Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler Topic  (gelezen 26109 keer)

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #60 Gepost op: 21-02-2021, 15:44:34 »
Ik geloofde er niet in, maar het lijkt er toch op dat de opdracht die gespoilerd werd en waardoor het land uitlekte, in de finale langs gaat komen  ::vergroot::

Inderdaad. Nog een mazzel dat we die opdracht aan geen enkele kandidaat konden linken, anders was de spoiler een stuk groter.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #61 Gepost op: 22-02-2021, 10:26:20 »
Excuse me als dit niet een echte "spoiler" is, maar als Splinter de mol is waarom zouden ze hem dan blinderen voor de eerste opdracht? De mol schuift immers de brieven onder de deur van de kandidaten, dus het heeft weinig nut om dan de mol te begeleiden naar zijn kamer want die weet toch gewoon al de locatie. Ik denk eerder dat ze de kandidaten één voor één achter elkaar hebben opgenomen, en dat dit dus een shot is van tussendoor. Dat betekent dus dat Splinter niet de mol is. Deze foto is trouwens al gezien door productie (én geplaatst op het account van de lokale productie), dus ik vond het wel zo eerlijk om deze dan hier ook te posten zonder een Chinaatje 2.0 te veroorzaken ::rofl::.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ja, dat klopte dus.  ::ok:: Ik heb de foto hier eerder gezien, maar kwam pas uit de Splinter-tunnel na zijn rode scherm.  ::rofl::

Ik vind het een mooie foto trouwens: die kleurige kleding in die omgeving. Bijzonder tafereel. :D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline ERdoubleD

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #62 Gepost op: 22-02-2021, 20:28:35 »
Is dat nou Charlotte achter hem?

Zou een mooie zijn voor de terugblik ;D

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #63 Gepost op: 6-03-2021, 21:32:11 »
Naar goede traditie weer uitgbleven. Er viel weinig te lekken dit keer, maar toch wederom bedankt alles hier te houden.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #64 Gepost op: 6-03-2021, 22:17:58 »
Er is toch nog een "spoiler" (naja kun je het een spoiler noemen) dat me wederom dit jaar is opgevallen. Dat is dat de mol (in deze instantie Renee) crewleden volgt die alleen de mol kent. Nu zal de gewone kijker dit niet opvallen, maar onder molloten valt dit echt wel op. Ik heb mij dan ook wijselijk stil gehouden over dit én echt niemand hierover bericht - behalve een goede vriend. Daardoor ben ik Renee al heel vroeg op het spoor gekomen als potentiële mol (hetzelfde wat ik destijds met Jeroen had).

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #65 Gepost op: 7-03-2021, 00:20:49 »
Tja, dat is dan wel erg slordig dat ze daar nog niet op letten...
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #66 Gepost op: 7-03-2021, 01:04:38 »
dat is inderdaad behoorlijk knullig.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #67 Gepost op: 8-03-2021, 12:56:41 »
Tja, dat is dan wel erg slordig dat ze daar nog niet op letten...

Idem zonnestand. Follow the Sun (FTS) blijkt over al deze jaren nog nagenoeg enorm accuraat.

Als de productie hier geen moeite doet dit te veranderen is het het overwegen waard dit volgend jaar onder spoilertags te zetten.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #68 Gepost op: 29-08-2021, 04:46:43 »
Ik bump deze even voor de mogelijke hints in omloop die spoiler gevoelig zijn  ::vergroot::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #69 Gepost op: 29-08-2021, 07:09:57 »
Dit is denk ik wel echt een enorme fout van de makers.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Deze kandidaat kan dus daadwerkelijk de mol zijn.
« Laatst bewerkt op: 29-08-2021, 07:11:45 door FilmMaster »

Offline LT_Barclay

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Dit forum is het helemaal !
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #70 Gepost op: 29-08-2021, 12:04:15 »
In seizoen 16 hadden ze ook iets vergelijkbaars gedaan, toen Klaas de mol was. De ogen in dat geval klopte van geen kanten. Ik denk dat deze 'spoiler' dus niet veel zegt.

Offline WieIsUt

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #71 Gepost op: 30-08-2021, 11:53:09 »
Er is toch nog een "spoiler" (naja kun je het een spoiler noemen) dat me wederom dit jaar is opgevallen. Dat is dat de mol (in deze instantie Renee) crewleden volgt die alleen de mol kent. Nu zal de gewone kijker dit niet opvallen, maar onder molloten valt dit echt wel op. Ik heb mij dan ook wijselijk stil gehouden over dit én echt niemand hierover bericht - behalve een goede vriend. Daardoor ben ik Renee al heel vroeg op het spoor gekomen als potentiële mol (hetzelfde wat ik destijds met Jeroen had).

Ben toch wel benieuwd of je mij kunt vertellen welke accounts dat zijn, mag uiteraard in een prive bericht.