Auteur Topic: [Aflevering 9] - Opdracht 1: Intrappen  (gelezen 7787 keer)

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 1: Intrappen
« Reactie #20 Gepost op: 27-02-2021, 23:08:07 »
het verdiende bedrag was €1050...

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 1: Intrappen
« Reactie #21 Gepost op: 28-02-2021, 08:46:03 »
Intrappen, spelhervatting bij straatvoetbal als de bal uit het veld is geweest.

Offline mollie85

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 1: Intrappen
« Reactie #22 Gepost op: 28-02-2021, 09:12:14 »
Ik vond het vreemd dat Rocky, als ze een kandidaat is, die laatste kilometer niet is gaan hardlopen samen met Charlotte. Ze is tenslotte topsporter en zou dat aan moeten kunnen...is toch weer 100 euro voor een kandidaat.

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 1: Intrappen
« Reactie #23 Gepost op: 28-02-2021, 09:18:09 »
Volgens mij is dit ook nog wel kandidaats te verklaren. Ze leek te denken dat er nog wel een opdracht zou komen, door te fietsen zou ze die dan nog snel kunnen doen. Als mol had ze toch nog wel iets meer moeite kunnen doen om Charlotte te overtuigen ook te fietsen. Renée ook trouwens, heeft ze zich überhaupt ergens mee bemoeit hier?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 1: Intrappen
« Reactie #24 Gepost op: 28-02-2021, 09:19:38 »
In oktober waren er mensen die hadden ontdekt dat ze het seizoen in Tsjechië hadden opgenomen. Het was een toeristisch gebied. Wellicht staan zij hier ook op deze foto's

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 1: Intrappen
« Reactie #25 Gepost op: 28-02-2021, 09:23:25 »
Toch wel echt een vraag voor een eventuele chat: hoe heeft dit kunnen gebeuren met een finale opdracht? Hebben ze de spullen niet opgeruimd? En wat als de toeristen ook de kandidaten hadden gezien? Finalespoilers zijn toch wel extra gevoelig.. snap dit risico dan ook niet echt. Was er geen minder toeristisch bospad te vinden?  :-X

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 1: Intrappen
« Reactie #26 Gepost op: 28-02-2021, 09:56:33 »
Aan de andere kant: bij het filmen in een (weliswaar herfst-achtig) Florence, midden op een plein (met die koffertjes)  waren ook heel wat mensen te zien die niets met het programma te maken hadden.


Helemaal voorkomen kun je dat soort dingen niet.

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 1: Intrappen
« Reactie #27 Gepost op: 28-02-2021, 10:12:27 »
Nee, snap ik - maar het centrum van Florence is wel echt iets wat het waard is qua beelden en was niet in de finale natuurlijk. Als je gaat fietsen over een bospad kun je ook een minder drukke vinden lijkt me - en zeker je spullen na afloop opruimen  :-X Maar goed, risico's horen bij het leven  ::tandpastasmiley::

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 1: Intrappen
« Reactie #28 Gepost op: 28-02-2021, 14:47:47 »
De kans dat in de coronatijd -september '20- veel NL'ers in die streek op vakantie waren was wel een heel stuk kleiner.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 1: Intrappen
« Reactie #29 Gepost op: 28-02-2021, 16:45:13 »
Die "Sjonnie" ( Nederlander die al jaren in het buitenland woont) die begin oktober een bericht plaatste als comment bij een YouTuber heeft het filmen langs de rivier wel gezien maar kende niemand. Alleen de presentator herkende hij.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 1: Intrappen
« Reactie #30 Gepost op: 28-02-2021, 17:58:41 »
Heerlijk amateuristisch weer dat ze hier de finale opnamen. De foto's van de finalisten hadden zo op straat kunnen liggen  ::rofl::


De kans dat in de coronatijd -september '20- veel NL'ers in die streek op vakantie waren was wel een heel stuk kleiner.
Ze zijn  naast de bovengenoemde "Sjonnie" gespot door een Nederlands stel dat daar op vakantie was en de foto's aan Talpa doorsnitchte. Kleinere kans, ja, maar nog steeds heel dom om dit in zo'n druk gebied te doen. Foto's kunnen ook uitlekken door beeldmateriaal van niet-Nederlanders, zoals in het seizoen met Rob Dekay...

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 1: Intrappen
« Reactie #31 Gepost op: 28-02-2021, 18:22:41 »
Heerlijk amateuristisch weer dat ze hier de finale opnamen. De foto's van de finalisten hadden zo op straat kunnen liggen  ::rofl::

Ze zijn  naast de bovengenoemde "Sjonnie" gespot door een Nederlands stel dat daar op vakantie was en de foto's aan Talpa doorsnitchte. Kleinere kans, ja, maar nog steeds heel dom om dit in zo'n druk gebied te doen. Foto's kunnen ook uitlekken door beeldmateriaal van niet-Nederlanders, zoals in het seizoen met Rob Dekay...
Ik heb me nog meer verbaasd over de test en executie van aflevering 8, open en bloot in het centrale park van Marienbad. Ik ben een vaak geweest en dat is een nog veel toeristischer plek dan dat bospad van Intrappen.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 1: Intrappen
« Reactie #32 Gepost op: 28-02-2021, 18:37:48 »
Heerlijk amateuristisch weer dat ze hier de finale opnamen. De foto's van de finalisten hadden zo op straat kunnen liggen  ::rofl::
Dit zou ik geweldig hebben gevonden.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 1: Intrappen
« Reactie #33 Gepost op: 28-02-2021, 18:39:18 »
Dit zou ik geweldig hebben gevonden.

Want je wil dat je favoriete programma om zeep is? ???

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 1: Intrappen
« Reactie #34 Gepost op: 28-02-2021, 18:44:35 »
Want je wil dat je favoriete programma om zeep is? ???
Nee, ik wil zeker weten dat ik goed zit met mijn verdenking.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 1: Intrappen
« Reactie #35 Gepost op: 28-02-2021, 18:45:21 »
Dan moet je bij het programma gaan werken. ;D

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 1: Intrappen
« Reactie #36 Gepost op: 28-02-2021, 18:55:03 »
Niet alleen de opnames waren amateuristisch wat mij betreft, ook de opdracht zelf. Hoe kan een Mol als Renée hier serieus mollen? Je zag dat ze haar lach bijna niet kon inhouden.

Had voorkomen kunnen worden door een spelregel toe te voegen dat elke kandidaat maar één van de 3 klimopdrachten mag uitvoeren. Dat kun je nog een beetje mysterieus maken door hier bij de eerste opdracht alleen een hint te geven in de trant van:
Denk goed na over wie deze opdracht gaat doen.

Bij de tweede opdracht komt dan: de kandidaat die de eerste opdracht heeft uitgevoerd mag deze opdracht niet uitvoeren. Dan snappen ze wel dat er nog een derde komt en wie die dan moet uitvoeren.

De Mol weet uiteraard welke de moeilijkste is en zal ervoor kunnen zorgen dat hij wordt aangewezen om deze uit te voeren en dat kan dan een beetje te moeilijk worden. De molactie zit dan niet in de klimopdracht zelf maar in het overleg wie welke opdracht gaat doen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 1: Intrappen
« Reactie #37 Gepost op: 28-02-2021, 18:57:24 »
Hoe zo'n opdracht verloopt is helemaal afhankelijk van hoe de verdenkingen liggen. Vooraf weet je dat niet. In het jubileumseizoen werkte de opdracht met de tonnen fantastisch. Niet omdat het nou zo'n geweldige opdracht was, maar omdat Tygo Nikkie nog steeds verdacht en Jeroen en Nikkie daar gebruik van maakten.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 1: Intrappen
« Reactie #38 Gepost op: 28-02-2021, 19:16:22 »
Hoe zo'n opdracht verloopt is helemaal afhankelijk van hoe de verdenkingen liggen. Vooraf weet je dat niet. In het jubileumseizoen werkte de opdracht met de tonnen fantastisch. Niet omdat het nou zo'n geweldige opdracht was, maar omdat Tygo Nikkie nog steeds verdacht en Jeroen en Nikkie daar gebruik van maakten.
Mijn aanpassing werkt volgens mij nooit slechter en had er dus ongeacht wie de finalisten zouden zijn al in moeten/kunnen zitten. En de aanpassing alsnog maken gegeven de huidige finalisten was toch niet zo moeilijk te realiseren toch? Of hebben ze daar geen printer.

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 1: Intrappen
« Reactie #39 Gepost op: 28-02-2021, 19:49:33 »
Nee, ik wil zeker weten dat ik goed zit met mijn verdenking.
Dan is de lol er toch snel af? Al dat gespeculeer maakt het juist leuk. Ik vermijd het spoilertopic altijd, al kreeg ik het gevoel uit opmerkingen in andere topics dat er gelukkig niks belangrijks was uitgelekt dit keer.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)