Auteur Topic: [kandidaat] Erik de Zwart  (gelezen 8502 keer)

Offline Marcoach

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Erik de Zwart
« Reactie #20 Gepost op: 23-12-2020, 15:02:06 »
Erik lijkt op de groepsfoto als enige hetzelfde shirt aan te hebben als in de leader. Eerste afvaller?
Ik zie ik zie wat jij niet ziet... hoezo tunnelvisie

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Erik de Zwart
« Reactie #21 Gepost op: 24-12-2020, 22:01:24 »
Een grijs shirt, maar op de groepsfoto met kraagje, en in de leader zonder. Dus niet hetzelfde.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Erik de Zwart
« Reactie #22 Gepost op: 28-12-2020, 22:02:31 »
De 23 theorie. 21, 22, 23. Mol van seizoen 21?

Media-Ondernemer, Luisteraars. M O L.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [kandidaat] Erik de Zwart
« Reactie #23 Gepost op: 2-01-2021, 10:10:54 »
21, 22, 23
Dat tellen is mij idd ook bijgebleven, viel echt op. Ik neig nu naar Erik als Mol, omdat ie zo laag staat in de polls en hij lijkt mij toch best wel capabel als Mol.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Erik de Zwart
« Reactie #24 Gepost op: 2-01-2021, 14:13:56 »
21, 22, 23. 3, 4, 5? C, D, E? Zie DE ... ?

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Erik de Zwart
« Reactie #25 Gepost op: 2-01-2021, 16:25:26 »
Ik vind het superleuk dat Erik meedoet, ik was toen ik klein was ook een enorme fan van Thomas de Stoomlocomotief ::rofl::

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Erik de Zwart
« Reactie #26 Gepost op: 2-01-2021, 19:16:27 »
Puur gebaseerd op mijn onderbuik-gevoel: hij wordt een van de eerste drie afvallers. Zo niet, dan zou hij zomaar de mol kunnen zijn.  ::rofl::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Erik de Zwart
« Reactie #27 Gepost op: 2-01-2021, 19:23:04 »
Lijkt me heel ongeschikt als mol eigenlijk. Jaagt makkelijk iedereen tegen zich in het harnas, stoort zich makkelijk aan mensen, nogal dominant en denkt af en toe weinig strategisch. Heb hem ergens onderaan mijn lijst staan voorlopig.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Erik de Zwart
« Reactie #28 Gepost op: 2-01-2021, 22:21:25 »
Lijkt me heel ongeschikt als mol eigenlijk. Jaagt makkelijk iedereen tegen zich in het harnas, stoort zich makkelijk aan mensen, nogal dominant en denkt af en toe weinig strategisch. Heb hem ergens onderaan mijn lijst staan voorlopig.
Dat werkte bij Milouska heel goed.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Erik de Zwart
« Reactie #29 Gepost op: 2-01-2021, 22:27:11 »
Na afl. 1 krijg ik ook nog niet het gevoel dat hij de mol moet zijn; dat zou van de makers een riskante keuze zijn. Maar toch durf ik hem niet uit te sluiten.

Geen hoofdverdachte, maar ik houd hem in de gaten.  ::vergroot:: Voor het geval dat het - wat hierboven is gezegd - een Milouska-strategie is.  ;D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [kandidaat] Erik de Zwart
« Reactie #30 Gepost op: 3-01-2021, 17:53:45 »
21, 22, 23.
Met dat "in eerste instantie" wel of niet de Mol willen zijn, dacht ik meteen aan dat tellen.

Offline MolMania

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Erik de Zwart
« Reactie #31 Gepost op: 4-01-2021, 10:15:53 »
Ik vond dit wel geinig.
De volledige naam van Erik is:

Erik Louis Petrus de Zwart

In het Tsjechisch betekent Joker "žolík"
(...En om het nog leuker te maken, mol betekent "krtek")





Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Erik de Zwart
« Reactie #32 Gepost op: 4-01-2021, 20:24:20 »
Ik zat nog te stoeien met De code M8866 (werd ergens al eerder genoemd). Bij optellen kwam ik uit op geboortedag 16 (8+8) in jaar 57 (6+6). Erik?

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Erik de Zwart
« Reactie #33 Gepost op: 4-01-2021, 20:46:47 »
Zegt "Iedereen zegt 'als ik de mol ben dan zal niemand het aan mij merken'. Nou, dat zullen we dan nog wel eens zien!" (Of iets in die trant.) Wie haalt zijn/haar gelijk? Wie krijgt er gelijk?

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Erik de Zwart
« Reactie #34 Gepost op: 5-01-2021, 22:03:26 »
Ik heb eigenlijk niet zo goed opgelet bij het mountainbiken, maar toch.
Wat ik mij wel opviel was dat Erik ontzettend traag was. En ook nog uitgebreid stil stond bij een vraag wat volgens mij uiteindelijk totaal niet relevant was voor de opdracht. Best verdacht eigenlijk.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Erik de Zwart
« Reactie #35 Gepost op: 5-01-2021, 22:10:30 »
Ja, heel verdacht  ::jaja::


Media-Ondernemer, Luisteraars. M O L.
Dit zou de hint kunnen zijn van de bekendmaking in Moltalk. 'Ik ben M.O.L.' Hoe vet wil je n'm hebben?

En wat voor toneelstukje zat kandidaat Renée dan op te voeren bij de wirwar van stemmen op het laatst?


Heb net snel alle shots met Erik uit afl. 1 proberen terug te kijken. Even kort de 2 minst geregisseerde opdrachten

Lasergamen

Zegt (als 1e) neergeschoten te zijn ...maar verdwijnt zo te zien ongeraakt achter een prop. De Mol als assistent van de productie? Zou daarna een kandidaat neer hebben kunnen schieten.

Mountainbiken

Mengt zich aan tafel niet in de discussie over alles of niks. Kijkt afwachtend naar beneden. Als Mol zou je daar op de dag van de 1e test & executie voor kunnen kiezen, om niet op te vallen in de groep en je alleen bij max. 1 kandidaat verdacht te maken.

Komt op de een of andere manier  ::) bij by far de sterkste kandidaat terecht. Als je als Mol wil vertragen kies je hier natuurlijk altijd voor Joshua of Rocky. En ja... Erik vertraagt als een malle.
« Laatst bewerkt op: 5-01-2021, 22:28:21 door Amethyst »

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Erik de Zwart
« Reactie #36 Gepost op: 5-01-2021, 22:18:32 »
Goede punten Amethyst en MolE13.  ::ok::
Sowieso heb ik het idee dat Erik best wel onderschat wordt, ook door de kijker (mocht hij de mol zijn, dan heb ik hem ook behoorlijk onderschat trouwens  ::schaam::). En hij wordt totaal niet verdacht door iedereen, wordt nauwelijks in de gaten gehouden, meteen afgestreept... Dan moeten we hem hier maar wat meer in de gaten houden.  ;D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Erik de Zwart
« Reactie #37 Gepost op: 5-01-2021, 22:22:43 »
Dat werkte bij Milouska heel goed.

Die was ook de mol niet  ::tandpastasmiley::

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Erik de Zwart
« Reactie #38 Gepost op: 5-01-2021, 22:34:07 »
Heb het nu ook teruggeluisterd, en ik vind de Media-Ondernemer. Luisteraars... toch wel erg sterk gevonden, ja! ::jaja:: Wierp zich terloops op als penningmeester, en werd gekozen zonder dat er gestemd hoefde te worden. Zegt veel over dat hij door de groep vertrouwd wordt. Houdt zich verder gedeisd nog, beetje tijdrekken, maar niets onmols zien doen. Helemaal volgens het boekje bij de eerste aflevering. En wie verwacht na Jeroen meteen een tweede radio-DJ als Mol? Niemand.
EDIT: Maar wie schoot er dan op Erik tijdens de laser-opdracht? Er waren groene stralen te zien die hem net misten.
« Laatst bewerkt op: 5-01-2021, 22:38:03 door Molest »

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [kandidaat] Erik de Zwart
« Reactie #39 Gepost op: 5-01-2021, 22:56:34 »
Goede punten Amethyst en MolE13.  ::ok::
Sowieso heb ik het idee dat Erik best wel onderschat wordt, ook door de kijker (mocht hij de mol zijn, dan heb ik hem ook behoorlijk onderschat trouwens  ::schaam::). En hij wordt totaal niet verdacht door iedereen, wordt nauwelijks in de gaten gehouden, meteen afgestreept... Dan moeten we hem hier maar wat meer in de gaten houden.  ;D

Erik wordt 2x genoemd bij de test, door Remco en Lakshmi.
Lakshmi zegt zelfs: "Erik verdenk ik eigenlijk alleen omdat ik hoor dat-ie verdacht wordt." Het is dus niet zo dat hij totaal niet verdacht wordt.