Poll

Wie is de Mol?

Renée
206 (83.4%)
Rocky
41 (16.6%)

Totaal aantal stemmen: 247

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol?  (gelezen 153845 keer)

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #960 Gepost op: 20-02-2021, 22:41:44 »
Beetje offtopic ben ik superblij met zoveel Wie is de Mol, broodnodige afleiding. Al deed ik het met Renaissance wel wat beter dan dit seizoen. Ik ben volledig de weg kwijt.  ::tandpastasmiley::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #961 Gepost op: 20-02-2021, 22:57:31 »
Het gaat sowieso nog een week duren voordat ik mijn ingestorte tunnel uit ben geraakt, maar we hebben dus:

- Een Mol die veel verdacht wordt binnen de groep, veel geld heeft opgebracht en waar weinig acties van zichtbaar waren.

óf

- Een Mol die heel veel gewaagde en overduidelijke acties heeft uitgehaald.

óf

- Een Mol die niet verdacht wordt en ehhh... totaal niet opvalt.


Dan hoop ik maar op optie 2. Maar ik heb geen flauw idee.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #962 Gepost op: 20-02-2021, 22:57:53 »
Oh jee, ik had de 3 dames al afgestreept om verschillende redenen en was dus redelijk zeker van Splinter... Dan ga ik nu voorlopig voor Renée.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #963 Gepost op: 20-02-2021, 22:59:50 »
Uiteraard is niets wat het lijkt, maar ik ga met lichte pijn in het hart voor Renée (want geweldige vrouw, maar vrees geen geweldige Mol). Qua verdenkingen doorheen de hele serie is dat het meest logisch, en daarnaast gaat ze op dit forum aan kop bij de Molpunten en Alles Combineren. Ik hoop echter dat het Charlotte is.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #964 Gepost op: 20-02-2021, 23:08:16 »
Het gaat sowieso nog een week duren voordat ik mijn ingestorte tunnel uit ben geraakt, maar we hebben dus:
...En je had zo'n goede trackrecord van alle seizoenen...

Er zijn wmb hints naar het voetbalspel, Rocky.

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #965 Gepost op: 20-02-2021, 23:11:00 »
Als Renee de mol is, komt het scenario dat Joshua goed zat weer naar voren. Die opdracht met drie vrijstellingen heeft dan écht het seizoen verpest voor mij
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline scho0130

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #966 Gepost op: 20-02-2021, 23:13:25 »
Ik volg al jaren dit forum en heb me altijd enorm verwonderd over hoe de die-hard-forummers naar Wie is de Mol keken. Of misschien nog wel belangrijker, wat ze allemaal uit een uitzending weten te halen aan aanwijzingen. Bijzonder knap en reuze interessant om te volgen. Waarbij ik vaak dacht dat ik meestal gewoon de juiste bril niet op had. 😂
Maar dit jaar vind ik het leuk om al een hele tijd te zien hoe Splinter door velen verdacht werd. Terwijl ik het juist dit jaar best duidelijk dat hij het niet was. Wel een mooie wensmol, dat wel. Ik verheug me nu al op het volgende seizoen. Eigenlijk nog meer vanwege dit leuke forum! 😁

Offline scho0130

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #967 Gepost op: 20-02-2021, 23:23:32 »
Als Renee de mol is, komt het scenario dat Joshua goed zat weer naar voren. Die opdracht met drie vrijstellingen heeft dan écht het seizoen verpest voor mij

Ik snap wat je zegt. Het is en blijft een spel. Daarom vind ik die aflevering juist gaaf. Want Joshua had er niet uit hoeven te liggen als hij gekozen had voor meer geld uit de pot te halen om voor de vrijstelling te gaan. Hard, maar wel zoals het spel gespeeld kan/mag/moet worden. 😊

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #968 Gepost op: 20-02-2021, 23:30:28 »
Ik snap wat je zegt. Het is en blijft een spel. Daarom vind ik die aflevering juist gaaf. Want Joshua had er niet uit hoeven te liggen als hij gekozen had voor meer geld uit de pot te halen om voor de vrijstelling te gaan. Hard, maar wel zoals het spel gespeeld kan/mag/moet worden. 😊
Het is inderdaad een spel, en in een goed spel hoort zo extreem benadeeld worden niet thuis.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #969 Gepost op: 20-02-2021, 23:33:56 »
Ik stem op Renee. Dus molloten..., zij is het niet. ;)
'Ook een fijne dag verder...’

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #970 Gepost op: 20-02-2021, 23:35:31 »
Met tegenzin: Renee is de mol.

Charlotte haalt de laatste afleveringen meer geld uit de pot dan Renee, dus ik vind eigenlijk dat Charlotte de mol zou moeten zijn. Maar ook al drie weken hebben we problemen om de executie-uitkomst uit de Charlottetunnel te verklaren. Dus Charlotte blijft slechts een wensmol.
« Laatst bewerkt op: 20-02-2021, 23:37:15 door Leendert »

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #971 Gepost op: 20-02-2021, 23:43:16 »
Als Renee de mol is, komt het scenario dat Joshua goed zat weer naar voren. Die opdracht met drie vrijstellingen heeft dan écht het seizoen verpest voor mij
Exact de reden waarom ik toch hoop dat ze het niet is, ondanks dat ik in het begin wel dacht dat ze leuk had kunnen zijn.

Ik denk dat het Renee is, maar toch doen de best opvallende verdenkingen van andere kandidaten naar Renee me twijfelen. Net zoals dat Marije er op Charlotte is uitgevlogen. Dat is allemaal zo duidelijk in beeld gebracht? Misschien is het wel Rocky?

Ik ben gek aan het worden.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #972 Gepost op: 20-02-2021, 23:47:20 »
Ik denk dat mijn keuze uiteindelijk Renée wordt. Maar dan kan ik niets begrijpen van het pakken van 2x 250 euro bij 'Onder druk zetten' ??? Misschien 'moest' de Mol zorgen dat er minstens 500 euro verdiend werd, maar daar had Rocky ook al bij geholpen dus 250 euro was overbodig. En het geld pakken gebeurde ook nog eens buiten zicht van de rest.

Toch Charlotte? Maar de escaperoom dan

Ik ga weer opnieuw moeten beginnen.
« Laatst bewerkt op: 20-02-2021, 23:49:19 door Pač »
...óf niet!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #973 Gepost op: 20-02-2021, 23:47:51 »
Nee, maar het is dus Charlotte.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Online Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #974 Gepost op: 20-02-2021, 23:52:56 »
Aiii daar gaat mijn tunnel.  ??? Dan heeft de mol toch veel molkansen laten liggen denk ik.
De escaperoom bijvoorbeeld.

Renee die 500 euro pakt bij die opdracht met elkaar uitschakelen vind ik toch een aparte zet als mol.
Renee die kiest voor 250 euro in de pot en 2 jokers voor anderen in plaats van -500, ook opmerkelijk.
Renee biedt maar 1000 euro bij het bieden.

Rocky? Die heeft sinds het bieden ook niet veel meer opgehaald. Daarvoor wel heel veel, maar dat zou ze kunnen schuiven onder 'bij het bieden haal ik het er weer uit'. Dat zou ik wel een beetje saai vinden, maargoed het kan.

Dan toch maar Charlotte als mol? Ze molt wel heeeel veel en dat komt ook allemaal in beeld.

Morgen eens wat terugkijken.  ::vergroot::



Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #975 Gepost op: 20-02-2021, 23:56:00 »
Als Renee de mol is, komt het scenario dat Joshua goed zat weer naar voren. Die opdracht met drie vrijstellingen heeft dan écht het seizoen verpest voor mij
Als Charlotte de Mol is, komt ook weer het scenario in beeld dat Marije goed zat. Ze krijgt 2 afleveringen achter elkaar haar scherm niet te zien en is daardoor gaan twijfelen aan haar keuze. Ook dan doen vrijstellingen iemand die goed zou zitten de das om.

Offline eilandgek

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #976 Gepost op: 21-02-2021, 00:02:14 »
Voor mij is het Renée, de minst leuke mol in jaren. Ik heb het gevoel dat ze zelfs vrij veel al mollend in beeld wordt gebracht (hoewel dat dan weer tegen haar zou pleiten want dat gebeurt meestal niet), maar de theateropdracht heeft me het laatste zetje gegeven.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #977 Gepost op: 21-02-2021, 00:03:52 »
Ik heb op Charlotte gestemd, want ik wil niet dat het Renée is.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #978 Gepost op: 21-02-2021, 00:08:04 »
Charlotte
« Laatst bewerkt op: 25-02-2021, 20:03:30 door Amethyst »

Offline scho0130

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #979 Gepost op: 21-02-2021, 00:15:44 »
Het is inderdaad een spel, en in een goed spel hoort zo extreem benadeeld worden niet thuis.

Ook dat begrijp ik. Maar is het motto van Wie is de Mol niet: 'Niets is wat het lijkt'? En: 'Trust Nobody'? Misschien niet leuk, maar wel heel indrukwekkend zou het daarom zijn geweest als de hele pot toen ingezet zou zijn geweest.

Ach, ik vergelijk het met sport: ik heb al zo vaak mijn favoriete team zien verliezen (niet leuk), maar dat betekent niet dat ik die sport niet meer leuk vind. Drama hoort er ook bij. De schoonheid daarvan kan het verlies soms overtreffen.... 😉