Poll

Wie is de Mol?

Renée
206 (83.4%)
Rocky
41 (16.6%)

Totaal aantal stemmen: 247

Auteur Topic: [poll] Wie is de Mol?  (gelezen 153776 keer)

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1100 Gepost op: 24-02-2021, 15:33:59 »
Er valt me wel iets op, en dat is dat als er een vraag of argument wordt ingebracht in het Renée-topic of in een ander topic over Renée, dat vaak genoeg netjes wordt beantwoord maar ook wel eens helemaal genegeerd wordt. Dat is in het Charlotte topic nog niet gebeurd, bij mijn weten. Dus mensen, is hier niet iets teveel sprake van de eigen tunnel willen bevestigen en/of je aansluiten bij de grootste groep?

EDIT: Ik zou bijvoorbeeld toch wel heel graag de visie van Renée-verdenkers horen op de liften. Waar Renée een compleet antwoord geeft (geel-groen-grijs) wat wordt omge-edit naar (geel-groen). En ook waarom Renée in de bus niet gewoon voor halte 6 koos. Die was nog vrij, namelijk.

Voor het oneditten heb ik inderdaad geen verklaring, maar de halte, daar wil ik wel iets over zeggen. Ik denk dat Renee met opzet de halte met de jokers heeft gekozen en dat we bij ontknoping zien wat Renee daar met onzichtbare inkt heeft opgeschreven. Ik heb er geen Charlotte uit kunnen halen maar ook geen mol.
De tweede jhalte die ze koos was de halte waar ze het ingebrachte geld weer kon wegspelen.

Wat beteft de Charte verdenkers heb ik inderdaad een vraag die niet beantwoord wordt, dus misschien dat jij dat wel wilt doen en dat is opdracht 1 van de laatste aflevering. Ik ga ervan uit dat de mol ook acties doet die voor ons niet direct in beeld zijn en de wisseling van B3 met E2 lijkt me daar een voorbeeld van. In beeld zien we duidelijk dat Renee inderdaad B3 met E2 wisselt met na de tussenstand van wisseling 8 zien we dat E2 ook nog eens met D2 gewisseld is. Een wisseling die we niet aan Charlotte kunnen toewijzen.
Het enige wat ik daarop heb gekregen is dat de mol maar een fout hoeft te maken en dat heeft Charlotte gedaan -mission accomplished. Ik zeg echter door E2 met E2 was de opdracht al mislukt, dan kun je toch ook zeggen mission accomplished? Verder wordt Charlotte erg veredacht gemaakt en lijkt de laatste wisseling ook niet goed gegaan te zijn, maar is wel goed doorgevoerd. Dus waarom Charlotte zo verdacht maken, terwijl er in het eerste deel - wat goed lijkt - meer fout is gegaan? Dat sluit voor mij Charlotte uit en maakt voor mij Renee of Rocky de mol.
Het enige wat ik wel acht voor Charlotte vind is dat haar gesprek met Rik met het bieden wel erg lang lijkt te duren. Die kan ik  niet verklaren en lijkt haar misschien wel als mol aan te wijzen.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1101 Gepost op: 24-02-2021, 15:52:00 »
Ik vind het heel sportief dat jij de moeite neemt om zoveel vragen te beantwoorden! ::ok:: Alle lof daarvoor! Verder is het ook nog wachten op Lo aan het eind van de week. Ik houd mijn hart vast, haha. ;D Wat betreft deze vraag over Charlotte, dat is nou net een opdracht waar ik niet in ben gedoken. Ik had daar geen zin in, toen ik zag hoeveel montagetrucs er wel niet konden worden toegepast. In het opdracht topic had ik al gezegd dat het wat mij betreft verklaard kan worden met wel doorgegeven wisselingen die niet in beeld kwamen, dingen die niet goed zijn verstaan door Renée wat we ook niet hebben gezien, en fouten die Renée en Splinter kunnen hebben gemaakt doordat er verwarring ontstond. Dat er tenminste één wisseling wel te herleiden is tot Charlotte, vind ik genoeg.
De algemene indruk van de opdracht telt ook, en dat is dat Charlotte veel fouten lijkt te maken, die toch tot een bijna goede puzzel leidde. Rik benoemde nog even dat er maar 2 wisselingen verkeerd lagen, toch? Dat hadden er veel meer moeten zijn, als het aan Charlotte had gelegen. Dat beseft iedereen op dat moment. Dus er moet iets anders zijn gebeurd. Dat is volgens mij dan een montage die de kijker eerder in de richting van Renée dwingt dan in die van Charlotte.

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1102 Gepost op: 24-02-2021, 15:59:14 »
Renée staat hier op dit moment meer dan 100 stemmen voor op Charlotte?!?! ::oink:: Ik dacht dat het wel bij zou trekken, maar het lijkt er niet op. Dzjee.

Er valt me wel iets op, en dat is dat als er een vraag of argument wordt ingebracht in het Renée-topic of in een ander topic over Renée, dat vaak genoeg netjes wordt beantwoord maar ook wel eens helemaal genegeerd wordt. Dat is in het Charlotte topic nog niet gebeurd, bij mijn weten. Dus mensen, is hier niet iets teveel sprake van de eigen tunnel willen bevestigen en/of je aansluiten bij de grootste groep?

EDIT: Ik zou bijvoorbeeld toch wel heel graag de visie van Renée-verdenkers horen op de liften. Waar Renée een compleet antwoord geeft (geel-groen-grijs) wat wordt omge-edit naar (geel-groen). En ook waarom Renée in de bus niet gewoon voor halte 6 koos. Die was nog vrij, namelijk.

De liften: dit gaat over 50 euro of zo, misschien om de echte veel grotere molactie te maskeren? Die is volgens mij dat de mol (Renée, minst in beeld) tijdelijk uit de lift stapt. Ook lijkt het me vanuit de makers niet verstandig om 1 persoon (de mol) steevast uit de wind te houden bij het "verdacht" editen, zou ook opvallend zijn.

Halte 6: is al uitvoerig aan bod gekomen in deze tunnel, de mol wil halte 5 om anderen het mingeld te laten nemen en dat niet zelf te hoeven doen. We zullen in aflevering 10 zien of deze theorie klopt.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1103 Gepost op: 24-02-2021, 16:08:52 »
De liften: dit gaat over 50 euro of zo, misschien om de echte veel grotere molactie te maskeren? Die is volgens mij dat de mol (Renée, minst in beeld) tijdelijk uit de lift stapt. Ook lijkt het me vanuit de makers niet verstandig om 1 persoon (de mol) steevast uit de wind te houden bij het "verdacht" editen, zou ook opvallend zijn.
Er moest diep gegraven worden om de 'grijs' die Renée ook nog had gezegd, boven water te krijgen. Door de papieren van Splinter onder de loep te nemen. Waardoor ze dus op 50 euro moet zijn gekomen met een compleet antwoord. Met haar zogenaamd incomplete antwoord leek dat maar 20 euro. OK het is peanuts, maar waarom zou je de Mol niet gewoon haar beste beentje voor laten zien zetten in de uitzending. Ik ben wel een fan van het letten op dit soort kleine dingetjes, en ik vind dit wel een teken aan de wand.
Overigens, Renée hebben we nergens gelijk zien aankomen met iemand anders, Charlotte wel.
Mijn stelling blijft dat halte 6 voor Renée een betere keuze was geweest dan halte 5, maar goed laten we die zaak maar laten rusten. Merci! Laat het nog even gezegd zijn dat dit geen herhaling van zetten is, maar een poging tot nieuw licht op de zaak.

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1104 Gepost op: 24-02-2021, 16:09:33 »
Ik blijf het lastig vinden dit seizoen, maar blijf toch maar bij Charlotte als mol.

De productie maakt zowel Charlotte (in your face molacties) als Renée (verdenkingen, biechten) verdacht. Het thema van het seizoen, een joker die je in je gezicht uitlacht, begint al bij Charlotte die bij de bekendmaking zegt dat ze de mol is. Tegelijkertijd bekruipt me het gevoel dat dit te gemakkelijk zou zijn. Aan de andere kant Renée, die niet uit de verf komt maar al vroeg de verdenkingen van veel kandidaten op zich lijkt te laden. Ik vind het qua uitgesproken verdenkingen dan weer verdacht veel richting Renée wijzen en ik ben al een tijd gestopt met luisteren naar de biechten omdat je weet dat er volop gemanipuleerd wordt. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat het zo'n makkelijke 1 + 1 = 2 is. De manier waarop Renée met de jokerpuzzel in beeld werd gebracht vond ik dan weer vergelijkbaar met hoe Jeroen op Elba in beeld werd gebracht: als je het nog niet gezien had, hier is de duidelijke suggestie van een molactie, al staat daar natuurlijk een wild schreeuwende Charlotte tegenover.  ;D

Verder heb ik niet veel toe te voegen aan alle argumenten die voor mijn gevoel inmiddels continu herhaald worden in ieder topic. Hulde aan iedereen die ieder frame van iedere opdracht heeft uitgeplozen (al lijkt het bij de bushalte alsof de stift het door de regen begeeft, ik zoek er nog niet meteen iets achter).

En wat zou het stiekem geweldig zijn als brave Rocky de mol blijkt te zijn.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1105 Gepost op: 24-02-2021, 16:11:38 »
Is er ergens een screenshot waarop "grijs" te lezen is? Ik kan het niet terugvinden. Het zou inderdaad een onmols punt voor Renée zijn.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1106 Gepost op: 24-02-2021, 16:26:13 »
Het zou om de laatste vraag (8 ) op het eerste vel van Splinter moeten gaan. Er staat een aantal screenshots in het opdracht topic, maar of daar een bruikbare bij zit weet ik niet. Ik zal mijn bril er nog eens bijhalen. :) Ronaldanius kwam er als eerste mee, en Leendert heeft dat later bevestigd als waarschijnlijk juist.
EDIT: Ik denk niet dat er een bruikbaar screenshot tussen zit. Het was allemaal slecht te zien maar ook een kwestie van deductie, zinnen afstrepen waar langere woorden of bekende antwoorden stonden, en zoeken naar waar de kortere woorden terecht waren gekomen. Het zou mooi zijn als Ronaldanius misschien nog een of twee screenshots kan plaatsen.
« Laatst bewerkt op: 24-02-2021, 16:35:05 door Molest »

Offline vanderMol

  • Forumlid
  • Lijdt aan een ernstige vorm van Charlotisme
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1107 Gepost op: 24-02-2021, 16:51:52 »

Wat beteft de Charte verdenkers heb ik inderdaad een vraag die niet beantwoord wordt, dus misschien dat jij dat wel wilt doen en dat is opdracht 1 van de laatste aflevering. Ik ga ervan uit dat de mol ook acties doet die voor ons niet direct in beeld zijn (...)

Charlotte stapt alleen het zweefvliegtuig uit met de parachute nog aan. Ze komt later samen met Rocky bij Renée en Splinter aan, zonder parachute. Waarschijnlijk moest ze die parachute ergens binnen uit doen. Het bord met de puzzel staat op een andere plaats bij het tonen van het resultaat (de auto op de achtergrond is weg). Het is daar best goed mogelijk dat ook Renée en Splinter niet de hele tijd bij het bord hebben gestaan. Ze zou dus - buiten beeld - langs de puzzel kunnen zijn gelopen en nog wat gewisseld kunnen hebben. Als mol met voorkennis, moet je dan dus zorgen dat je als laatste in de lucht gaat wil je dat doen.

Zoiets bedoel je?

Maar niets is zeker...

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1108 Gepost op: 24-02-2021, 17:12:28 »
Overigens, Renée hebben we nergens gelijk zien aankomen met iemand anders, Charlotte wel.
Mijn stelling blijft dat halte 6 voor Renée een betere keuze was geweest dan halte 5, maar goed laten we die zaak maar laten rusten.

Halte 6: dan zou Renée 250 euro uit de pot halen. Geen materiaal voor aflevering 10.
Er is ook geen zekerheid dat een kandidaat in halte 5 de 500 euro uit de pot zou halen, dat risico kan de mol ook niet lopen.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1109 Gepost op: 24-02-2021, 17:21:23 »
Ik vind het heel sportief dat jij de moeite neemt om zoveel vragen te beantwoorden! ::ok:: Alle lof daarvoor! Verder is het ook nog wachten op Lo aan het eind van de week. Ik houd mijn hart vast, haha
OK maar nou begrijp ik het echt niet meer.

Ten eerste. Ik probeer echt niemand uit de Charlotte hypnose te halen hoor hahaha. Dat was me de laatste weken al onmogelijk. Ik heb ook niet elke dag tijd maar ik ben wel op elk mogelijk punt uitgebreid ingegaan en alles wat onmols zou zijn aan Renee gepareerd.

Dan hebben wij een zeer uitgebreide discussie gehad over die busrit. Zelfs zover dat jij zei: nou is het genoeg, ik ben erover uitgepraat. Dus hoe kunnen de Charlotte verdenkers beweren dat er in het Renee topic niet gepraat wordt? Ik heb zelfs aangaande de bus een nieuw topic op het forum aangemaakt, het Vragenvuur.

Er is hier namelijk iets heel interessants aan de hand. Renee neemt hier tweemaal een belangrijke halte. Molpositie ten top. Logisch, zij is de mol. Maar de Rocky en Charlotte verdenkers zeggen: ja maar onze mol kiest een onmolse halte, namelijk haltes van niks. Waar niks te doen valt. Ja dan denk ik, hoe kun je uit deze opdracht nu niet vinden dat Renee glansrijk alle molpunten wint?

Maar nogmaals, ik heb de vraag opgeworpen want ik denk zelf helemaal niet dat Charlotte's laatste halte een 'niks' halte was. Daar zou Charlotte nog goed mee weg komen. in plaats daarvan denk ik dat deze halte zoals elk ander was, wat ook gewoon wordt aangegeven in het spel, dat er wat te kiezen viel. Anders hadden de 3 dames wel net zo goed gezamenlijk uit kunnen stappen. Kortom, Charlotte brengt hier weer veel geld in de pot. Zoals ze steeds doet......
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1110 Gepost op: 24-02-2021, 17:22:58 »
Halte 6: dan zou Renée 250 euro uit de pot halen. Geen materiaal voor aflevering 10.
Er is ook geen zekerheid dat een kandidaat in halte 5 de 500 euro uit de pot zou halen, dat risico kan de mol ook niet lopen.
Snap ik niet? Op halte 6 had ze de keuze tussen 250 euro (blijven staan) en -350 euro (terug de bus in), en niemand wist erop het bordje stond. Terug de bus in dus! Hetzelfde als waar ze Marije nu toe zou hebben verleid, volgens de argumenten. Het resultaat was hetzelfde als nu het geval was, maar ze had (1) mingeld op haar eigen naam geschreven (altijd leuk voor de Mol, in de terugblik), en (2) kans gehad op nog meer mingeld. Er was op halte 5 namelijk nog een aardige kans dat iemand toch voor het mingeld ging, vanwege die jokers die aan anderen gegeven moesten worden.
OK maar nou begrijp ik het echt niet meer.

Ten eerste. Ik probeer echt niemand uit de Charlotte hypnose te halen hoor hahaha. Dat was me de laatste weken al onmogelijk. Ik heb ook niet elke dag tijd maar ik ben wel op elk mogelijk punt uitgebreid ingegaan en alles wat onmols zou zijn aan Renee gepareerd.
Dat was een grapje Lo, ik ben blij dat je er weer bent, hoor! Maar halte 10 is voor mij een gepasseerd station, hè. :) Nee, het ging mij inderdaad niet daarover, maar over een paar andere dingen. Maar inmiddels worden die ook wel opgepakt, dus geen klachten hoor. ::ok::
« Laatst bewerkt op: 24-02-2021, 17:29:40 door Molest »

Offline vanderMol

  • Forumlid
  • Lijdt aan een ernstige vorm van Charlotisme
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1111 Gepost op: 24-02-2021, 17:26:10 »
Ik blijf het lastig vinden dit seizoen, maar blijf toch maar bij Charlotte als mol.

De productie maakt zowel Charlotte (in your face molacties) als Renée (verdenkingen, biechten) verdacht. Het thema van het seizoen, een joker die je in je gezicht uitlacht, begint al bij Charlotte die bij de bekendmaking zegt dat ze de mol is. Tegelijkertijd bekruipt me het gevoel dat dit te gemakkelijk zou zijn. Aan de andere kant Renée, die niet uit de verf komt maar al vroeg de verdenkingen van veel kandidaten op zich lijkt te laden.(...)
Dat "in your face" is wel voor ons als kijkers het geval, maar voor de kandidaten in het spel vrijwel niet. Die verdenken Charlotte eigenlijk helemaal niet, op Renée na. Als je dan mol bent, heb je het toch wel goed gedaan eigenlijk? En inderdaad, het matcht helemaal met de bekendmaking in het begin.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1112 Gepost op: 24-02-2021, 17:31:00 »
Dat was een grapje Lo, ik ben blij dat je er weer bent, hoor! Maar halte 10 is voor mij een gepasseerd station, hè. :)
Okokok  ::)

En ik was maar 1x op het Charlotte forum en daarna ook niet meer dus ik weet niet wat jullie daar allemaal bespreken  ::rofl::

Charlotte is nog steeds mijn winnares. Ze heeft het gewoon heel goed gedaan en is top ::bravo::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1113 Gepost op: 24-02-2021, 17:33:54 »
Okokok  ::)

En ik was maar 1x op het Charlotte forum en daarna ook niet meer dus ik weet niet wat jullie daar allemaal bespreken  ::rofl::
Kom eens kijken! Er is in elk geval gisteren een mooie galerie aangelegd met prachtige beelden, kost maar een paar minuten om erdoorheen te bladeren! En als je wat meer tijd hebt: ook even lezen allemaal! :)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1114 Gepost op: 24-02-2021, 17:37:25 »
Okokok  ::)

En ik was maar 1x op het Charlotte forum en daarna ook niet meer dus ik weet niet wat jullie daar allemaal bespreken  ::rofl::

Charlotte is nog steeds mijn winnares. Ze heeft het gewoon heel goed gedaan en is top ::bravo::

Mijn inschatting is dat je de gifjes wel kunt waarderen op het Charlotte-topic.  ;)

Als Renée de mol blijkt: hulde  ::bravo::
Toch blijf ik bij Charlotte als mol. Ik zat er toch al een tijdje naast.  ::rofl::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1115 Gepost op: 24-02-2021, 18:27:11 »
Snap ik niet? Op halte 6 had ze de keuze tussen 250 euro (blijven staan) en -350 euro (terug de bus in), en niemand wist erop het bordje stond. Terug de bus in dus! Hetzelfde als waar ze Marije nu toe zou hebben verleid, volgens de argumenten. Het resultaat was hetzelfde als nu het geval was, maar ze had (1) mingeld op haar eigen naam geschreven (altijd leuk voor de Mol, in de terugblik), en (2) kans gehad op nog meer mingeld. Er was op halte 5 namelijk nog een aardige kans dat iemand toch voor het mingeld ging, vanwege die jokers die aan anderen gegeven moesten worden.

ah ik verwisselde even met halte 7.
"niemand wist wat erop het bord stond": de kijker sowieso wel, en door deductie konden de kandidaten het wellicht achteraf ook herleiden veronderstel ik. Komen we terug op het punt dat de mol het liefst de situatie creeert om anderen geld uit de pot te laten halen, en dat niet zelf vol in beeld doen. Precies wat het scenario van halte 5 is.
« Laatst bewerkt op: 25-02-2021, 07:43:51 door Molekule »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1116 Gepost op: 24-02-2021, 18:31:53 »

Dan hebben wij een zeer uitgebreide discussie gehad over die busrit. Zelfs zover dat jij zei: nou is het genoeg, ik ben erover uitgepraat. Dus hoe kunnen de Charlotte verdenkers beweren dat er in het Renee topic niet gepraat wordt? Ik heb zelfs aangaande de bus een nieuw topic op het forum aangemaakt, het Vragenvuur.

Er is hier namelijk iets heel interessants aan de hand. Renee neemt hier tweemaal een belangrijke halte. Molpositie ten top. Logisch, zij is de mol. Maar de Rocky en Charlotte verdenkers zeggen: ja maar onze mol kiest een onmolse halte, namelijk haltes van niks. Waar niks te doen valt. Ja dan denk ik, hoe kun je uit deze opdracht nu niet vinden dat Renee glansrijk alle molpunten wint?

Maar nogmaals, ik heb de vraag opgeworpen want ik denk zelf helemaal niet dat Charlotte's laatste halte een 'niks' halte was. Daar zou Charlotte nog goed mee weg komen. in plaats daarvan denk ik dat deze halte zoals elk ander was, wat ook gewoon wordt aangegeven in het spel, dat er wat te kiezen viel. Anders hadden de 3 dames wel net zo goed gezamenlijk uit kunnen stappen. Kortom, Charlotte brengt hier weer veel geld in de pot. Zoals ze steeds doet......

Ja, de busrit. Valt veel over te zeggen, maar vooral dat er een halte is waar het verschil van het verdiende geldt ruim gemaakt kan worden. -250 of +500. De andere opties waren hoogstens -350+250 of +250. En laat nu net Renée bij de ene halte uitstappen en +500 nemen, waar het -250 had kunnen zijn. Daar hebben heb ik een serieus probleem me als Renée de mol is. En alles van 'meesterlijk tactisch' en 'verdenkingen afschudden' vind ik hier onzin. Elke halte was toch hoe dan ook iemand uitgestapt en het is heel kandidaats twee jokers niet te gunnen.

Offline WillempieW

  • winnaar De Mol pool 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1117 Gepost op: 24-02-2021, 19:26:55 »
Maar nogmaals, ik heb de vraag opgeworpen want ik denk zelf helemaal niet dat Charlotte's laatste halte een 'niks' halte was. Daar zou Charlotte nog goed mee weg komen. in plaats daarvan denk ik dat deze halte zoals elk ander was, wat ook gewoon wordt aangegeven in het spel, dat er wat te kiezen viel. Anders hadden de 3 dames wel net zo goed gezamenlijk uit kunnen stappen. Kortom, Charlotte brengt hier weer veel geld in de pot. Zoals ze steeds doet......
Dat zou strikt volgens de regels, die bij halte 1 stonden, niet kunnen. Daar stond dat bij de volgende 9 haltes (waar halte 10 dan ook bij hoort) max. 1 kandidaat uit mocht stappen.

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1118 Gepost op: 24-02-2021, 20:01:32 »

Ik denk dat veel van de discussies hier neerkomen op een ongeschreven spelregel, waar verschillend over gedacht wordt. Namelijk, of je legitiem kunt mollen door andere kandidaten geld uit de pot te laten spelen. Indirect mollen om het zo maar te noemen.

Wat mij betreft kan dat heel goed en is het ook nodig om WIDM gelaagd en boeiend te houden. Follow the money is inmiddels echt te kortzichtig om de mol te vinden.

Renée is daarom nog steeds overtuigend de mol voor mij.


Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1119 Gepost op: 24-02-2021, 20:33:30 »
Ik denk dat veel van de discussies hier neerkomen op een ongeschreven spelregel, waar verschillend over gedacht wordt. Namelijk, of je legitiem kunt mollen door andere kandidaten geld uit de pot te laten spelen. Indirect mollen om het zo maar te noemen.

Wat mij betreft kan dat heel goed en is het ook nodig om WIDM gelaagd en boeiend te houden. Follow the money is inmiddels echt te kortzichtig om de mol te vinden.

Renée is daarom nog steeds overtuigend de mol voor mij.
Helemaal mee eens. Rocky in de mijn en ontsnappen uit de gevangenis, Charlotte in afl. 8 aan het rad en in het zweefvliegtuig. Allemaal zelf verdachtmakingen van kandidaten.