelegd maar mochten jullie nog voorkeuren hebben voor kandidaten waarvan jullie graag nog eens een interview zouden lezen laat het ons vooral weten!   ::tandpastasmiley::


Hieronder een linkje, veel leesplezier!  ::zwaai::


https://www.widmtunnelvisie.com/single-post/2020/01/16/Wie-is-de-Mol-volgens-Kim-Pieters
« Laatst bewerkt op: 17-01-2020, 01:39:18 door De Tunnelvisie »

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tunnelvisie
« Reactie #2 Gepost op: 17-01-2020, 07:14:13 »
Altijd super leuk om die interviews te lezen  ::bravo::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Tunnelvisie
« Reactie #3 Gepost op: 17-01-2020, 07:54:26 »
Altijd super leuk om die interviews te lezen  ::bravo::

Hetzelfde! Altijd heel erg leuk om te lezen.

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Tunnelvisie
« Reactie #4 Gepost op: 17-01-2020, 08:09:31 »
Bij deze het interview na aflevering 1 met de Mol uit seizoen 10, actrice Kim Pieters.

Ik heb haar geïnterviewd over haar eigen deelname, en ze blikt ook alvast een klein beetje vooruit op de rest van het seizoen en doet een mol-voorspelling.
O ja, en ze zit zaterdag bij Moltalk:)
De interviews voor week 2, 3 en 4 zijn al vastgelegd maar mochten jullie nog voorkeuren hebben voor kandidaten waarvan jullie graag nog eens een interview zouden lezen laat het ons vooral weten!   ::tandpastasmiley::


Hieronder een linkje, veel leesplezier!  ::zwaai::


https://www.widmtunnelvisie.com/single-post/2020/01/16/Wie-is-de-Mol-volgens-Kim-Pieters
Ik zou heel leuk vinden als jullie kandidaten interviewen die wel mee hebben gedaan maar nog nooit bij moltalk hebben gezeten. Dan weten we ook welke kandidaten zij verdenken  ::jaja::

De interviews zijn heel leuk om te lezen!  ::bravo::

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Tunnelvisie
« Reactie #5 Gepost op: 17-01-2020, 10:14:00 »
Heel leuk om te lezen ::bravo:: Als suggestie voor volgende gasten: misschien een paar van de fanatieke kandidaten die er vroeg uitlagen, zoals Maurice Lede en Tim Akkerman  ::jaja::
...óf niet!

Offline De Tunnelvisie

  • Forumlid
  • ... of Kokervisie, net wat je leuk vindt
Re: Tunnelvisie
« Reactie #6 Gepost op: 27-01-2020, 04:03:54 »
Dank jullie wel op de leuke reacties en bij deze de link naar het interview van aflevering 2 met Emilio Guzman.

https://www.widmtunnelvisie.com/single-post/2020/01/24/Wie-is-de-Mol-volgens-Emilio-Guzman


Eind deze week het interview nummer 3 met de winnares van seizoen 9, Vivienne van den Assem  ;D

De rest hou ik nog even geheim maar ik heb 2 leuke deelnemers uit oudere seizoenen weten te strikken voor een interview over hun deelname, stay tuned haha ::bravo::

Offline De Tunnelvisie

  • Forumlid
  • ... of Kokervisie, net wat je leuk vindt
Re: Tunnelvisie
« Reactie #7 Gepost op: 3-02-2020, 17:22:46 »
Het volgende interview!!!!

Deze week vroeg ik Vivienne van den Assem het hemd van het lijf over haar deelname in Noord Ierland en Jordanië. Veel leesplezier!!!!  ::bravo::

https://www.widmtunnelvisie.com/single-post/2020/01/31/Wie-is-de-Mol-volgens-Vivienne-van-den-Assem


Om het het een beetje interactief te houden ga ik hieronder de oud kandidaten bekend maken die ik nog ga interviewen (degene die tot nu toe al zijn vastgelegd)
Heb je een vraag voor een van de oud kandidaten plaats hem daar hieronder, wie weet neem ik je vraag mee!!

Aflevering 4: Sander de Heer, seizoen 5. (als je vragen voor Sander hebt plaats ze vandaag want ik heb woensdag het interview)
Aflevering 5: Regina Romeijn, seizoen 8.
Aflevering 6: Toine van Peperstraten, seizoen 6.
Aflevering 7: Daniël Bossevain, seizoen 13.

Ik ben nog in contact met meerdere kandidaten maar mochten jullie nog suggesties hebben hoor ik het graag!

ok ,dag! ;D ::love::

Offline De Tunnelvisie

  • Forumlid
  • ... of Kokervisie, net wat je leuk vindt
Re: Tunnelvisie
« Reactie #8 Gepost op: 15-02-2020, 13:25:28 »
Voor wie zich aan het vervelen is op deze zaterdag en alvast in de molbubbel van vanavond wilt komen.. de interviews met Sander de Heer en Regina Romeijn staan online!

https://www.widmtunnelvisie.com/single-post/2020/02/07/Wie-is-de-Mol-volgens-Sander-de-Heer

https://www.widmtunnelvisie.com/single-post/2020/02/14/Wie-is-de-Mol-volgens-Regina-Romeijn


Veel leesplezier en volgende week interview ik Toine van Peperstraten. Mochten jullie een leuke vraag hebben voor Toine dan mag je hem hier plaatsen!

Groetjes en veel plezier vanavond met Wie is de Mol aflevering 6!
 ::ok:: ::ok::
« Laatst bewerkt op: 15-02-2020, 13:27:06 door De Tunnelvisie »

Offline De Tunnelvisie

  • Forumlid
  • ... of Kokervisie, net wat je leuk vindt
Re: Tunnelvisie
« Reactie #9 Gepost op: 6-03-2020, 13:19:16 »
Hoi!!!


Deze week belde ik met Karin de Groot, deelnemer uit seizoen 11 en daarna nog 4 jaar kandidatenbegeleidster.
Het volledige interview is te zien op onze website! Hieronder een linkje:
Het is een extra lang interview geworden  ::love::

https://www.widmtunnelvisie.com/single-post/2020/03/06/Interview-met-Karin-de-Groot

Veel leesplezier en alvast veel kijkplezier morgen met aflevering 9! Spannend!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tunnelvisie
« Reactie #10 Gepost op: 6-03-2020, 16:39:40 »
Interessant:

'En wat betreft de hoogteproeven: voor alles is een reden. En ik wil daar verder niet te veel over kwijt, aangezien ik na mijn deelname nog jaren achter de schermen heb gewerkt en helaas niet alles verteld kan worden.'
Frankje Lapi

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Tunnelvisie
« Reactie #11 Gepost op: 7-03-2020, 16:57:02 »
Leuk die interviews te lezen, goed bezig  ::bravo:: ga zo door  ::ok::

Offline De Tunnelvisie

  • Forumlid
  • ... of Kokervisie, net wat je leuk vindt
Re: Tunnelvisie
« Reactie #12 Gepost op: 15-03-2020, 13:23:01 »
Leuk die interviews te lezen, goed bezig  ::bravo:: ga zo door  ::ok::

Dankjewel! Het eerste interview met de belgische kandidaten staat nu online! Veel leesplezier

Offline De Tunnelvisie

  • Forumlid
  • ... of Kokervisie, net wat je leuk vindt
Re: Tunnelvisie
« Reactie #13 Gepost op: 23-03-2020, 13:34:22 »
Hoi allemaal!

Dit zullen jullie vast interessant vinden: we hebben Rick McCullough een aantal vragen gesteld over het afgelopen seizoen van Wie is de Mol?, zijn hoogtepunten uit het twintigjarige bestaan van het programma en over de extra editie die na de zomer wordt uitgezonden.

Het interview vind je hier: https://bit.ly/3dlZ6sC

Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Veel leesplezier!

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tunnelvisie
« Reactie #14 Gepost op: 23-03-2020, 15:06:46 »
Oef, hij schept wel gelijk hoge verwachtingen voor het jubileumseizoen :o Mooi interview, top gedaan!
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tunnelvisie
« Reactie #15 Gepost op: 23-03-2020, 16:05:56 »
Wat een ongelooflijk leuk interview! En dat belooft veel goeds voor het nieuwe seizoen! :)

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Tunnelvisie
« Reactie #16 Gepost op: 20-05-2020, 14:37:29 »
https://detunnelvisie.wixsite.com/detunnelvisie/single-post/2020/05/20/Het-einde-van-een-tijdperk-we-stoppen-ermee

Spijtig dat jullie ermee stoppen. Ik heb heel veel genoten van jullie interviews en theorieën! Vooral de interviews met (oud-)kandidaten vond ik tof om te lezen.

Bedankt voor alle moeite die jullie hebben gedaan!  ::bravo::

Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline De Tunnelvisie

  • Forumlid
  • ... of Kokervisie, net wat je leuk vindt
Re: Tunnelvisie
« Reactie #17 Gepost op: 20-05-2020, 15:48:52 »
Dat is heel aardig van je! Jij bedankt voor het meelezen :)

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tunnelvisie
« Reactie #18 Gepost op: 20-05-2020, 18:15:39 »
Ik vind het ook zonde. Vond jullie toch wel één van de meest gemotiveerde mol-fansites. Het las tevens lekker weg. Die mogen jullie in jullie zak steken. Bedankt ::bravo::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92