Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler Topic  (gelezen 26114 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
[Spoiler] Spoiler Topic
« Gepost op: 12-12-2020, 19:40:58 »
In dit topic kunnen spoilers gedeeld worden. Spoilers zijn informatie over nog niet uitgezonden beelden.

In dit topic is het gebruik van spoilertags ([spoiler][/spoiler]) niet verplicht.

Mocht je een hele grote spoiler hebben
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
dan kan het nog steeds netjes zijn om hier ook spoilertags te gebruiken.


Dit spoilertopic is zoals elk jaar bedoeld als een topic om over (mogelijke) spoilers te praten. Nog steeds is alleen dit topic die plek. Maar er mogen ook algemene discussies over wie de Mol is in dit topic gevoerd worden die gebruik maken van de door de (mogelijke) spoilers vergaarde kennis. Het gebruik van spoilertags is hierbij niet nodig.

Nog steeds geldt dat we met spoilers bedoelen:
- Informatie over nog niet uitgezonden beelden.

Overtuigende molacties zoals Thomas in de duinen en Merel bij de lasers kunnen gewoon in de betreffende kandidaten- en opdrachttopics worden besproken. Hints kunnen gewoon in het hints-topic besproken worden. Hints van het kaliber CASE ISTHEMOLE en de KLAAS-hint ook, maar dan met gebruik van spoilertags.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline ASF_28

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #1 Gepost op: 2-01-2021, 18:31:30 »
Erik was in de app al grijs voor mij in de middag. Zou kunnen dat het een foutje in de app was. Zou dus voorzichtig zijn met de punten op Erik

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #2 Gepost op: 2-01-2021, 18:42:38 »
hmm. Ik denk niet dat dit heel veel zegt. In de app zit in de verborgen bestanden van iedereen al een zwart-wit foto, zodat het snel kan worden doorgevoerd en je aan de hand van de app niets kan zien. Het zou dus ook een klein technisch foutje kunnen zijn, want ik kan me niet voorstellen dat 'de stagiair' hier weer heeft zitten prutsen. Ik denk zelfs dat degenen die de app onderhouden tot vlak voor tijd niet eens weten wie er afvalt.

Maar hij kan natuurlijk alsnog als eerste afvallen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #3 Gepost op: 3-01-2021, 19:39:27 »
Geen enkele spoiler  :D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #4 Gepost op: 16-01-2021, 18:18:43 »
 8)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #5 Gepost op: 18-01-2021, 17:03:16 »
Geen enkele spoiler  :D


Inderdaad geen spoilers. Is corona toch nog ergens goed voor. 
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #6 Gepost op: 18-01-2021, 17:40:57 »
Geen enkele spoiler  :D

Nou die waren er wel, maar die zijn niet hier geplaatst ::rofl::. Remco had o.a in een interview verteld dat hij dacht dat ze naar Griekenland gingen en de mol weet altijd waar ze naartoe gaan, dus toen kon je Remco al afstrepen.

Edit: En Rocky met haar verspreking over meerdere afleveringen op Instagram, waardoor we wisten dat ze niet als eerste afviel. Zijn wel minuscule kleine spoilertjes hoor. Geen finalisten leak deze keer.
« Laatst bewerkt op: 18-01-2021, 17:42:38 door Sanmol »

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #7 Gepost op: 18-01-2021, 17:44:06 »
Van Remco hád een dwaalspoor kunnen zijn.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #8 Gepost op: 18-01-2021, 23:05:51 »
Ik wacht op die opdracht in het bos, dan is dat ook weer klaar

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #9 Gepost op: 19-01-2021, 09:28:15 »
Ik wacht op die opdracht in het bos, dan is dat ook weer klaar

Voor nu hebben we daar geen spoiler aan eigenlijk. We wisten daardoor eerder de locatie maar (gelukkig) hebben we daardoor niet kandidaten af kunnen strepen.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #10 Gepost op: 22-01-2021, 01:35:27 »
Excuse me als dit niet een echte "spoiler" is, maar als Splinter de mol is waarom zouden ze hem dan blinderen voor de eerste opdracht? De mol schuift immers de brieven onder de deur van de kandidaten, dus het heeft weinig nut om dan de mol te begeleiden naar zijn kamer want die weet toch gewoon al de locatie. Ik denk eerder dat ze de kandidaten één voor één achter elkaar hebben opgenomen, en dat dit dus een shot is van tussendoor. Dat betekent dus dat Splinter niet de mol is. Deze foto is trouwens al gezien door productie (én geplaatst op het account van de lokale productie), dus ik vond het wel zo eerlijk om deze dan hier ook te posten zonder een Chinaatje 2.0 te veroorzaken ::rofl::.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline bmol

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #11 Gepost op: 22-01-2021, 04:46:51 »
Lijkt mij logischer om de mol dit wel te laten doen. Net als dat de mol ook gewoon de test doet. Dus splinter kan gewoon de mol zijn.  ::zwaai::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #12 Gepost op: 22-01-2021, 10:21:45 »
Wel interessant ja. Op zich niet heel veel reden om de mol geblinddoekt te laten komen nee. Maar afgelopen jaar in België werd de mol ook geblinddoekt (deed hem weliswaar soms af), maar toen kwam de blinddoek ook in beeld, dus moest ook wel.

Helemaal afstrepen kan ik hem hierdoor niet, maar het is wel weer een scheurtje erbij in de tunnel.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #13 Gepost op: 22-01-2021, 14:42:54 »
Is het niet zo dat het grootste deel van het team ook niet weet wie de mol is? Alleen dat al zou een reden zijn de mol op precies dezelfde manier te behandelen als de kandidaten.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #14 Gepost op: 22-01-2021, 14:57:18 »
Natuurlijk gaat de mol ook geblindoekt

En is er alleen n foto van Splinter opgedoken in deze hoedanigheid? Want dan verdenk ik m nog meer  ;D

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #15 Gepost op: 22-01-2021, 16:53:08 »
Ik denk dat de mol alleen al die blinddoek op wil om dezelfde ervaring te hebben als de andere kandidaten. Minder kans om je te verspreken omdat jij iets anders/niet hebt gedaan dan de rest/

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #16 Gepost op: 23-01-2021, 14:02:42 »
Is het niet zo dat het grootste deel van het team ook niet weet wie de mol is? Alleen dat al zou een reden zijn de mol op precies dezelfde manier te behandelen als de kandidaten.

Dat lijkt me inderdaad het meest aannemelijke.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #17 Gepost op: 24-01-2021, 14:11:22 »
Nou die waren er wel, maar die zijn niet hier geplaatst ::rofl::.
Ja dan moet je ze wel hier plaatsen, niet op het open forum.

Jij speurt blijkbaar meer dan de meesten online, dus nu is er ergens een jacuzzi-spoiler?!

Daar was hier nog niets van bekend, ik zou zeggen, gebruik dit topic meer......
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #18 Gepost op: 24-01-2021, 14:41:39 »
Nog nergens genoemd volgens mij en een ieniemienie kleine spoiler die de makers ons zelf gegeven hebben is het vliegtuig uit de leader. We horen daar een geluid/reactie van een kandidaat onder. Dat is zuiver een mannenstem/schreeuw, of Splinter of Joshua. Ik vermoed op basis van de schreeuw Splinter, alleen alleen wie van de 2 het precies is weet ik niet. Maar gezien het beperkte aantal mannen in de groep kun je stellen dat 1 van hen sowieso steeds groen krijgt tot de vliegtuig opdracht is geweest.

Offline Danique89

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #19 Gepost op: 25-01-2021, 00:23:15 »
Ik denk dat ik een hint naar de mol heb gevonden die onder een spoiler moet. Hoe doe ik dat?