Auteur Topic: [Funstuff] WIDM-Quiz!  (gelezen 219994 keer)

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Funstuff] WIDM-Quiz!
« Reactie #180 Gepost op: 5-01-2020, 02:53:17 »
Dat was iets in de trend van:

"Ze lijkt op Mammaloe of Je buurvrouw in een sm pak met een chronisch tekort aan seks in haar leven"
« Laatst bewerkt op: 5-01-2020, 02:58:18 door DRenziboy »
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [Funstuff] WIDM-Quiz!
« Reactie #181 Gepost op: 5-01-2020, 03:00:01 »
Ik reken hem goed. ;) De precieze woorden waren: "Een soort kruising tussen een retired Mamalou en je enge buurvrouw die een chronisch tekort aan seks en aandacht heeft en daarom maar een soort rood leren pak heeft aangetrokken en een soort rare berenvel om haar nek".

Voor de duidelijkheid, dit waren de woorden van Hadewych en het ging over de excentrieke gids die ze een rondleiding door Reykjavik gaf.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Funstuff] WIDM-Quiz!
« Reactie #182 Gepost op: 5-01-2020, 03:11:25 »
Goh ik ben zelf vrij lastig met vragen verzinnen want ze zijn of echt te simpel of gewoon niet te doen, maar toch een poging wagen.

Ik zoek 3 dingen:

Het seizoen
de kandiadten
de opdracht

Verrekijker, Afstandbediening, Keyboard, Walkie-Talkie.

Als het te moeilijk is dan geef ik hints...
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Funstuff] WIDM-Quiz!
« Reactie #183 Gepost op: 5-01-2020, 03:49:45 »
Ik waag ook eens een gokje. Als het voor 2016 was lees ik voor spek en bonen mee, maar bij deze dacht ik meteen aan:

Seizoen 19
Sinan, Sarah, Merel, Niels
Afl. 8 opdracht 2: "In het vizier"

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Funstuff] WIDM-Quiz!
« Reactie #184 Gepost op: 5-01-2020, 04:10:39 »
Ik waag ook eens een gokje. Als het voor 2016 was lees ik voor spek en bonen mee, maar bij deze dacht ik meteen aan:

Seizoen 19
Sinan, Sarah, Merel, Niels
Afl. 8 opdracht 2: "In het vizier"

Ik moet je dan teleurstellen, en mededelen dat het voor 2016 is.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Funstuff] WIDM-Quiz!
« Reactie #185 Gepost op: 5-01-2020, 10:07:04 »
Ik reken hem goed. ;) De precieze woorden waren: "Een soort kruising tussen een retired Mamalou en je enge buurvrouw die een chronisch tekort aan seks en aandacht heeft en daarom maar een soort rood leren pak heeft aangetrokken en een soort rare berenvel om haar nek".

Voor de duidelijkheid, dit waren de woorden van Hadewych en het ging over de excentrieke gids die ze een rondleiding door Reykjavik gaf.
Die uitspraak vond ik geweldig!

Offline Nijntjelief

  • Forumlid
  • We mogen weer!
Re: [Funstuff] WIDM-Quiz!
« Reactie #186 Gepost op: 5-01-2020, 10:33:03 »
Oh, er waren zoveel portofoon opdrachten! Ik weet het niet meer... er schieten me er wel 10 te binnen, maar geen een die een keyboard heeft.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Funstuff] WIDM-Quiz!
« Reactie #187 Gepost op: 5-01-2020, 10:45:06 »
Ik denk dat ik het weet!

Seizoen 4
Deelnemers: Elise, Ron, Chandrika
Opdracht: gevangenisopdracht

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Funstuff] WIDM-Quiz!
« Reactie #188 Gepost op: 5-01-2020, 11:19:27 »
Goh ik ben zelf vrij lastig met vragen verzinnen want ze zijn of echt te simpel of gewoon niet te doen, maar toch een poging wagen.

Ik zoek 3 dingen:

Het seizoen
de kandiadten
de opdracht

Verrekijker, Afstandbediening, Keyboard, Walkie-Talkie.

Als het te moeilijk is dan geef ik hints...
Karaoke-opdracht in Japan? Dat was in 2010. Twee groepen. Ene groep moest uitbeelden, de andere groep moest raden.

Team 1: Hind, Erik van der Hoff, Frits Sissing
Team 2: Kim Pieters, Sanne Vogel, Arjen Lubach

Team 1 moest "Money" van ABBA uitbeelden. Erik stond achter een keyboard. En, "I am sailing" waarbij Erik door een verrekijker keek.

Afstandsbediening en walkie-talkie?

Was dat in seizoen 2011?

Anna en Art in een toren. Karin, Soundos en Patrick op het strand.

Ik kan mij niet herinneren dat een van beide teams een keyboard moest gebruiken.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Funstuff] WIDM-Quiz!
« Reactie #189 Gepost op: 5-01-2020, 11:59:35 »
Ik denk dat ik het weet!

Seizoen 4
Deelnemers: Elise, Ron, Chandrika
Opdracht: gevangenisopdracht

Juist! Dit is tot dag en trouw mijn favoriete finaleopdracht
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Funstuff] WIDM-Quiz!
« Reactie #190 Gepost op: 5-01-2020, 12:23:36 »
Juist! Dit is tot dag en trouw mijn favoriete finaleopdracht

Ja, van mij ook, daarom wist ik het ook! Nu aan mij de taak om een vraag te bedenken, lastig.

Mollen houden heel erg van water. Vrijwel elke mol heeft wel een opdracht gedaan op een boot of in en om het water. Welke mol was op de meeste verschillende manieren in en om het water te vinden? Graag de mol en de verschillende manieren waarop de mol in en om het water te vinden was.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Funstuff] WIDM-Quiz!
« Reactie #191 Gepost op: 5-01-2020, 12:28:02 »
OffTopic: PAC, wat gaaf: de Filipijnen  ::bravo:: Geen foto uit Manila dus... Cebu City misschien?

Echt een land om verliefd op te worden, dat vind ik tenminste wel. Zulke lieve mensen ontmoet... Reizen met een jeepney (een kort stukje en het was op een vertrouwde plek) vond ik trouwens ook een grappige ervaring. We moesten met een geldstuk op het dak slaan, als we eruit wilden (dan weet de chauffeur dat hij moet stoppen).  :)

Fijne tijd daar en succes met het scriptie-onderzoek!  ::ok::
Cebu City inderdaad! Bonuspunten voor jou ;) En dankjewel! Toen ik voor mijn scriptie een paar maanden weg mocht, wist ik dat dit hét moment was om nog één keer een mooie verre reis te maken. En het toeval wil dat ik al een paar jaar betrokken ben bij een stedenband met Cebu City. Het is werkelijk een prachtland en dan nog een meeste door die mensen, inderdaad. Jeepneys zijn mijn favoriete vervoermiddel ;D Al mis je als Hollander wel je fiets hoor...

 ::ontopic::
Om dan maar een bruggetje te maken: was het Susan? Die heeft in de Filipijnen zeker op een boot gezeten tijdens de Robinsonproef en ook de magische finale was in het water. Plus in Hongkong nog hadden ze een speedboot-opdracht ::vergroot:: Mis ik nog iets of is het helemaal fout? :P EDIT: En Ellis Island natuurlijk. En de drakenboot!
« Laatst bewerkt op: 5-01-2020, 12:32:40 door Pac »
...óf niet!

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Funstuff] WIDM-Quiz!
« Reactie #192 Gepost op: 5-01-2020, 12:37:51 »
Susan was inderdaad ook veel op of in het water te vinden, maar ik zoek een mol die op meer verschillende manieren bezig was met water (dus niet alleen met op een boot zitten).

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Funstuff] WIDM-Quiz!
« Reactie #193 Gepost op: 5-01-2020, 12:48:34 »
Dennis, die heeft ook op meerdere boten gezeten, water of whiskey gedronken, in een grot gezwommen, op het strand een tijdklok gemaakt en langs het water staan decoderen.

Of ik begrijp de vraag verkeerd... :-X
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Funstuff] WIDM-Quiz!
« Reactie #194 Gepost op: 5-01-2020, 13:33:37 »
Nee, je begrijpt mijn vraag helemaal niet verkeerd (al had ik zelf water/wiskey gedronken niet meegerekend). Ik doel op verschillende soorten watersporten: vormen van op een boot zitten telt als 1 soort, roeien telt als een tweede soort etc.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Funstuff] WIDM-Quiz!
« Reactie #195 Gepost op: 5-01-2020, 13:41:47 »
Nee, je begrijpt mijn vraag helemaal niet verkeerd (al had ik zelf water/wiskey gedronken niet meegerekend). Ik doel op verschillende soorten watersporten: vormen van op een boot zitten telt als 1 soort, roeien telt als een tweede soort etc.
Deborah misschien? Die heeft op waterski's gestaan volgens mij, die heeft gedoken, die heeft op een boot gezeten, die heeft gezwommen.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Funstuff] WIDM-Quiz!
« Reactie #196 Gepost op: 5-01-2020, 13:56:47 »
Ik reken het goed. Deborah heeft de volgende watersporten beoefend (ja allemaal in 1 seizoen): duiken, raften, vissen, op een boot zitten, kanoën, surfen en volgens mij heeft ze ook nog ergens gezwommen. Op waterski's stond ze volgens mij niet (George in seizoen 3 wel).

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Funstuff] WIDM-Quiz!
« Reactie #197 Gepost op: 5-01-2020, 14:03:14 »
Even tussendoor: er is eigenlijk in die 19 seizoenen zóveel gebeurd.

Vragen die eigenlijk heel gemakkelijk lijken, zijn niet éénduidig te beantwoorden.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Funstuff] WIDM-Quiz!
« Reactie #198 Gepost op: 5-01-2020, 14:10:07 »
Ik reken het goed. Deborah heeft de volgende watersporten beoefend (ja allemaal in 1 seizoen): duiken, raften, vissen, op een boot zitten, kanoën, surfen en volgens mij heeft ze ook nog ergens gezwommen. Op waterski's stond ze volgens mij niet (George in seizoen 3 wel).
::bravo:: ::oink:: nog meer dan ik dacht. Nu komen bepaalde dingen wel weer terug. Ik dacht dat ze ook nog op waterski's stond, maar dat was denk ik het surfen waar ik even mee in de war was  ::jaja::

Nieuwe vraag:

In 2008 moesten de kandidaten in Mexico de bagage herverdelen. De laatste persoon die zijn of haar tas aan de weeghaak zou hangen, kon geld verdienen. Helaas voor de groep mislukte de opdracht. Ik wil de volgende dingen weten:

- Hoeveel kilo bagage mochten de kandidaten gezamenlijk maximaal nog bij zich hebben?
- Hoeveel kilo te veel hadden de kandidaten totaal gepakt waardoor de opdracht zou mislukken?
- Wie was de laatste persoon die zijn koffer/tas aan de weeghaak zou hangen? En bonusvraag: hoeveel kilo woog deze koffer/tas?

« Laatst bewerkt op: 5-01-2020, 14:12:17 door MollenvangR-Art »

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Funstuff] WIDM-Quiz!
« Reactie #199 Gepost op: 5-01-2020, 14:17:20 »
Die laatste was volgens mij Coen
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!