Poll

Wie is de Mol?

Renée
206 (83.4%)
Rocky
41 (16.6%)

Totaal aantal stemmen: 247

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol?  (gelezen 153865 keer)

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #600 Gepost op: 5-02-2021, 23:29:58 »
Ik niet > Charlotte <

Online Molekule

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #601 Gepost op: 6-02-2021, 07:19:27 »
Ik begin ook te twijfelen na de turn of events in de laatste aflevering. Als Marije niet afvalt in aflevering 6 (en Renée blijft afwezig) dan stijgen haar kansen met stip.

Offline Fay111

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #602 Gepost op: 6-02-2021, 11:09:42 »
Ik twijfel al van begin tussen Charlotte en Splinter, en vorige aflevering heeft mij ook niet geholpen,
Deze week ga ik nog eens voor Charlotte,
Hoop dat vanavond wat meer inzicht brengt.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #603 Gepost op: 6-02-2021, 11:18:51 »
Splinter

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #604 Gepost op: 6-02-2021, 11:59:50 »
Ik blijf ook bij Splinter...

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #605 Gepost op: 6-02-2021, 12:30:42 »
CHARLOTTE

Splinter nog altijd als optie. 

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #606 Gepost op: 6-02-2021, 12:31:39 »
Ik ga voor de joker van het seizoen, de onnavolgbare:

Charlotte. ::joehoe::

De Mol heeft het zwaar dit seizoen, dat was te zien aan de stand van de pot na 4 afleveringen. Dan denk ik niet aan een Mol die nauwelijks verdacht wordt, zoals Splinter. Marije lijkt Charlotte al in afl. 1 in het vizier te hebben. In afl. 2 stond Charlotte 2x langs de zijlijn, maar dat maakte ze i.m.o. goed in de laatste opdracht. En verder heb ik haar overal wel pogingen tot mollen zien doen. Sommige gedoemd te mislukken vanwege de groep. Ze zat ook opvallend vaak in goede posities of wilde daarin terecht komen.

Ik geloof dat de veiling in afl. 5 een steuntje in de rug moest zijn voor de Mol, toen die wat al wanhopig dreigde te worden omdat hij steeds vast liep. Niet om een voorzichtige Mol aan te sporen brutaler te worden, maar om de groep eens op te schudden, de verhoudingen op scherp te zetten, en de Mol in de volgende afleveringen meer ruimte te geven.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #607 Gepost op: 6-02-2021, 12:46:34 »
CHARLOTTE

Splinter nog altijd als optie.

Hier dus precies andersom.

SPLINTER dus
En Charlotte nog altijd als optie.

In de rest zie ik geen mol meer. Renée staat nummer 3 bij mij, maar zij heeft volgens mij toch ook teveel onmolse acties om nog de mol te kunnen zijn. (maar goed: dat heb ik in het verleden ook weleens over iemand gezegd die tóch de mol bleek te zijn, dus je weet het maar nooit  :) )
Marije en Rocky: meest onwaarschijnlijk.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #608 Gepost op: 6-02-2021, 14:13:19 »
Marije

Marije is veel gepotloodstreept vanwege de foto-opdracht denk ik (had ik ook gedaan), maar deze blijft toch door m'n hoofd spoken:

Splinter

Maar Marije en Lakshmi zijn wel op mn radar .. ook vanwege de ballarinaopdracht waar Joshua een doosje opent die afgaat .. Later pakt Renee hier geld uit.
De doosjes zijn dus verwisseld. Kunnen alleen Marije en Lakshmi gedaan hebben.

Daarnaast reageert ze verdacht in dit shot:


https://i.imgur.com/HMWws9q.gif

en doet ze dat ook weer bij de 3e executie:


https://i.imgur.com/KVmuM93.gif


ik had het eerder eventjes snel nagekeken

Charlotte - 3 getoonde groene schermen
Rocky, Renée, Splinter 2x
Marije 1x

Marije past dan in het rijtje Rob & Jeroen. Mollen die bij de executies worden gespaard. In het spel danwel in de edit.

Dat we mogen weten dat ze sinds afl. 2 op Charlotte tunnelt hoeft niks te betekenen ...maar past prima bij een mol. Die spreken normaal duidelijke verdenkingen uit. Jeroen was een uitzondering.


meeste twijfel nog bij

opdr 4.2. mogelijke verklaring: verdenkingen wegnemen, zoals Merel in die duo-opdracht met Robèrt.

opdr 5.2. Als 1e 5000 euro bieden en als 2e aan de beurt zijn.

Het kan natuurlijk wel dat de mol snel een rijtje bedragen heeft opgenoemd ...en dat ze dan bij de ontknoping net doen alsof de mol blind 5000 heeft geboden. Er zijn altijd mensen die dat geloven ...kun je het nog spinnenals een molactie ...dat de mol actief zo veel geld uit de pot wilde laten gaan.

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #609 Gepost op: 6-02-2021, 14:34:34 »
Hoop en denk dat het Splinter is.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #610 Gepost op: 6-02-2021, 14:57:40 »
Splinter

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #611 Gepost op: 6-02-2021, 17:53:14 »
Renée en Splinter als reserve.
Graven, graven, graven...

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #612 Gepost op: 6-02-2021, 18:44:50 »
Renee of splinter, echt allebei even verdacht, hopelijk vanavond meer info ::ok::
chipsverslaafde <3

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #613 Gepost op: 6-02-2021, 19:06:13 »
Molloten, molloten, verenigt u! Hebben we nu NOG gezamenlijk niet de goede mol te pakken? Terwijl het zo makkelijk is. Ik was hier al de hele week niet geweest want het is ZO duidelijk.

Charlotte verdient dit geld niet mbv Renée. Renée wuift de aas met molteken namelijk weg. Probeerde zij hier als mol een hint te verdoezelen?
Dat Charlotte op magische wijze het antwoord toch vindt, is dan bijna niet tegen te houden zonder verdacht te worden. Sturen naar een verkeerd antwoord zou dan wel erg opvallen.

Ja, geen speld tussen te krijgen. Renee wint dit molduel met 5-0, dus Charlotte uitgeschakeld. Splinter is penningmeester en bondjesman: rood scherm als mol.

Renee: op haar valt helemaal niets aan te merken. Die 700 die steeds geroepen werd heb ik verleden week ontzenuwd aan alle kanten, dit had geen enkele mol beter gedaan.

Beurt aan Florentijn, die moest 1 antwoord geven, goed/fout. Dan Renee aan de beurt, afhankelijk van dat antwoord geeft zij goed/fout. Dan Florentijn weer met mogelijk al de afmaker met 2 goed. Zo niet maakt Renee het af. Zij en Rik waren er klaar voor. Vernietigt Florentijn de hele opdracht! Wat kun je dan nog? Zie je Rik's grauwe gezicht wegtrekken?

Wat een pech heeft die vrouw, net als toen met Charlotte dat ze 4 hints wegwerkt, dan de 5e heeft Charlotte ook nog fout, en NOG als een mirakel tovert Charlotte 21 uit de mouw. Ja, tegen zoveel pech kan geen mol op. Respect voor Renee.

Helaas vanavond Marije eruit, of niemand. Marije blijft mijn wensmol. Maar ik settle voor Renee hoor. Nogmaals respect :)!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #614 Gepost op: 6-02-2021, 19:07:53 »
Molloten, molloten, verenigt u! Hebben we nu NOG gezamenlijk niet de goede mol te pakken? Terwijl het zo makkelijk is. Ik was hier al de hele week niet geweest want het is ZO duidelijk.
Jaaaa  ::rofl::

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #615 Gepost op: 6-02-2021, 19:12:25 »
Lo,
Ook ik ben een weekje niet geweest. Ik ga op zoek naar jouw verklaring voor de 700 euro want die zit mij dwars in de Renée-tunnel.
Graven, graven, graven...

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #616 Gepost op: 6-02-2021, 19:12:59 »
Lees maar op mijn naam en berichten :).

Amethyst: yessssss ;).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #617 Gepost op: 6-02-2021, 19:15:33 »
Resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 6:

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #618 Gepost op: 6-02-2021, 19:21:49 »
Wat een pech heeft die vrouw, net als toen met Charlotte dat ze 4 hints wegwerkt, dan de 5e heeft Charlotte ook nog fout, en NOG als een mirakel tovert Charlotte 21 uit de mouw. Ja, tegen zoveel pech kan geen mol op. Respect voor Renee.
Ahm, Renée dreigde tot 2x toe op 21 te komen, Lo. Met die ruiten 8. Weggewuifd door Charlotte.  :D

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #619 Gepost op: 6-02-2021, 19:25:56 »
Splinter Charlot is de Mol.. :P
'Ook een fijne dag verder...’