Auteur Topic: [Molacties] De molacties van Renée  (gelezen 12166 keer)

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Molacties] De molacties van Renée
« Reactie #40 Gepost op: 7-03-2021, 00:07:38 »
Ik ben het er niet mee eens dat René het moeilijker had met het zijn van Mol dan andere voorgangers. Dit komt enkel en alleen maar doordat zei iemand is die de hele aflevering lang eerlijk is geweest over alles en zichzelf niet de hele tijd naar voren heeft geschoven als de beste Mol met de laagste pot ooit. Dat waardeer ik  ::bravo::

Van de acties die ik heb gezien vind ik ze een degelijke Mol die het zeker niet slecht heeft gedaan, maar ook zeker niet de beste is. En dat hoeft ook niet noodzakelijk zo te zijn.
Er zaten een aantal gedurfde acties tussen, maar het blijft me een raadsel waarom ze bij de bus niet voor meer geld uit de pot ging en bij de rondleiding 700 euro voor de pot verdiende terwijl ze makkelijk goede antwoorden had kunnen geven. Je kan zeggen dat een Mol soms ook even wat geld moet verdienen, maar 700 euro vind ik toch de moeite waard om niet in de pot te laten komen.

Je kan zeggen dat er 7000 euro niet door haar uit de pot is gegaan, maar daarom maakt dat Renee niet een slechte Mol he
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline garfreek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Molacties] De molacties van Renée
« Reactie #41 Gepost op: 7-03-2021, 08:54:44 »
Ik vond Renee goed hoor! Het was meer een mol die verwarring, slechte communicatie en tijd rekken gebruikte.

Dat is niet altijd de interessantste actie om te laten zien, maar wel heel erg knap. Vooral omdat ze die rol van warrig oud vrouwtje ook buiten opdrachten moest volhouden (en ik denk dat ze dat absoluut niet is! )

Ik vind haar een mooie gemiddelde mol!

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Molacties] De molacties van Renée
« Reactie #42 Gepost op: 7-03-2021, 09:03:22 »
Goh, nog niet uitgesproken?

Offline Sjeel

  • Forumlid
Re: [Molacties] De molacties van Renée
« Reactie #43 Gepost op: 7-03-2021, 09:11:03 »
Prima mol, met acties die voor een deel al duidelijk zichtbaar waren in de afleveringen en zo hoort het ook.  ::bravo::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Molacties] De molacties van Renée
« Reactie #44 Gepost op: 7-03-2021, 10:09:48 »
Enkel vier kandidaten hebben haar ontmaskerd als mol (Joshua, Splinter, Charlotte en Rocky), waarbij Charlotte en Splinter eigenlijk alleen op haar kwamen door overgehaald te worden door hun bondjes Joshua en Rocky. Vier is gewoon een gemiddelde score. Geen topmol op dit vlak, maar weer zwaar overtrokken om het een mislukking te noemen.
Helemaal mee eens D*N  ::jaja::

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Molacties] De molacties van Renée
« Reactie #45 Gepost op: 7-03-2021, 11:07:14 »
Ik vond Renée ook een goede mol. Vooral tijdens de opdrachten waarbij geschoten werd.  ;D
Jammer dat (er voor mij) wat losse eindjes zijn. Zoals bij het vlot, de bus en de museum-opdracht.
Hier en daar teveel geld binnen gehaald en/of minder geld uit de pot gehouden dan kon als mol.

Wel heel gaaf dat hier nog de abseil/kajak-opdracht hier/op de site alsnog aan bod is gekomen en de verscheurde geldbriefjes.   ::bravo:: Al had dat wat mij betreft ook in de uitzending gemogen in plaats van het 'laagste pot ooit...' verhaal. (hm, dat is meer iets voor het feedback-topic, want de mol kan hier natuurlijk niet veel aan doen)

Want dat niet-verdiende geld komt ook door de aard van de opdrachten en de mede-kandidaten: sympathiek dat Renée dat zelf ook zei.  ::ok:: Sowieso heel prettig, vind ik, dat ze eerlijk haar verhaal vertelde, zo kwam het in ieder geval op mij over. Niet alleen over de toffe dingen, maar ook over de moeilijke kanten.  ::ok::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Molacties] De molacties van Renée
« Reactie #46 Gepost op: 7-03-2021, 11:11:47 »
Enkel vier kandidaten hebben haar ontmaskerd als mol (Joshua, Splinter, Charlotte en Rocky), waarbij Charlotte en Splinter eigenlijk alleen op haar kwamen door overgehaald te worden door hun bondjes Joshua en Rocky. Vier is gewoon een gemiddelde score. Geen topmol op dit vlak, maar weer zwaar overtrokken om het een mislukking te noemen.
+1
Ik vind dat ze ook wel best leuke acties had. De kledij verwisselen en naar beneden halen voor de neus van de rest, Erik afschieten, als Rocky het geld wel had bijgehouden bij het abseilen dan was dit ook goed gelukt, ik vond haar improvisatie bij de schilderen in de vallei ook best knap.
Ik ben ook gewoon een beetje fan geworden van Renee. Ik vond haar een heel fijn mens :)
#teamamaimiljaarde

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Molacties] De molacties van Renée
« Reactie #47 Gepost op: 7-03-2021, 11:14:58 »
Renée werd al in het begin door Rocky verdacht en ook verdacht neergezet, reden waarom zij eerst niet mijn hoofdverdachte was (enkel afl. 4, 8 en 9 heb ik op haar gestemd). Niettemin heeft zij goed vanaf gebracht hoewel ze steeds meer verdacht werd door de andere kandidaten. Bizar dat zij bij de rondleiding €700 in de pot bracht en geen €5000 bood bij de treinopdracht (reden waarom ik haar toen niet verdacht). En wat was haar rol in de (gelukte) escaperoom, de busopdracht en ontsnapping uit de verlaten fabriek?

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Molacties] De molacties van Renée
« Reactie #48 Gepost op: 7-03-2021, 11:24:04 »
Renée werd al in het begin door Rocky verdacht en ook verdacht neergezet, reden waarom zij eerst niet mijn hoofdverdachte was (enkel afl. 4, 8 en 9 heb ik op haar gestemd). Niettemin heeft zij goed vanaf gebracht hoewel ze steeds meer verdacht werd door de andere kandidaten. Bizar dat zij bij de rondleiding €700 in de pot bracht en geen €5000 bood bij de treinopdracht (reden waarom ik haar toen niet verdacht). En wat was haar rol in de (gelukte) escaperoom, de busopdracht en ontsnapping uit de verlaten fabriek?

Precies de open eindjes waar ik ook graag nog antwoord op zou krijgen.

Komt er nog een chat met Ri(c)k?

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [Molacties] De molacties van Renée
« Reactie #49 Gepost op: 7-03-2021, 11:36:08 »
Best een aantal mooie molacties van Renée:
- Verkeerde informatie doorgeven en afgeschoten worden bij de lasergame opdracht
- Misinformatie verspreiden bij de ballerina's en afgeschoten worden met geld
- Tatraopdracht
- Goede poging bij de kajak-/abseilopdracht
- Kleding verwisselen en naar beneden halen

Maar rond het midden van het seizoen een aantal afleveringen totaal onzichtbaar (toen Marije en Splinter in de polls naar boven kwamen) en verdient hier naar mijn idee toch wat te veel geld.

Ik vond in de slotaflevering vooral goed naar voren komen hoe lastig het is om de mol te zijn in een groep, laat staan als je er natuurlijk een beetje buiten valt.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Molacties] De molacties van Renée
« Reactie #50 Gepost op: 7-03-2021, 13:08:43 »
Goh, nog niet uitgesproken?
Ik zou je willen vragen een poging te doen om inhoudelijk te reageren op topics, na de zoveelste dooddoener moet je jezelf afvragen of je niet gewoon even een rondje moet gaan lopen buiten  ::vergroot::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Molacties] De molacties van Renée
« Reactie #51 Gepost op: 7-03-2021, 13:17:01 »
Ik ga het nog luisteren, maar de laatste podcast klinkt veelbelovend:

Citaat
De Mol is bovengronds! Annemieke praat uitgebreid na met de Mol, de winnaar en Rik. Waarom wilde de Mol van tevoren niet weten wie er mee gingen? Wanneer dacht de winnaar zeker te weten dat ze eruit zou vliegen? Voor wie sprak Remco de ochtend na zijn vertrek een boodschap in? En mogen er tijdens de finaletest eigenlijk troeven worden ingezet?

Klik hier om de podcast te beluisteren.

Hopelijk komen we er nog een paar molacties in te weten. :)

Edit: Valt helaas tegen. Annemieke bespreekt vooral wat we al gezien hebben. Over wat we niet gezien hebben zegt Renée dat ze bij de vlotopdracht niet meer kon doen dan wat aan de touwen trekken.
« Laatst bewerkt op: 7-03-2021, 14:23:34 door Heinz »

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Molacties] De molacties van Renée
« Reactie #52 Gepost op: 7-03-2021, 14:12:21 »
Je kunt niet elk jaar een fantastische mol hebben en niet elke mol heeft dezelfde strategie. Toch overheerst na gisteren de teleurstelling. Ik heb het gevoel dat Renee (hoe hard ze ook gewerkt heeft!) een weinig effectieve mol is gebleken. Ze gaf zelf al aan het voorzichtig te willen spelen. Dat mag natuurlijk, maar zorgt er wel voor dat er geld onnodig in de pot komt én dat sommige acties onmols te noemen zijn. De andere kandidaten waren grotere mollen dan zijzelf, wat Renee (zeer prijzenswaardig) ook eerlijk benoemt. De kandidaten waren Renee al zeer vroeg op het spoor én speelden voor het geld, wat Renees leven er niet gemakkelijker op maakte.

Startopdracht: dit is gewoon een list van de productie, geen echte molactie.
Lasergamen: ze schiet een medekandidaat af (Rocky ook!) en laat zichzelf afschieten met geld.
Blacklightballerina's: dit vind ik een mooie actie, subtiel informatie veranderen onder de ogen van de rest. Top!
Tekens omrijden: onduidelijk in hoeverre Renee hier echt veel invloed heeft gehad, ze zat op zijn minst niet in de beste molpositie
Liftopracht: geen complete antwoorden geven en stil de lift laten passeren. Ze heeft gedaan wat ze kon, dus prima.
Wie-wat-waar: opdracht was sowieso al erg moeilijk en met deze molactie waren de kandidaten dus kansloos, jammer
Voorkennis bieden: doordat de rest al 5000 euro had geboden, hoefde Renee niets meer te doen (hierdoor gooide ze Joshua en Splinter voor de leeuwen!)
Mijnopdracht: super! Dit is nu echt mollen, hier heeft ze echt risico genomen!
Liedjes uitbeelden: ze heeft gedaan wat ze kon, lekker playbacken en weinig raden. Een molactie zoals hij hoort te zijn.
Zweefvliegtuig: de kandidaten waren hier kansloos, omdat ze Renee niet konden controleren. Een kleine verwisseling en de opdracht was al mislukt, jammer.
Draaien aan het rad: ze kiest niet voor geld (was ook heel gek geweest voor een mol!)
Rode draad: door haar is 2000 euro in de pot gekomen, mislukt dus
Onder druk zetten: Renee heeft toch nog 500 euro gepakt, dit had slechts 250 euro hoeven te zijn om de executietwist door te laten gaan. Ze heeft dus weer meer geld gepakt dan nodig was.

Ik miste nog uitleg over:
Busopdracht: waarom deelt ze jokers uit ipv dat ze geld uit de pot haalt (een kandidaat zou dit nooit doen, want nadelig voor zichzelf, dus zeer onmols)?
Vlotopdracht: ze stoeit wat met de touwen, maar bemoeit zich totaal niet met het pakken van geld. Had ze hier niet wat meer kunnen doen?
Escape-room: ze deed weinig moeite om Charlotte van het goede antwoord af te brengen, weer 500 euro in de pot.
Gevangenis-opdracht: wat heeft Renee daar gedaan?
Zinnen maken: Renee stond qua positie buitenspel, wat heeft ze gedaan?
Theateropdracht: wat heeft Renee gedaan?

Al met al ben ik niet super positief over Renee als mol. Als persoon vind ik haar wél leuk en ik vind het heel mooi dat ze zelf ook toegeeft dat dingen wat minder goed zijn uitgepakt. Ze heeft de rol toch maar gewoon gedaan, ook al had ze er eerst geen zin in.

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [Molacties] De molacties van Renée
« Reactie #53 Gepost op: 7-03-2021, 14:19:18 »
Gevangenis-opdracht: wat heeft Renee daar gedaan?
Op de deur kloppen.  ;D

Ze hoefde er alleen maar op toe te zien dat Marije niet bevrijd werd, maar of ze hier actief in gestuurd heeft is niet bekend. Ik neem aan dat het wel aan bod was gekomen als ze hier een sleuteltje of geld had laten verdwijnen.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline kevin174

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Molacties] De molacties van Renée
« Reactie #54 Gepost op: 7-03-2021, 17:08:23 »
Ik heb altijd het idee dat een veilingopdracht alleen komt als de pot 'te hoog' is op dat moment, dat ze daarmee proberen om de potten in balans te houden.

Zoals al gezegd in eerdere reacties, er zaten bij de molacties ook wat dingen tussen die niet echt molacties waren maar van te voren waren opgezet zoals opdracht 1. Dat geldt ook voor (deels) het liedjes raden, zweefvliegen en de schilderopdracht, dit waren opdrachten waar van te voren al vast stond dat deze zouden mislukken bij het deel waar de mol in speelt. Nog steeds jammer dat er nog altijd opdrachten bij zijn die niet kunnen slagen.

Wel opmerkelijk dat Rocky uiteindelijk de kaars wel open maakt maar er niets mee doet. Ze had dat geld kunnen pakken.

Ik heb René vanaf het begin verdacht, gevoel bleek dus te kloppen. Redelijke mol. Niet het niveau Milouska, George of Dennis, maar zeker ook niet aan de onderkant.

Offline JeroenR

  • Forumlid
Re: [Molacties] De molacties van Renée
« Reactie #55 Gepost op: 7-03-2021, 18:32:57 »
Renée is een goede actrice en een leuk persoon, echter vind ik haar rol als Mol niet geslaagd. Uiteraard mag iedereen zijn of haar mening uiten, maar ik blijf me verbazen dat de meeste mensen haar een goede mol vinden. Ze heeft voor nu de titel ‘de Mol die zorgt voor de laatste pot ooit’, maar ze heeft daar zelf weinig bijdrage aangeleverd.

Hieronder mijn analyse:

Goede punten:
- Opdracht 1.2 lasergamen: Kandidaten afschieten waar het kan. Geld pakken uit de kistjes waar het meeste geld inzit. Kandidaten opzetten om toch helemaal alleen het spel te doen en daarin zelf het voorbeeld te geven en je uiteindelijk af laten schieten
- Opdracht 2.2 met de ballerina’s is hier vrijwel gelijk aan
- Opdracht 2.3: Opdracht met de terreinwagens. Alleen verwarring zaaien was in haar positie de enige mogelijkheid om te zorgen dat er foute foto’s worden doorgestuurd. Voor 2 foto’s was dit gelukt. Top
- Opdracht 4.1. Bewust gekozen om in de lift te gaan. Ik denk dat het opschrijven voor leukere molacties had gezorgd. Wel antwoorden noemen, maar net niet genoeg voor de perfecte reeks.
- Opdracht 7.1. De opdracht met kleding omhoog hijsen. Goed uitgevoerd door kleding in de lockers te verwisselen en daarna als eerste die foute kleding om hoog te hijsen. Ook goede kleding naar beneden halen waar iedereen bij was is goed gedaan!
- Opdracht 7.3. Liedjes uitbeelden en raden. Goed uitgevoerd. Niets raden, enthousiast mee doen als iemand het goed raadt en zelf playbacken als je aan het uitbeelden bent.
- Opdracht 9.1. Weinig geld gepakt en vertraagd

Minder goede punten:
- Opdracht 2.1: Het meest jammere vind ik dat ze hier € 700 in de pot speelt. Ze heeft wel de pech dat in de andere groep alles mislukt was waardoor daar geen geheime opdracht benoemt kon worden. Dat had het voor haar makkelijker gemaakt om juist een goede geheime opdracht te benoemen. Ik mis hier wel wat context. Als duidelijk wordt dat Renée met het benoemen van een goede geheime opdracht (die bijvoorbeeld € 200 waard was) alleen die € 200 uit de pot houdt en dus altijd € 500 in de pot zou komen dan snap ik haar antwoord heel goed en zou ik hetzelfde hebben gedaan.
- Opdracht 3.1. Ze heeft de pech dat ze hier met Charlotte zit die haar verdenkt. Toch heeft ze hier de plank misgeslagen. Ze had de eerste keer kunnen liegen en aan kunnen geven dat ze zelf niet haar Mol wil prijsgeven. Daarnaast oppert ze zelf om getal 8 van de black Jack te kiezen om mee te rekenen en daarmee wordt het antwoord gegeven. Die beredenering kan ik echt niet volgen.
- Opdracht 3.2 Wat ik totaal niet snap is dat ze aangeeft dat ze vette pech had dat Rocky hier haar de koker met geld gaf en daardoor € 2.000 in de pot kwam. Dat zou alleen zijn geweest als juist in een ander duo de kokers waren omgedraaid. Ze doet net of het weinig scheelde dat er geen geld in de pot kwam, maar ze is hier toch echt helemaal zelf verantwoordelijk voor en doet geen enkele moeite om de kokers te wisselen.
- Opdracht 5.2 en 5.3. Het dieptepunt van dit wie is de Mol seizoen. Ik hoop dat zulke opdrachten nooit meer gaan komen en heeft enorm bijgedragen aan de laagste pot ooit op het einde. Voor de productie kwam het perfect uit dat juist 3 kandidaten ieder € 5.000 bieden. Ik snap dan wel dat je als Mol onder de radar wil blijven als je dat uiteraard te horen krijgt. Dat had ik ook gedaan. Als klap op vuurpijl gaat in mijn ogen ten onrechte Joshua naar huis toe terwijl een mogelijke overwinning hem ontnomen wordt. Hier had de productie moeten kiezen voor de opdracht die ze een aflevering later hebben gedaan (de uitschakelopdracht). Echt een gemiste kans.
- Opdracht 6.1. De opdracht met de bus. Ik vind dat Renée hier de kans om geld uit de pot te spelen niet heeft gepakt. De keuze om geen €500 uit de pot te halen maar wel €250 in de pot en ook nog eens 2 jokers aan je medekandidaten geven kan ik niet begrijpen. Juist in deze fase met nog totaal 5 man in de pot ga je toch geen jokers aan andere kandidaten geven. Je had hier een goed excuus om juist voor die €500 uit de pot te gaan. 
- Opdracht 6.3 (uitschakelen). Haar tactiek om geld te pakken zodat andere kandidaten dit juist niet meer konden pakken was top. Wat ik niet snap is dat je als Mol dan toch €500 in de pot brengt. Het is onduidelijk of de laatste kandidaat nu € 500 binnen moest brengen of dat totaal €500 voldoende was. Aangezien €250 van Rocky wel meetelde ga ik van het laatste uit en hiermee brengt Renée onnodig €250 in de pot.

Conclusie: Tof seizoen met een toch wel matige Mol. Heeft juist op het moment dat je met een goed excuus geld uit de pot kon spelen niet slim gespeeld. Ze heeft opdrachten goed uitgevoerd, maar ook veel opdrachten onhandig gespeeld. Dat laatste blijft helaas voor mij hangen.

Om positief af te sluiten: Erg tof dat Renée ook mislukte acties toegeeft en credits geeft aan haar medekandidaten  ::ok::

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Molacties] De molacties van Renée
« Reactie #56 Gepost op: 7-03-2021, 20:21:01 »
Renée is .....................
positief af te sluiten: Erg tof dat Renée ook mislukte acties toegeeft en credits geeft aan haar medekandidaten  ::ok::

Je verwoordt heel mooi wat ik denk.

Offline Taupe077

  • Forumlid
Re: [Molacties] De molacties van Renée
« Reactie #57 Gepost op: 8-03-2021, 13:50:35 »
gemakkelijker op maakte.

Blacklightballerina's: dit vind ik een mooie actie, subtiel informatie veranderen onder de ogen van de rest. Top!

Liftopracht: geen complete antwoorden geven en stil de lift laten passeren. Ze heeft gedaan wat ze kon, dus prima.

Mijnopdracht: super! Dit is nu echt mollen, hier heeft ze echt risico genomen!

Rode draad: door haar is 2000 euro in de pot gekomen, mislukt dus
Onder druk zetten: Renee heeft toch nog 500 euro gepakt, dit had slechts 250 euro hoeven te zijn om de executietwist door te laten gaan. Ze heeft dus weer meer geld gepakt dan nodig was.

Ik vind dat je nog zeer lief bent!
Enkel de ballerina's durf ik geslaagd noemen. De rest? 0,0

De lift vind ik een groter risico dan al de rest samen! Als je twijfelt over je mol dan zou je als vragerr net moedwillig een lift kunnen laten voorbij gaan en doen alsof je niet kijkt. Zegt die kandidaat niets van daar te zijn dan weet je genoeg!

Wat is er nu gewaagd aan de mijnopdracht?
Paar kledingstukken wisselen? Niks aan. Had Splinter steeds bij haar gebleven en had ze het dan wel gedaan, ok maar nu staat hij op een totaal andere plek. Nee, dat durft iedereen.

Rode draad heeft me zowel haar als Rocky definitief doen afstrepen als mol.  Een beetje een mol doet zoiets niet.

Bij de andere zaken vraag je je af wat ze gedaan heeft ... wellicht niks!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Molacties] De molacties van Renée
« Reactie #58 Gepost op: 8-03-2021, 16:03:20 »
- Opdracht 3.2 Wat ik totaal niet snap is dat ze aangeeft dat ze vette pech had dat Rocky hier haar de koker met geld gaf en daardoor € 2.000 in de pot kwam. Dat zou alleen zijn geweest als juist in een ander duo de kokers waren omgedraaid. Ze doet net of het weinig scheelde dat er geen geld in de pot kwam, maar ze is hier toch echt helemaal zelf verantwoordelijk voor en doet geen enkele moeite om de kokers te wisselen.
Deze uitleg snap ik niet helemaal... De 'fout' waardoor de 2000 Euro in de pot kwam lag toch gewoon bij Rocky en Renée? Hadden zij het omgewisseld dan hadden de abseilers alle vier hetzelfde gekozen en was de vrijstelling een feit. En dus ook geen 2000 Euro in de pot. Zou een ander duo de kokers hebben omgedraaid dan waren er slechts 2 gegaan voor de vrijstelling...
Overigens, dat Renée geen moeite heeft gedaan om hier te mollen weet ik niet. We hebben toch niet gezien hoe tot stand is gekomen hoe de kokers door de abseilers zijn verdeeld.
Ich bin ein Bärliner!

Offline JeroenR

  • Forumlid
Re: [Molacties] De molacties van Renée
« Reactie #59 Gepost op: 8-03-2021, 17:36:26 »
Deze uitleg snap ik niet helemaal... De 'fout' waardoor de 2000 Euro in de pot kwam lag toch gewoon bij Rocky en Renée? Hadden zij het omgewisseld dan hadden de abseilers alle vier hetzelfde gekozen en was de vrijstelling een feit. En dus ook geen 2000 Euro in de pot. Zou een ander duo de kokers hebben omgedraaid dan waren er slechts 2 gegaan voor de vrijstelling...
Overigens, dat Renée geen moeite heeft gedaan om hier te mollen weet ik niet. We hebben toch niet gezien hoe tot stand is gekomen hoe de kokers door de abseilers zijn verdeeld.

Ik vind dat je pas pech hebt als een ander duo de kokers hadden geruild. Immers heb je daar geen invloed op. Het klopt dat de fout nu bij het duo Renée en Rocky lag. We weten niet hoe de verdeling van de kokers tot stand is gekomen, maar volgens mij zat het papiertje nog aan de koker. Je kon dus ook als Mol zien dat jij het geld kreeg. We zien idd niet of Renée moeite doet om van koker te wisselen.