Auteur Topic: [kandidaat] Joshua Nolet  (gelezen 7047 keer)

Online MartinJ

• Forumlid
Re: [kandidaat] Joshua Nolet
« Reactie #60 Gepost op: 14-01-2021, 12:47:16 »
Volgens mij had iedereen één zaklamp met twee lichten. Een kant met UV-licht en een kant met gewoon licht.
Erik heeft hier toch 2 zaklampen en ik meen ook Florentijn met 2 zaklampen te hebben gezien.
« Laatst bewerkt op: 14-01-2021, 12:49:11 door MartinJ »

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #61 Gepost op: 14-01-2021, 17:32:20 »
Volgens mij had iedereen één zaklamp met twee lichten. Een kant met UV-licht en een kant met gewoon licht.

We zien ze met twee lampen lopen. En iemand - ik dacht Charlotte of Lakshmi - vertelt in de biecht dat ze twee zaklampjes mee kregen, een gewone en een met uv-licht.

Offline Blip

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #62 Gepost op: 15-01-2021, 11:29:20 »
Jullie hebben gelijk, het zijn er twee. Joshua heeft ze echter op zo'n manier vast dat het één lamp met twee uiteinden lijkt.

~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Kimi

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #63 Gepost op: Gisteren om 23:38:16 »
Is Florentijn nu vol op Joshua eruit gegaan? Dat idee heb ik namelijk heel erg. De productie doet erg z'n best om hem zo verdacht te maken dat ik Joshua bijna niet kan verdenken. ::rofl::

Edit: tenzij dat is wat de productie ons wil doen denken.  :P
« Laatst bewerkt op: Gisteren om 23:41:28 door Kimi »
Soms is't gewoon nie makkelijk.

Offline Amethyst

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #64 Gepost op: Vandaag om 00:27:51 »
Is Florentijn nu vol op Joshua eruit gegaan? Dat idee heb ik namelijk heel erg. De productie doet erg z'n best om hem zo verdacht te maken dat ik Joshua bijna niet kan verdenken. ::rofl::

Edit: tenzij dat is wat de productie ons wil doen denken.  :P
Of Joshua is de volgende die mag wieberen, of hij is de Mol

Want ja, dit was te doorzichtig. Peggy zat er vorig seizoen nog 1 afl. in toen ze de mol al niet meer kon zijn. Ik denk dat dat de max is zo'n beetje.

Edit: ik las net dat de regie erop probeerde te hinten dat Florentijn bijna all-in op Marije was gegaan  :P
« Laatst bewerkt op: Vandaag om 11:53:01 door Amethyst »

Online JaccoS

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🍔🍔🍔
« Reactie #65 Gepost op: Vandaag om 12:24:31 »
Ben ik de enige die het Splinter-Joshua bondje nog steeds niet begrijpt? Joshua zegt dat hij Splinter aardig vindt, en hem in het spel wilt houden. Hij zegt dus dat hij de Mol niet is, en omdat hij dat zegt moet Splinter iets terugdoen? Ten eerste, hoe weet Splinter nou of dat waar is. Ten tweede, als je iemand in het spel wil houden ga je niemand iemand aanraadden om op 7 mensen te spreiden? En misschien is het een slimme tactiek van Joshua, dat hij hem uit het spel wilt werken en in de war wilt brengen, maar waarom zegt hij dan in de biecht dat dit een goed bondje wordt?
Give me some Wie is de Mol. Quick, put it on before we go under.

Offline widm1992

• Forumlid
« Reactie #66 Gepost op: Vandaag om 13:03:25 »
Als je echt kandidaat bent, help je je medespeler wel door te zeggen dat hij niet op jou moet stemmen.

Ik vind het vooral opvallend dat het zo in de uitzending zit: daarmee wil de regie ons een belangrijk verhaal vertellen. Maar wat is het doel? Ik denk dat een van beide of beide de finale haalt (mijn gok is zeker Splinter - die dan dankzij en mogelijk ten koste van Joshua de finale haalt).

Ik kan dit stukje echter niet zien als een gesprek tussen mol en kandidaat, het is voor mijn gevoel anders dan andere vergelijkbare situatie in eerdere seizoenen... Maar ik kan niet goed de vinger erop leggen waarom.

Online Rozz75

• Forumlid
« Reactie #67 Gepost op: Vandaag om 16:01:19 »
Wat bij mij door mijn hoofd speelt is dat dit gesprek belangrijk is om splinter in de luwte te houden in afl 3. Door zijn ‘belofte’ aan Joshua lijkt zijn twijfel om eerlijk te antwoorden in opdr 1 afl 3 gerechtvaardigd. We denken nu dat hij dat doet ivm zijn belofte...maar is dat wel zo?

Ook wordt splinter hierdoor niet door Joshua verdacht. Bovendien zit zo’n beetje iedereen op joshua, marije en renee; zitten ze allemaal verkeerd (en gaan er daardoor 1 voor 1 uit) en is de mol gewoon buiten beeld bij de kandidaten? (Splinter, rocky, lakshmi -> rocky valt sowieso af voor mij).

Offline Relinde

• Forumlid
« Reactie #68 Gepost op: Vandaag om 16:31:47 »
Zegt Joshua bij het bekijken van schoppenboer en schoppenaas nu MIJN MOL VINGERAFDRUK?

Online Rozz75

• Forumlid
« Reactie #69 Gepost op: Vandaag om 16:46:51 »
Even terug geluisterd maar hij zegt duidelijk ‘een’ molafdruk ;-)

Offline Heinz

• Moderator WIDM
  • Forum Moderator
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #70 Gepost op: Vandaag om 16:52:32 »
De overzichtspagina van Joshua is bijgewerkt tot en met aflevering 3.

https://www.wieisdemol.com/widm22-profiel-joshua/

Zie je een foutje? Heb je aanvullingen? Meld het in dit topic. :)