Poll

Wie is de Mol?

Renée
206 (83.4%)
Rocky
41 (16.6%)

Totaal aantal stemmen: 247

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol?  (gelezen 153781 keer)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #440 Gepost op: 25-01-2021, 16:29:17 »
Of iemand een goede of slechte Mol is beoordeel ik pas aan het eind van het seizoen. Voor nu hou ik er - zeker gezien de stand van de pot - wel rekening mee dat we een Mol hebben die af en toe word klemgereden. Voor het Molspeuren hoeven we niet uit te gaan van het 'perfecte' scenario (maar dat kan toch bijna nooit) ;)
...óf niet!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #441 Gepost op: 25-01-2021, 17:06:49 »
1. Charlotte






2. Splinter

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #442 Gepost op: 25-01-2021, 18:46:40 »
Ik wissel van Splinter naar Charlotte, maar misschien dat ik voor zaterdag nog wel een keer wissel.

Splinter is mijn wensmol, maar Eriks verdenking richting hem zit me toch dwars. Rocky heeft te veel geld ingebracht, Joshua en Marije zijn door zo'n beetje alle afvallers verdacht en Joshua is bovendien (samen met Rocky) de originele drijvende kracht achter de beslissing van de groep voor de pot te gaan. Dus blijven we over met Charlotte en Renee als opties. Beiden hebben niet veel zichtbaar gesaboteerd en zijn schijnbaar, als ze de mol zijn, erg klem gezet door de groep. Ik vind ze allebei even onverdacht. Renee zakt net onder Charlotte, omdat (1) Remco deels op Renee leek te zitten, (2) Charlottes grootste verdienmoment (escape room) vlak voor een opdracht waar veel geld weggespeeld kon worden in ruil voor vrijstellingen, (3) Charlotte best Erik kan hebben afgeschoten, (4) Charlotte het saboteren nog even leek te proberen met de foto's raden en (5) Charlottes verdenking naar Splinter mij ietwat vreemd overkomt, alsof het later in gemonteerd is om de mol een medefinalist te laten verdenken.

Maar misschien denk ik er morgen wel weer anders over.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #443 Gepost op: 25-01-2021, 21:18:12 »
Charlotte heeft m.i. wel meer merits dan Splinter waar je eerder op zat. Maar ik zie zo veel primair gedrag bij haar. Ze is een valkuil. Maar geen mol. Ik heb Renee, wat je ook van haar zeggen kan, maar ze is een unieke mol!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Moldo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #444 Gepost op: 26-01-2021, 16:45:58 »
De pols op dit forum zijn duidelijk.

Splinter heeft bijna de absolute meerderheid van de stemmen.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #445 Gepost op: 26-01-2021, 16:48:49 »
Dat was verleden week Marije. Men is nogal snel in het tunnelhoppen  :-[ :P
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Moldo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #446 Gepost op: 26-01-2021, 16:50:10 »
Marije heeft zich deze week uit de markt geprezen.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #447 Gepost op: 26-01-2021, 16:53:02 »
Splinter heeft bijna de absolute meerderheid van de stemmen.
Pas maar op, want Renée zit 'm op de hielen ::joehoe::
...óf niet!

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #448 Gepost op: 26-01-2021, 16:56:02 »
Charlotte mooi in balans! ::joehoe::
12% denkt dat zij het is, en 12% denkt dat zij het niet kan zijn.

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #449 Gepost op: 26-01-2021, 17:40:48 »
Dat was verleden week Marije. Men is nogal snel in het tunnelhoppen  :-[ :P

Jij en ik zijn daar ook schuldig aan. Jij gaat deze week van Marije naar Renee en ik van Splinter naar Charlotte. Als we volgende week overstappen naar Joshua en Rocky hebben we ze allemaal gehad (maar dat zal wel niet gebeuren).

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #450 Gepost op: 26-01-2021, 17:43:14 »
Ik blijf nog wel bij Marije, bij gebrek aan beter. Renée is mijn nummer 2, maar ik weet niet zo goed wat ik ermee moet. Kan zijn dat ik na volgende week ook naar haar overstap, mits ze beiden niet afvallen.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #451 Gepost op: 26-01-2021, 17:45:54 »
Jij en ik zijn daar ook schuldig aan. Jij gaat deze week van Marije naar Renee en ik van Splinter naar Charlotte
Ik weet er alles van, vandaar mijn smilie  :-[

Maar ik ben een echte tunnelaar, dus je zult mij niet in Joshua of Rocky vinden  ::niet-ok:: Noch Splinter/Charlotte.

Ik heb wel harde regels waarop ik een mol moet strepen. Stiekem hoop ik natuurlijk dat ik weer terug mag naar Marije. Dat is vorig jaar met Rob ook gebeurd! Klein uitstapje elders, daarna weer fijn terug. Momenteel.... nee denk ik het echt niet en is het echt Renee.
« Laatst bewerkt op: 26-01-2021, 17:48:23 door Lo »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #452 Gepost op: 26-01-2021, 18:37:35 »
Toch Charlotte en Joshua stijgt naar plek 2.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #453 Gepost op: 26-01-2021, 20:21:59 »
Charlotte of Renée.

Splinter durf ik op basis van acties ook nog niet uit te sluiten, maar die jongen komt zo oprecht op me over dat hij dan wel een Oscar verdient ;D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #454 Gepost op: 26-01-2021, 23:02:06 »
1 Splinter, 2 Charlotte, 3 Renée

Splinter is als enige niet direct verantwoordelijk voor grote bedragen in de pot, maar hij zette ook Marije bij de borden met foto's neer, die dan weer de slechtste persoon is op die plek (voor een mol).
Er leek haast geen mol te zijn in aflevering 4, maar er waren wel verdachte acties. Wat er bij de liften is gebeurd, horen we hopelijk aan het eind van het seizoen. Joshua maakt geen foto van Lakshmi en had daarmee 50 euro uit de pot kunnen houden. Splinter houdt 100 euro uit de pot door zijn vage foto's van Lakshmi en Renée. Charlotte wil extra borden omdraaien voor 50 euro per stuk en wil bij het vlot mingeld pakken. Renée loopt te klooien met de touwen.

Als Joshua, Marije of Rocky toch de mol blijkt te zijn, snap ik echt niks meer van dit seizoen.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #455 Gepost op: 27-01-2021, 11:07:33 »
Als Joshua, Marije of Rocky toch de mol blijkt te zijn, snap ik echt niks meer van dit seizoen.

Ik denk dat dat precies is wat de makers alleen maar aan het doen zijn dit seizoen, verwarring zaaien.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #456 Gepost op: 28-01-2021, 13:02:45 »
Splinter

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #457 Gepost op: 28-01-2021, 13:04:28 »
Splinter

Puur hypothetisch. Stel je maakt op dit moment een molduel. Splinter vs. Renée of Splinter vs. Charlotte?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #458 Gepost op: 28-01-2021, 13:07:38 »
De gewoonte (althans, het oorspronkelijk idee tenminste) is om een molduel te maken van de twee kandidaten die het meest verdacht worden in deze poll. Het liefst met afstand tot de rest. Als dat de situatie is na aflevering 5 zal ik er weer eentje maken. :)
« Laatst bewerkt op: 28-01-2021, 13:09:11 door Heinz »

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #459 Gepost op: 28-01-2021, 20:53:26 »
Haha Heinz, wees nou voorzichtig met jouw beloftes.....voordat je het weet zit je weer een hele avond  ;D

Splinter..........Renee.............Charlotte.
Meer L