Auteur Topic: [kandidaat] Joshua Nolet  (gelezen 19960 keer)

Offline Kimi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #100 Gepost op: 30-01-2021, 21:48:01 »
Vind het nogal sneu op de manier waarop hij eruit ging, maar dat is het spel... I guess. Bikkelhard, maar ik vond het niet prettig om te zien. Toen ze de test deden wist ik meteen dat hij eruit zou vliegen doordat alle verdenkingen van hem afwijkten en Joshua zelf twijfelde.

Nog één van m’n favo kandidaten eruit.  :\'(
« Laatst bewerkt op: 30-01-2021, 21:50:52 door Kimi »
Soms is't gewoon nie makkelijk.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #101 Gepost op: 30-01-2021, 21:48:26 »
Wow, dit zag ik niet aankomen. Vooral de manier waarop.  :( Eerst al nadeel door toedoen de andere groep en vervolgens door naar de executie, waarbij de kans groot is dat de mol ook nog in zijn groep zat. Heel jammer voor Joshua.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #102 Gepost op: 30-01-2021, 22:04:25 »
Heel jammer.
Fantastisch genoten, want duidelijk niet de mol (voor mij)  ::bravo::

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #103 Gepost op: 30-01-2021, 22:20:55 »
O boy, de muziekhint klopt dus niet.  :-\\
Jammer, hij was mijn ‘ verliezer’.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #104 Gepost op: 30-01-2021, 22:31:39 »
Jammer dat hij eruit is. Je kon met hem lachen ::bravo::. Ik heb er liever nog wat meer mannen bij . De verdeling is nu 4-1, komt maar weinig voor.

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #105 Gepost op: 30-01-2021, 22:34:31 »
Heel jammer, die kerel lachte alles weg. De lol dat die had toen hij de porto's omwisselde, en bij de tekeningen van Charlotte. Had hem er liever nog in gezien.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #106 Gepost op: 30-01-2021, 22:40:44 »
Tja, zijn exit zat er al een tijdje aan te komen, maar de manier waarop natuurlijk totaal niet.

Hij was niet echt mijn cup of tea dus ik ben er niet zo rouwig om, maar mooi dat hij een groot deel van jullie een hoop kijkplezier heeft kunnen geven 5 weken lang :D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #107 Gepost op: 30-01-2021, 22:47:19 »
Echt niet tof dit! De gangmaker..en dan op deze manier.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #108 Gepost op: 30-01-2021, 22:47:57 »
Het hardst in het pak genaaid sinds Sigrid door Jochem. Enfin, ben hem gaandeweg het seizoen wel meer gaan waarderen (al blijft al dat Engels niet mijn kop thee), zeker omdat ik van tevoren echt verwachtte dat hij een enorm irritante popie-jopie zou zijn. Had tegelijkertijd fanatisme en ontspanning over zich.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Mit

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #109 Gepost op: 30-01-2021, 22:52:33 »
doei smaakmaker en hulpmol.  ::joehoe::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #110 Gepost op: 30-01-2021, 22:53:18 »
Ik vond 'm ook leuk hoor, maar af en toe ook wel een beetje irritant. Hoe ie Lakshmi wegstuurde bij de foto-opdracht (waarop ze Joshua wel lik op stuk gaf) en hoe ie Renée overrulede bij de teamindeling vandaag zijn voorbeelden van dat laatste. Maar verder was ie vooral leuk aanwezig en de manier waarop hij naar huis moest is erg zuur.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #111 Gepost op: 31-01-2021, 00:17:16 »
Daar ging Crushua Amulet :(
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #112 Gepost op: 31-01-2021, 00:24:27 »
Sorry guy, het was niet 'jouw film waarin jij de hoofdrol speelde', je was figurant in de eerste helft van een film die over iemand anders blijkt te gaan.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #113 Gepost op: 31-01-2021, 00:57:43 »
Heel jammer.
Fantastisch genoten, want duidelijk niet de mol (voor mij)  ::bravo::

Ik heb Joshua nooit verdacht als mol maar je zag hem wel genieten van het spel. Top kandidaat maarja somebody gotta go. Vond het sneuer voor Ron en Peggy in het bonusseizoen. Joshua had nog 10k kunnen bieden, hij nam daarmee het risico geen voorkennis te krijgen en dus wss niet de vrijstelling. Ron/Peggy konden niks tegen Tygo/Nikkie doen en zaten met de mol bij de executie.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #114 Gepost op: 31-01-2021, 01:13:18 »
hoe ie Renée overrulede bij de teamindeling vandaag
Vond ik ook niet leuk inderdaad.

Hij is wel wat in mijn achting gestegen in de tweede helft van de aflevering. Vond hem ook een erg leuk trio met Splinter en Renée, hoe ze hand in hand aan kwamen lopen ::love::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #115 Gepost op: 31-01-2021, 02:23:54 »
Lang geleden dat ik kippenvel kreeg bij de eliminatie van een bepaalde kandidaat. Joshua is voor mij één van mijn favoriete kandidaten van minstens de afgelopen 5 seizoenen. Ik ga wel enorm balen als straks Renée de Mol blijkt te zijn en hij eigenlijk niet had moeten afvallen (en gewoon in de finale had moeten staan). Dat weten we nu nog niet, maar ik ga hem in elk geval missen.  ::bravo:: ::love::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #116 Gepost op: 31-01-2021, 03:29:05 »
Hoe ie Lakshmi wegstuurde bij de foto-opdracht (waarop ze Joshua wel lik op stuk gaf) en hoe ie Renée overrulede bij de teamindeling vandaag zijn voorbeelden van dat laatste.

Exact. Normaal heb ik een broertje dood aan identiteitspolitiek, maar hrt alfa-apengedrag dat hij hier jegens twee vrouwelijke medekandidaten vertoonde deugt voor geen meter. Hij mag dan een woest aantrekkelijke popi-jopie zijn, een heer is hij niet.
Woosie down?

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #117 Gepost op: 31-01-2021, 04:46:19 »
Erg jammer dat hij eruit moest al heeft hij inderdaad wat dominante trekken. Dat heeft hem ook genekt denk/verwacht ik eigenlijk. Iets te zelfverzekerd in een tunnel. Maar net als Lakshmi genoot hij zichtbaar van dit seizoen.

Offline Stargaze

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #118 Gepost op: 31-01-2021, 08:17:24 »
Totaal niet rouwig erom dat hij er uit ligt...hoopte er al een paar weken op. Zo overduidelijk aan het nepmollen met de bedoeling dat de anderen hem als mol zien en zo dan hun test verkeerd maken en op die manier zelf steeds verder komen. Bijna zeker weten dat Marije deze aflevering naar huis moet, maar dan zelf je koffers moeten pakken...

Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #119 Gepost op: 31-01-2021, 09:20:31 »
Ik heb Joshua nooit verdacht als mol maar je zag hem wel genieten van het spel. Top kandidaat maarja somebody gotta go. Vond het sneuer voor Ron en Peggy in het bonusseizoen. Joshua had nog 10k kunnen bieden, hij nam daarmee het risico geen voorkennis te krijgen en dus wss niet de vrijstelling. Ron/Peggy konden niks tegen Tygo/Nikkie doen en zaten met de mol bij de executie.

Zeker mee eens, is ook niet dat hij mijn favoriet was, soms iets té veel van het goede, maar maakte wel grappige momenten.
Zuur om zo af te vallen (ja Ron was het meest zure ooit imo).