Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler Topic  (gelezen 26120 keer)

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #20 Gepost op: 25-01-2021, 00:45:11 »
Ik denk dat ik een hint naar de mol heb gevonden die onder een spoiler moet. Hoe doe ik dat?

Dit dingetje even aanklikken






Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #21 Gepost op: 25-01-2021, 12:08:18 »
Maarre..... in dit topic hoeft het spoilerzetten dus niet  ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline bmol

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #22 Gepost op: 25-01-2021, 12:16:32 »
Bedankt @Rinusoide!

Ik heb mogelijk een hint gevonden die wel een spoiler-knop verdient denk ik. Hier komt ie.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Een hint is geen spoiler ;)

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #23 Gepost op: 25-01-2021, 12:18:46 »
Maarre..... in dit topic hoeft het spoilerzetten dus niet  ::rofl::

Wel als het een heftige spoiler is toch die de mol of de finalisten bekend maakt?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #24 Gepost op: 25-01-2021, 12:33:18 »
Zie de openingspost voor antwoorden op al jullie vragen.

Hints kunnen in het hints-topic. Ik zal deze erheen verplaatsen.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #25 Gepost op: 27-01-2021, 10:39:53 »
Ik vind de closeness van Joshua, Splinter en Renée vrij verdacht. Ik weet niet zeker of het in het spoilertopic moet, maar het lijkt me misschien het beste van wel.

Een tijdje geleden zaten ze met zijn drieën in een vakantiehuisje. Dat zou naar mijn idee zo maar een soort "afspraak" kunnen zijn die ze in de finale hebben gemaakt (degene die wint neemt de andere twee mee op weekendje weg). En nu zijn weer Joshua en Splinter samen bij Renée op ziekenbezoek.

Vind ik interessant. Wellicht is het helemaal niks, maar we zien Joshua/Splinter nog niet zo veel bonden met Renée op beeld dat ik denk dat ze een driehoeksverbond hebben. Misschien worden dit dus wel de drie finalisten en is daarom de band zo sterk.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #26 Gepost op: 27-01-2021, 10:50:27 »
Bij symbolisch bedrag noemt Renee Joshua al 'my man', dus de link is er. Nog niet duidelijk in welke vorm.
Joshua vol op Renee > Mol vol op finalist of winnaar vol op Mol

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #27 Gepost op: 27-01-2021, 11:32:31 »
Ik vind de closeness van Joshua, Splinter en Renée vrij verdacht. Ik weet niet zeker of het in het spoilertopic moet, maar het lijkt me misschien het beste van wel.

Een tijdje geleden zaten ze met zijn drieën in een vakantiehuisje. Dat zou naar mijn idee zo maar een soort "afspraak" kunnen zijn die ze in de finale hebben gemaakt (degene die wint neemt de andere twee mee op weekendje weg). En nu zijn weer Joshua en Splinter samen bij Renée op ziekenbezoek.

Vind ik interessant. Wellicht is het helemaal niks, maar we zien Joshua/Splinter nog niet zo veel bonden met Renée op beeld dat ik denk dat ze een driehoeksverbond hebben. Misschien worden dit dus wel de drie finalisten en is daarom de band zo sterk.

Het valt mij ook op, maar de analyse in het wie verdenkt wie maakt het voor mij moeilijk ze als drie finalisten te zien.

Joshua kan eigenlijk de mol niet meer zijn door de verdenkingen van afvallers op hem. Als Renee de mol is, valt het wel erg op dat Joshua de finale haalt terwijl hij door de verdenkingen van de afvallers de mol eigenlijk niet meer kan zijn en hij vol op Renee zit. Als Splinter de mol is, zou je verwachten dat Charlotte de finale wel haalt (aangezien de enige lijkt die Splinter verdenkt).  Als iemand anders de mol is, zijn dit niet de drie finalisten.

Er zijn natuurlijk nog steeds scenario's te bedenken waarbij ze wel alledrie de finale halen (bijv. Splinter als mol, Joshua/Renee een vrijstelling voor de finale en de ander switcht naar Splinter voor de finale en verslaat Charlotte in de test; of Renee als mol, Splinter en Joshua vol op Renee maar andere montagetrucs worden ingezet waardoor het lijkt dat Renee de mol niet meer kan zijn). Maar het is iets om in de gaten te blijven houden.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #28 Gepost op: 28-01-2021, 05:42:33 »
Denk eigenlijk dat de coronacrisis nog wel een rol kan spelen in het samen op stap gaan. Deze drie kunnen op het moment heel weinig doen waar anderen nog aan het werk zijn of lopende projecten hebben. En ze kunnen goed met elkaar overweg.

Maar goed, ik bevind me in de Splinter tunnel en dan gaat Charlotte de finale halen :)

Offline Sophiee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #29 Gepost op: 28-01-2021, 11:57:19 »
En nog een samenkomst van Splinter, Joshua en Renée:



Dit is van SBS Shownieuws. Hoewel het zeer verdacht is kan ik me haast niet voorstellen dat ze de drie finalisten zouden toestaan om zich zo meerdere malen samen op social media te tonen.
« Laatst bewerkt op: 28-01-2021, 11:59:19 door Sophiee »
Lurker sinds 2007

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #30 Gepost op: 28-01-2021, 12:03:36 »
Renee is de generatie (bijna) van Bart Chabot, is misschien een goede kennis en dan is de zoon ook meteen een kennis. Joshua haalt de finale, maar Splinter niet volgens mij.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #31 Gepost op: 30-01-2021, 15:47:45 »
Volgens mij is het andersom. Splinter wel in de finale maar Joshua niet. Alleen valt die wel vlak voor tijd af. Er is dan zat tijd voor bonding.

Bijv. Dennis viel ook af terwijl hij sterk aan het bonden was met Vivienne. Die deden dus hetzelfde in de test. Maar als iedereen de mol heeft moet er toch eentje afvallen.

Conclusie: de mol is dit jaar bekend (niet zoals de vorige keer een Jeroen die straal onverdacht bleef).

De laatste afleveringen zal iedereen op Renee gaan. Maar zoals Leendert al zei is er geen hoop voor Joshua om de finale te halen, dus ondanks dat hij goed zit, zal hij toch exit gaan.

Conclusie 2: gezien deze spoiler zal hij best de laatste 4 nog halen maar dan afvallen.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Bram0546

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #32 Gepost op: 30-01-2021, 21:11:01 »
Uit opdracht 3 komt dus de connectie tussen Splinter Joshua en Renee

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #33 Gepost op: 30-01-2021, 21:28:15 »
Uit opdracht 3 komt dus de connectie tussen Splinter Joshua en Renee

En het is dus niet het finaletrio - want 1 van hen valt af

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #34 Gepost op: 31-01-2021, 04:53:46 »
Nou dat verklaart de sterke band tussen deze drie meteen wel.  ::tandpastasmiley::

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #35 Gepost op: 1-02-2021, 10:47:35 »
Dit is ook al vaker besproken, maar in de leader zit tussen Renée en Joshua een shot van een vliegtuig en hoor je een mannenstem schreeuwen. De enige man die er nog inzit is Splinter. Als dit daadwerkelijk zijn stem is, weten we in ieder geval dat Splinter er volgende week waarschijnlijk nog niet uitgaat omdat het vliegtuig niet in de promo van aflevering 6 te zien was.

Verder begint het aantal opdrachten in de leader die nog niet zijn geweest een beetje op te raken. Alleen de jeeps (tussen Splinter & Charlotte), het vliegtuig, het Rad van Fortuin (tussen Marije & Erik, vermoedelijk de (op een na) laatste opdracht voor de finale waarin jokers/vrijstellingen verdiend kunnen worden). Tussen Erik en Rocky zit nog een opdracht in een soort gevangenis maar die komt in de aankomende aflevering.

Zou het seizoen dan echt 9 afleveringen hebben i.v.m. corona en dus geen aflevering zonder afvaller, of zijn er gewoon veel opdrachten niet in de leader te zien?
« Laatst bewerkt op: 1-02-2021, 10:52:48 door Rinusoide »

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #36 Gepost op: 1-02-2021, 11:34:09 »
En de fiets-survival-opdracht moet nog komen die was uitgelekt!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #37 Gepost op: 1-02-2021, 12:22:52 »
Zou het seizoen dan echt 9 afleveringen hebben i.v.m. corona en dus geen aflevering zonder afvaller, of zijn er gewoon veel opdrachten niet in de leader te zien?
Volgens mijn tv-gids was afgelopen aflevering 5/10, wat dus zou betekenen dat er gewoon 10 afleveringen zijn.
Ich bin ein Bärliner!

Online widm1992

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #38 Gepost op: 1-02-2021, 14:06:03 »
En de fiets-survival-opdracht moet nog komen die was uitgelekt!

Als die niet gewoon alsnog van een neppe mol-variant is :P

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #39 Gepost op: 1-02-2021, 14:06:58 »
Als die niet gewoon alsnog van een neppe mol-variant is :P

Zou bizar zijn  ::rofl::