Auteur Topic: [Molacties] De molacties van Renée  (gelezen 12168 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
[Molacties] De molacties van Renée
« Gepost op: 6-03-2021, 21:55:46 »
Bespreek hier alle molacties van Renée.






Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Molacties] De molacties van Renée
« Reactie #1 Gepost op: 6-03-2021, 22:17:42 »
Vind het wel tof dat ze de acties waarbij wij op dit forum vrij hard tegenover Renée zijn geweest online hebben gepost om het alsnog te laten zien hoe het gegaan is.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Molacties] De molacties van Renée
« Reactie #2 Gepost op: 6-03-2021, 22:20:36 »
Ja dit had toch ook in de uitzending gekund! de Mol die €500 kwijtmaakt!  ::bravo::

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Molacties] De molacties van Renée
« Reactie #3 Gepost op: 6-03-2021, 22:22:11 »
Extra beelden geweldig. Waarin Renée uitlegt hoe haar hele plan in duigen viel door eerlijke Rocky  ::rofl:: De mol had een pittige groep tegenover zich.

De opdrachten waar ze goed kon mollen, heeft ze dat basic ook goed gedaan. Jammer dat we daar gedurende het seizoen wel erg weinig van gezien hebben. Mis verder een hoop opdrachten maar goed, daar zal de mol eveneens weinig voor elkaar gebokst hebben.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Molacties] De molacties van Renée
« Reactie #4 Gepost op: 6-03-2021, 22:22:56 »
Nu weten we nog niet wat die aanwijzing in de laatste opdracht was.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Molacties] De molacties van Renée
« Reactie #5 Gepost op: 6-03-2021, 22:23:39 »
Ik vind dat Renée het gewoon heel goed gedaan heeft. Neem nou de eerste echte molbare opdracht: het lasergamen. Codes verkeerd doorgeven, verkeerd verstaan, geld verduisteren, kandidaat afschieten. ::ok::

Dat niet alles lukte dat ligt niet aan haar, en ze is er ook nog eens hartstikke eerlijk over.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Molacties] De molacties van Renée
« Reactie #6 Gepost op: 6-03-2021, 22:24:16 »
::ohno::

Wat een anti-climax van een verder prachtig seizoen! ::ok::
🜃

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Molacties] De molacties van Renée
« Reactie #7 Gepost op: 6-03-2021, 22:24:43 »
Extra beelden geweldig. Waarin Renée uitlegt hoe haar hele plan in duigen viel door eerlijke Rocky  ::rofl:: De mol had een pittige groep tegenover zich.

De opdrachten waar ze goed kon mollen, heeft ze dat basic ook goed gedaan. Jammer dat we daar gedurende het seizoen wel erg weinig van gezien hebben. Mis verder een hoop opdrachten maar goed, daar zal de mol eveneens weinig voor elkaar gebokst hebben.
Dat mis ik dan dus in de reguliere tv uitzending. Gewoon ook de gefaalde plannetjes van de mol te zien. Maar leuk dat deze als extra te zien is.

Ben nog wel benieuwd naar acties in de gevangenis, de bus, het theater, de rondleiding en de escape room...

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Molacties] De molacties van Renée
« Reactie #8 Gepost op: 6-03-2021, 22:25:10 »
Nu weten we nog niet wat die aanwijzing in de laatste opdracht was.

Hetzelfde als die in de eerste opdracht.

Aflevering 8 lied 3

Lady in Red.

Dat mis ik dan dus in de reguliere tv uitzending. Gewoon ook de gefaalde plannetjes van de mol te zien. Maar leuk dat deze als extra te zien is.

Ben nog wel benieuwd naar acties in de gevangenis, de bus, het theater, de rondleiding en de escape room...

Er is echt iets gebeurd in die escape room...
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Molacties] De molacties van Renée
« Reactie #9 Gepost op: 6-03-2021, 22:25:47 »
Ik vind dat Renée het gewoon heel goed gedaan heeft. Neem nou de eerste echte molbare opdracht: het lasergamen. Codes verkeerd doorgeven, verkeerd verstaan, geld verduisteren, kandidaat afschieten. ::ok::

Dat niet alles lukte dat ligt niet aan haar, en ze is er ook nog eens hartstikke eerlijk over.
Heel fijn om naar te kijken ::jaja::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Molacties] De molacties van Renée
« Reactie #10 Gepost op: 6-03-2021, 22:26:35 »
Wat ik wel echt leuk vind aan Renee is dat als de laagste pot ooit aan haar acties als mol wordt toegeschreven, ze ook gewoon zegt: nee mijn mollende medekandidaten, doelend op Charlotte en Rocky  ::ok:: ::ok::

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Molacties] De molacties van Renée
« Reactie #11 Gepost op: 6-03-2021, 22:29:50 »
Iets wat me zeker opgevallen is, is hoe deze hele groep heel erg supportive is geweest de hele serie lang.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Molacties] De molacties van Renée
« Reactie #12 Gepost op: 6-03-2021, 22:30:14 »
Ik vind dat Renée het gewoon heel goed gedaan heeft. Neem nou de eerste echte molbare opdracht: het lasergamen. Codes verkeerd doorgeven, verkeerd verstaan, geld verduisteren, kandidaat afschieten. ::ok::

Dat niet alles lukte dat ligt niet aan haar, en ze is er ook nog eens hartstikke eerlijk over.

Dat laatste maakt voor mij nog een deel goed. Vind het vooral jammer dat het programma probeert het imago van geweldige mol en laagste pot ooit hoog te houden terwijl een mol die regelmatig niet uit de verf weet te komen vanwege een kei fanatieke groep die alles deelt en her en der stokjes voor molacties weet te steken maar ook geluk heeft met mede mollen die de pot leeg roven, er gewoon bij hoort. Niet alle 22 mollen kunnen gelijk verdeeld geweldig zijn en alles mee hebben.

Denk dat ze het heel goed gedaan heeft, roeiende met de riemen die ze had. Er erg van genoten heeft. En zo te zien leuke vriendschappen er aan over gehouden heeft.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Molacties] De molacties van Renée
« Reactie #13 Gepost op: 6-03-2021, 22:33:38 »
Dat van die laagste pot ooit moeten ze ook niet blijven roepen, dat vind ik inderdaad ook flauwekul.

Verder is het ook zoals Renée zei: je weet als Mol niet waar je "ja" op zegt. Maar ze is altijd koel gebleven, heeft altijd durven toeslaan en is ook niet door de mand gevallen.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Molacties] De molacties van Renée
« Reactie #14 Gepost op: 6-03-2021, 22:35:31 »
Renée leek tijdens deze reünie inderdaad niet heel hard bezig zichzelf zoveel mogelijk neer te zetten als de beste Mol ooit. Ze vond het gewoon hartstikke leuk en kan nu open en eerlijk vertellen hoe alles gegaan is. Die bewijsdrang die zij niet leek te hebben vond ik de afgelopen jaren af en toe wat storend. Rik probeerde het zelfs nog even maar ze trapte er niet in ;D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Molacties] De molacties van Renée
« Reactie #15 Gepost op: 6-03-2021, 22:36:43 »
Dat van die laagste pot ooit moeten ze ook niet blijven roepen, dat vind ik inderdaad ook flauwekul.

Verder is het ook zoals Renée zei: je weet als Mol niet waar je "ja" op zegt. Maar ze is altijd koel gebleven, heeft altijd durven toeslaan en is ook niet door de mand gevallen.

Helemaal eens. Vond het ook mooi hoe ze vertelde dat je geen idee hebt waar je ja op zegt, hoe spannend het is, hoe lastig de groep in te schatten was. En een goed actrice duidelijk  ::jaja::

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Molacties] De molacties van Renée
« Reactie #16 Gepost op: 6-03-2021, 22:38:32 »
Renée leek tijdens deze reünie inderdaad niet heel hard bezig zichzelf zoveel mogelijk neer te zetten als de beste Mol ooit. Ze vond het gewoon hartstikke leuk en kan nu open en eerlijk vertellen hoe alles gegaan is. Die bewijsdrang die zij niet leek te hebben vond ik de afgelopen jaren af en toe wat storend. Rik probeerde het zelfs nog even maar ze trapte er niet in ;D

Ze laat haarzelf zien nadat ze een half jaar lang een geheim meedraagt, en dat zien we niet vaak meer bij mollen.  ::bravo::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Molacties] De molacties van Renée
« Reactie #17 Gepost op: 6-03-2021, 22:40:19 »
De oudste Mol ever? Just for the record...

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Molacties] De molacties van Renée
« Reactie #18 Gepost op: 6-03-2021, 22:44:18 »
De oudste Mol ever? Just for the record...

Voor Nederland wel. Internationaal niet.
klaar voor de strijd

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Molacties] De molacties van Renée
« Reactie #19 Gepost op: 6-03-2021, 22:44:38 »
Ja dat vond ik ook wel fijn aan haar. Dat ze gewoon wel eerlijk was. Het programma moet inderdaad stoppen met het benadrukken van de laagste pot ooit. Want je kunt seizoenen nooit eerlijk vergelijken.