Auteur Topic: WIDM Seizoen 2021  (gelezen 245584 keer)

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #100 Gepost op: 1-06-2020, 12:33:48 »
Mijn gedachte was ook dat ze niet nu een seizoen gaan opnemen, maar dat ze op extra researchreis gaan in een nieuw land en het eigenlijke land voor seizoen 21 bewaren voor bijvoorbeeld seizoen 22.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #101 Gepost op: 1-06-2020, 12:39:10 »
Ik denk niet eens dat er BN'ers zijn die nu op reis willen.
Dus ik verwacht ook een researchreis.  ::jaja::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #102 Gepost op: 1-06-2020, 13:31:44 »
Het zal vast om een researchreis gaan om te kijken naar de mogelijkheden, die alleen doorgaan als het de komende tijd weer veilig wordt.

Qua bestemming denk ik dan ook aan iets in Europa of misschien nog Marokko? (Zouden ze heengaan na IJsland, dus hebben ze ook al research gedaan als het goed is).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MolPaul

  • Forumlid
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #103 Gepost op: 1-06-2020, 15:54:54 »
Ja, ik denk ook dat ze een nieuw land in Europa gekozen hebben in plaats van het oorspronkelijke plan, en dat Rick daar nu met een kleine groep naartoe gaat op researchreis. Dat lijkt me in elk geval toch eerst nodig voordat de opnames kunnen starten. En doordat de voorbereidingen waren stilgelegd, zal ook niet de hele groep kandidaten en crew nu plotseling alsnog kunnen vertrekken rond de oorspronkelijke opnamedatum, lijkt me. Ik denk trouwens dat er nog wel tot zo’n drie maanden vertraagd op reis kan worden gegaan, terwijl er toch op tijd (januari) kan worden gestart met uitzenden, als de montage van de serie doorloopt tijdens de uitzendingen en de zomervakantie wordt geskipt (direct monteren na het draaien)... Maar hoe dan ook heel mooi nieuws!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #104 Gepost op: 1-06-2020, 15:56:40 »
Research reis klinkt ook het meest logisch. En hoeft dan ook niet perse een land te zijn waar ze met het vliegtuig heen gaan. Misschien met een klein groepje met een aantal auto's of een busje. Kroatië is met de auto ook nog wel te doen.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #105 Gepost op: 1-06-2020, 18:57:44 »
Denk eerder dat we dit seizoen dan tegelijk met de vlaamse serie gaan zien, als die geen vertraging zou oplopen  ::jaja::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #106 Gepost op: 1-06-2020, 19:00:43 »
Puur al vanwege de onmogelijkheid om zo'n reis te verzekeren lijkt het me sterk dat ze snel een nieuw seizoen kunnen opnemen. De hastag #weoweittothefans is nobel van Rick, maar gezondheid gaat nu echt voor. Ze kunnen beter volgend jaar een herhaling uitzenden (of waarom niet een buitenlandse reeks :D).
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #107 Gepost op: 1-06-2020, 19:36:05 »
Die hashtag is absurd. Ze zijn ons niks verschuldigd. We krijgen zelfs al een extra reeks dit jaar. En los daarvan zal iedereen er begrip voor hebben dat een nieuwe reeks nu lastig of onmogelijk is.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #108 Gepost op: 1-06-2020, 20:34:54 »
Ik vind het aan de ene kant fijn dat ze het proberen, maar ik vind het aan de andere kant ook een beetje eigenwijs van Rick, tenminste als hij er echt zo over denkt.  :-X
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #109 Gepost op: 2-06-2020, 14:40:30 »
Het lijkt me ook lastig om veelzijdige opdrachten te organiseren waar niemand op straat is en geen enkele burger in je buurt wil komen. Dat hebben ze één keer een soort van gedaan (4 afleveringen, IJsland), en was imo niet zo'n sterk seizoen. Ik denk ook dat ze moeite zouden hebben gehad als ze tijdens de coronapiek (feb-maart-april) de cast compleet moesten hebben.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #110 Gepost op: 2-06-2020, 20:19:13 »
Je kan perfect een serie maken zonder burgers toch? In de Belgische mol gebeurt het zelden dat de plaatselijke inwoners betrokken worden en kijk hoe goed je het dan kan maken ;)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #111 Gepost op: 2-06-2020, 20:33:27 »
Oregontrail 2.0  :-X
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #112 Gepost op: 5-06-2020, 16:10:19 »
Het lijkt me ook lastig om veelzijdige opdrachten te organiseren waar niemand op straat is en geen enkele burger in je buurt wil komen. Dat hebben ze één keer een soort van gedaan (4 afleveringen, IJsland), en was imo niet zo'n sterk seizoen.

Dat lag wat mij betreft allerminst aan de locatie en toch vooral aan de Mol...
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #113 Gepost op: 5-06-2020, 17:05:52 »
Dat lag wat mij betreft allerminst aan de locatie en toch vooral aan de Mol...
Volgens de makers was het anders de kou van IJsland die de groepsfeer naar beneden haalde - en het dus voor de Mol moeilijker maakte om onder de radar te blijven. Rick heeft ooit gezegd dat hij daar leerde dat koude locaties geen goede groepsdynamiek oplevert (of iets in die trant).
...óf niet!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #114 Gepost op: 5-06-2020, 17:20:50 »
Dat lijkt me toch ook raar als dat de reden is. Groepsdynamiek kan best anders zijn door temperatuur, maar moet het spel niet makkelijker maken.

Volgens mij was destijds vooral het probleem dat de eerste draaidag niet door kon gaan vanwege een grote storm. Hierdoor konden de kandidaten elkaar al goed leren kennen voordat er ook maar iets is gebeurd. En toen is de mol al bij velen op de radar gekomen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #115 Gepost op: 5-06-2020, 18:06:19 »
Volgens de makers was het anders de kou van IJsland die de groepsfeer naar beneden haalde - en het dus voor de Mol moeilijker maakte om onder de radar te blijven. Rick heeft ooit gezegd dat hij daar leerde dat koude locaties geen goede groepsdynamiek oplevert (of iets in die trant).
Dus verwende BN'ers?
Så hva gjør vi nå?

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #116 Gepost op: 5-06-2020, 22:12:23 »
Ze gaan gewoon een paar weken naar Schiermonnikoog  ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #117 Gepost op: 7-06-2020, 15:31:03 »
Rondje Waddeneilanden :')

Maar ik verwacht inderdaad ook een Europese locatie. En eerlijk, er zijn nog zoveel mooie locaties hier in Europa te ontdekken dat het geeneens erg zou zijn. Ik bedoel, ga maar een keer naar de Baltische Staten of Roemenië ofzo.
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #118 Gepost op: 7-06-2020, 15:34:45 »
Als ze snel zijn met opnemen, zullen ze ook niet veel last hebben van Nederlanders die het team hebben gespot. Ik verwacht tenminste niet dat iedereen (nu het weer ''mag'') tegelijkertijd naar het buitenland zal gaan.

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM Seizoen 2021
« Reactie #119 Gepost op: 10-06-2020, 12:00:41 »
Nieuwe sugestie:


Charlotte Nijs. Deed mee aan de laatste reeks van de slimste.


Ook idee misschien om een groep van 8 te doen ipv, aantal afleveringen wel gewoon op 10 houden en beginnen met twee groepen van 2 mannen en 2 vrouwen. Bij de 3e aflevering iemand pas weg gaat nadat ze elkaar hebben ontmoet. Uiteraard komt er bij elke groep eerst een spel om ergens samen te komen en geld te verdienen. Het spel begint met een pot van 20.000. Taak van de mol om natuurlijk richting de 0 te komen en kanidaten om geld of 0 kaarten te verdienen. Natuurlijk ook een dillema als bv 5 jokers een 0 kaart kan krijgen.