Auteur Topic: Moltime Podcast  (gelezen 1489 keer)

Offline Moltime

  • Forumlid
Moltime Podcast
« Gepost op: 28-07-2020, 11:06:42 »
Ja hoor! We kunnen eindelijk aan de slag! Gisteren is de eerste aflevering van de Moltime Podcast online gekomen. Samen met Jordy Marijnissen presenteer ik (Sam Jewel) deze gloednieuwe podcast, waarin we natuurlijk de mol gaan ontmaskeren. Maar dit alles ook met een kijk op de productionele kant van het spel: hoe is alles vastgelegd, wat vinden wij dat beter kon, welk moment zat heel goed in elkaar?
Dus vergeet zeker niet te luisteren!

Offline Moltime

  • Forumlid
Re: Moltime Podcast
« Reactie #1 Gepost op: 28-07-2020, 11:10:01 »

Offline IByte

  • Forumlid
  • Talpoloog
Re: Moltime Podcast
« Reactie #2 Gepost op: 5-02-2021, 15:57:26 »
Goede aflevering deze week, heren, wat mij betreft de beste van dit seizoen tot nu toe. De extra aflevering met Trust Nobody Mark vond ik ook erg leuk.
È stata opera della TALPA!

Offline IByte

  • Forumlid
  • Talpoloog
Re: Moltime Podcast
« Reactie #3 Gepost op: 5-03-2021, 19:50:24 »
Helaas lijkt aflevering 9 een wat zure podcast geworden te zijn, wel een beetje jammer om bijna mee af te sluiten. Prima om een keer te zeggen dat er naar jullie mening wat veel terugblikken in zaten voor molloten, maar dit aantal kritische noten vond ik persoonlijk wat veel van het goede, voor een seizoen waar ik verder gewoon van genoten heb. WIDM is zoals alle spelshows uiteindelijk een entertainmentprogramma, en in het verlengde daarvan jullie podcast ook, maar of een half uur luisteren naar "wat ze hadden moeten doen" in plaats van hints en theorieën aan die definitie voldoet, vraag ik me af. Anders misschien zelf eens bij AVROTROS solliciteren?
È stata opera della TALPA!