Auteur Topic: Het Wie is de Mol Off-topic Topic  (gelezen 44470 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Gepost op: 12-12-2020, 19:36:05 »
Bespreek hier alle onderwerpen die niet met de serie te maken hebben of waar geen andere plaats is om deze te bespreken.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #1 Gepost op: 20-12-2020, 23:52:43 »
Ziet er weer goed uit!  ::bravo::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #2 Gepost op: 21-12-2020, 07:55:08 »
Jaaa nieuw board! Ziet er top uit! ::bravo::

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #3 Gepost op: 21-12-2020, 11:36:24 »
Een nieuw board ::bravo:: Ik was het 2021 topic al kwijt. Ik gok dat er vandaag niks bijster interessants meer gaat gebeuren. Daarom zeg ik voor nu "see you on the flip side", geniet vanavond allemaal van de bekendmaking en de aftrap van - jawel - nú alweer een Molseizoen! ;D

Ik vraag me trouwens oprecht af hoe het kan dat er nog niet is uitgelekt dankzij boekhandels of postpunten (Bol.com) wie de 10 namen zijn :P Die molboekjes moeten vandaag ergens toch wel in handen zijn van hen hahaha.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #4 Gepost op: 21-12-2020, 12:08:45 »
Zit je al helemaal hyped voor WIDM 21 steeds het forum te checken maar gebeurt er eigenlijk nog weinig? Meld je dan aan op de Realitynetserver van Discord om een (wie-is-de-mollerig) spelletje Among Us te spelen: https://discord.gg/gevauZA

Vraag Brent daar om de Impostor-tag. Als iemand Among Us wil spelen typt die @Impostor en iedereen met de Impostor-tag krijgt dan een melding dat er een spel gestart wordt.

Je kan het spel downloaden voor je telefoon of kopen via Steam voor je pc. (Gratis is het met reclame, voor een euro of 5 is het reclame-vrij.)



Of een uitleg in het kort van Wikipedia:

Among Us is een multiplayerspel dat met vier tot tien mensen gespeeld kan worden. Eén tot drie spelers daarvan zijn bedriegers, afhankelijk van het aantal spelers. Er zijn drie speelvelden: een ruimteschip (The Skeld), het hoofdkwartier (Mira HQ) of de planeetbasis (Polus). In elk speelveld krijgt de speler een aantal taken die hij of zij met succes moet volbrengen. Bedriegers krijgen neptaken zodat ze kunnen doen alsof ze bij de bemanning horen. Wanneer een speler doodgaat wordt die een spook, die door muren kan lopen, maar voor wie slechts beperkte interactie mogelijk is. Spoken helpen de bemanning met taken.

De bemanning kan op twee manieren winnen. Ofwel wanneer alle taken hebben voltooid zonder dat ze door de bedriegers zijn omgebracht, of wanneer zij de bedriegers correct hebben geïdentificeerd en geëlimineerd. De bedriegers winnen wanneer de bemanning uit evenveel of minder leden bestaat als zijzelf, of wanneer ze genoeg taken gesaboteerd hebben.

Spelers kunnen via een chat met elkaar communiceren, en theorieën bespreken over wie zij verdenken een bedrieger te zijn.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #5 Gepost op: 21-12-2020, 12:22:05 »
Dank voor het nieuwe forum ::bravo:: Op naar een nieuw decennium Wie is de Mol? ::joehoe::
...óf niet!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #6 Gepost op: 21-12-2020, 16:53:41 »
Heeft iemand toevallig nog een foto van alle molgeld briefjes van vorig seizoen? ::nieuwsgierig::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #7 Gepost op: 21-12-2020, 19:53:56 »
Iemand toevallig aan het puzzelen met de AIVD Kerstpuzzel?

(er zit een link naar wie is de mol in)

Offline Shenzi26

  • Forumlid
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #8 Gepost op: 21-12-2020, 20:30:14 »


Ik vraag me trouwens oprecht af hoe het kan dat er nog niet is uitgelekt dankzij boekhandels of postpunten (Bol.com) wie de 10 namen zijn :P Die molboekjes moeten vandaag ergens toch wel in handen zijn van hen hahaha.

Volgens mijn boekhandel hebben zij het Molboekje morgen pas binnen

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #9 Gepost op: 21-12-2020, 22:06:12 »
Heeft iemand toevallig nog een foto van alle molgeld briefjes van vorig seizoen? ::nieuwsgierig::

Die van China? Daar heb ik een setje van
klaar voor de strijd

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #10 Gepost op: 21-12-2020, 23:05:15 »
Iemand toevallig aan het puzzelen met de AIVD Kerstpuzzel?

(er zit een link naar wie is de mol in)

Ik heb hier de Juniorversie, de grote mensenversie gaat mijn pet te boven

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #11 Gepost op: 21-12-2020, 23:41:11 »
Ik heb hier de Juniorversie, de grote mensenversie gaat mijn pet te boven

Meeste voor mij ook. Mocht je tijd hebben bekijk 7 eens van de normale versie

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #12 Gepost op: 22-12-2020, 09:53:57 »
Die van China? Daar heb ik een setje van
Nee die van het renaissance seizoen ;D, dat geld hebben we eigenlijk vrijwel niet gezien
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #13 Gepost op: 23-12-2020, 15:05:46 »
Zijn er meer mensen die het molboekje bij AVROTROS hebben besteld en m nog niet binnen hebben?

Heel irritant want je krijgt ook geen verzendbevestiging of zo
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #14 Gepost op: 23-12-2020, 15:09:02 »
Zijn er meer mensen die het molboekje bij AVROTROS hebben besteld en m nog niet binnen hebben?

Heel irritant want je krijgt ook geen verzendbevestiging of zo
Ik heb hetzelfde ::jaja::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #15 Gepost op: 23-12-2020, 17:26:44 »
Meestal krijg je hem binnen een week. Kan nu wellicht iets langer duren door kerst en PostNL.
Ik verwacht hem vrijdag of maandag eigenlijk.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Fay111

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #16 Gepost op: 23-12-2020, 18:41:16 »
Heb gisteravond mijn molboekje ontvangen, blij ermee !  ::ok::

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #17 Gepost op: 23-12-2020, 19:16:23 »
Meestal krijg je hem binnen een week. Kan nu wellicht iets langer duren door kerst en PostNL.
Ik verwacht hem vrijdag of maandag eigenlijk.

Klopt meestal wel, maar omdat bij de mail waarin stond dat je hem kon bestellen ook stond dat ze hem op tijd op de post zouden doen, dacht ik: misschien is ie er wel eerrder. Maar inderdaad door de kerst is het wel logisch dat hij iets later is.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #18 Gepost op: 23-12-2020, 20:26:33 »
Heb die van mij maandagavond laat bij Bruna besteld en wordt normaal morgen overdag via DHL door brievenbus gedouwd. Ik verwacht geen vertraging verder, maar volgens een standaardtekstje op hun site mogelijk een dagje later.

Als je het boekje eerder hebt besteld zou je n'm toch morgen mogen verwachten, maar het kan idd dat AVROTROS het niet zo nauw neemt met het tijdig dispatchen van de waar. PostNL is tot nu toe ook max. een dag te laat bij ons. Ik merk ondanks de lockdown eigenlijk geen verschil met andere jaren.

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #19 Gepost op: 24-12-2020, 11:38:02 »
Mijn boekje is binnen ::boogie:: (via Avrotros besteld)

Edit: ik heb een klein onderzoekje gedaan naar korte antwoorden in het boekje:
Dit jaar zijn er 2 kandidaten die bij hun interviewtje korte antwoorden hebben gegeven, dit zijn Charlotte en Lakshmi. Betekent dit dat ze snel afvallen? Nee, want dit waren in afgelopen jaren de kandidaten met korte antwoorden:
2020: Miljuschka & Tina
2019: Niels & Sinan
2018: Bella & Jean-Marc

50% van deze mensen hebben 8 afleveringen of meer in het spel gezeten, de overige 50% waren 3de/2de afvallers. Oftewel: korte antwoorden zegt helemaal niets. ;D
« Laatst bewerkt op: 24-12-2020, 12:59:55 door JaccoS »