Auteur Topic: Leader topic  (gelezen 7674 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Leader topic
« Reactie #20 Gepost op: 3-01-2021, 20:17:34 »
Aflevering 5 dan toch? De 5de kandidaat valt af bij die executie
1 - 10 spelers
2 - 9 spelers
3 - 8 spelers
4 - 7 spelers
5 - 6 spelers

Inderdaad  ::ok:: Maar ja als er in 2,3 of 4 een groepsvrijstelling zit klopt het al niet meer. Al zal het me niet verbazen dat dit de aflevering is waarin niemand afvalt en het gecombineerd is met de trein opdracht :P Wordt hoe dan ook iets speciaals, anders zit dit niet zo specifiek in de leader...

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Leader topic
« Reactie #21 Gepost op: 3-01-2021, 20:20:50 »
Jullie hebben hoe dan ook gelijk, ik had me verrekend.  :)
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Leader topic
« Reactie #22 Gepost op: 9-01-2021, 22:12:52 »
Al iemand gezien of geluisterd of de leader verandert?

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Leader topic
« Reactie #23 Gepost op: 17-01-2021, 10:59:24 »
De lach in de leader is anders deze keer.
Geen zware stem met HaHa ha ha maar ik hoor nu een lichtere stem met Hie hiee....

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Leader topic
« Reactie #24 Gepost op: 17-01-2021, 11:30:27 »
Ja, dat viel me ook meteen op! Je zou toch verwachten dat er iets achter zit. ::jaja::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Leader topic
« Reactie #25 Gepost op: 17-01-2021, 12:37:47 »
De lach in de leader is anders deze keer.
Geen zware stem met HaHa ha ha maar ik hoor nu een lichtere stem met Hie hiee....
Volgens mij zit de Ha Ha Ha er ook nog steeds in, maar inderdaad er zit een Hi Hi overheen /voorafgaand  ???

Edit: Hie hieee zat ook in afl 1 en 2 erin.
« Laatst bewerkt op: 17-01-2021, 12:48:54 door MollenvangR-Art »

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: Leader topic
« Reactie #26 Gepost op: 30-01-2021, 22:16:41 »
Vandaag viel me opeens op dat er verschillende rode details in de sfeershots in de leader zitten... Uit m'n hoofd: rode daken, een rode jokerkaart, rode streep op houten kratten, een vrachtenwagen van bovenaf, rode laser... Zou 't zo simpel zijn dat 't te linken is aan iemand met rood haar.......?

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: Leader topic
« Reactie #27 Gepost op: 30-01-2021, 22:46:25 »
Ik hoop het echt niet..
Er zijn al zoveel duidelijke aanwijzingen naar marije..(WIDM, MOL, Ik ga niet naar huis etc etc). terwijl ik haar persoonlijk liever niet als mol zie ;-)

Offline mollie85

  • Forumlid
Re: Leader topic
« Reactie #28 Gepost op: 30-01-2021, 22:52:30 »
Misschien hoor je wel steeds de lach van de volgende afvaller.

Kijk, dat vind ik nou een interessante theorie!

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: Leader topic
« Reactie #29 Gepost op: 31-01-2021, 10:25:34 »
Ik hoop het echt niet..
Er zijn al zoveel duidelijke aanwijzingen naar marije..(WIDM, MOL, Ik ga niet naar huis etc etc). terwijl ik haar persoonlijk liever niet als mol zie ;-)

Tsja, ik hoop 't ook niet, maar 't zou wel een hint zijn die voor het hele publiek in één zin uit te leggen is... We gaan 't zien ;)

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: Leader topic
« Reactie #30 Gepost op: 31-01-2021, 10:38:20 »
Ja eens.
Wat ik hoop: dat er hints (letters, cijfers) naar alle kandidaten wijzen (eliminatie) maar juist niet naar de mol! Als twist dit seizoen..

Bijv de naam Joshua kunnen maken uit de escape opdracht, marije met bovengenoemde hints + rode kleur, renee met het vliegtuig en Vrouwenvleugel etc
Als ik dit idee volg zie ik dus alleen (nog) geen opvallende hints naar Splinter en Charlotte..

Maar of de makers dat zouden doen?

Online mocemole

  • Forumlid
Re: Leader topic
« Reactie #31 Gepost op: 15-02-2021, 11:50:42 »
De lach in de leader is anders deze keer.
Geen zware stem met HaHa ha ha maar ik hoor nu een lichtere stem met Hie hiee....
Was deze keer ook anders.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: Leader topic
« Reactie #32 Gepost op: 15-02-2021, 15:27:00 »
Vandaag viel me opeens op dat er verschillende rode details in de sfeershots in de leader zitten... Uit m'n hoofd: rode daken, een rode jokerkaart, rode streep op houten kratten, een vrachtenwagen van bovenaf, rode laser... Zou 't zo simpel zijn dat 't te linken is aan iemand met rood haar.......?

Splinter heeft ook altijd iets met rood, de laatste keer viel me op dat alleen het bovenste knoopje van z’n blouse rood is. Rode sokken, rood koortje etc
1 afl liep hij in roze, even nog checken of daar ook iets met rood haar e bespeuren is..
Er is 1 afl die ik