Auteur Topic: Het molrank-topic  (gelezen 5655 keer)

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Het molrank-topic
« Reactie #20 Gepost op: 10-03-2021, 15:57:42 »
1. Milouska Meulens (06)
2. Jon van Eerd (09)
3. Margriet van der Linden (15)
4. Deborah Coutinho (01)
5. George Langenberg (03)
6. Jan Versteegh (18)
7. Dennis Weening (08)
8. Kees Tol (13)
9. Elise de Ruiter (04)
10. Merel Westrik (19)
11. Thomas Cammaert (17)
12. Rob Dekay (20)
13. Jeroen Kijk in de Vegte (20-2)
14. Yvon Jaspers (05)
15. Kim Pieters (10)
16. Susan Visser (14)
17. Renée Fokker (21)
18. Nico Plat (02)
19. Patrick Stoof (11)
20. Klaas van Kruistum (16)
21. Inge Ipenburg (07)
22. Anne-Marie Jung (12)

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het molrank-topic
« Reactie #21 Gepost op: 10-03-2021, 23:15:43 »
Ik denk dat een groot deel inderdaad persoonlijke voorkeur is. Onverdachte mollen die mij een heel seizoen niet boeien, staan lager dan mollen die ik leuk vind maar wel doorheb. Zowel Kees als Klaas had ik dankzij de hints snel door, maar beiden staan wel in mijn ‘linkerrijtje’ qua mollen. Anne-Marie had ik niet door, maar haar acties waren achteraf ook niet zo denderend. In mijn lijstje beloon ik vooral de durf-mollen, mollen die voluit gaan met acties met alle risico’s van dien. Mollen die door de spelopzet (lees: veiling, niet te halen opdrachten, afluisterapparatuur etc) geholpen worden, scoren lager. Mijn oppermollen blijven Dennis, George, Milouska, Rob en Kees.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Het molrank-topic
« Reactie #22 Gepost op: 10-03-2021, 23:57:13 »
Los van je lijstje, want dat is een eigen mening. Maar je hebt het over durfmollen en je noemt Rob? Ik vond Rob een redelijk ‘rustige mol’, zeker in vergelijking met een Jan die je dan geen durfmol noemt?

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het molrank-topic
« Reactie #23 Gepost op: 11-03-2021, 15:05:47 »
Los van je lijstje, want dat is een eigen mening. Maar je hebt het over durfmollen en je noemt Rob? Ik vond Rob een redelijk ‘rustige mol’, zeker in vergelijking met een Jan die je dan geen durfmol noemt?

Rob had wel de pech te zitten in een seizoen met stuk voor stuk groepsopdrachten. Maar hij had inderdaad met momenten weinig durf, waardoor de vaas bijna fataal misliep en hij in een klap van de grootste bedragen ooit had verdiend als mol.


Klaas geef ik wat meer credits dan Heinz want daar verpestte de hints het gewoon. Als ik terugdenk hoe gewaagd hij molde, zoals bijv. in die kamers die voor het plaatje dan identiek moesten worden, dan molde hij echt keihard, dus dat is te prijzen. Aan die hints kon hij ook niks helpen. Zelfde voor Kees eigenlijk. Rob had ik dan ook wel weer als schoot voor de boeg maar ik plaats hem toch vrij hoog want hij is 1 van de weinigen die mij (kortstondig) de moltunnel uit kon leiden. Ik snapte het niet meer na de theepot.


Dit is een analyse van jou die ik bijna helemaal snap. Rob zou ik nu niet superhoog plaatsen, maar de theepot was inderdaad heel vreemd. En over Kaas en Klees ga ik ook helemaal akkoord. Goede mollen, wat verpest door de productie. Zeker Kaas ook wel snel verdacht, maar hij durfde wel nog risico's blijven nemen en kei hard mollen.
« Laatst bewerkt op: 11-03-2021, 15:09:19 door Belgian Mol »

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het molrank-topic
« Reactie #24 Gepost op: 11-03-2021, 23:41:48 »
Los van je lijstje, want dat is een eigen mening. Maar je hebt het over durfmollen en je noemt Rob? Ik vond Rob een redelijk ‘rustige mol’, zeker in vergelijking met een Jan die je dan geen durfmol noemt?

Jan was zeker een durfmol. Lef had Jan genoeg, maar ik vind het jammer dat de molacties die hij uithaalde telkens zo weinig uithaalden en dat Jan stiekem nog best wat heeft bijgedragen aan de pot (denk bijvoorbeeld aan het over de finish duwen van de verdubbelaar of alles wat hij in het circus binnen heeft gehaald).

Rob toonde durf op een ander gebied. Hij zette zelfs bij voorbaat verloren opdrachten nog naar zijn hand (bijvoorbeeld die foto-opdracht die Rob nog een keertje extra verpestte) en speelde echt het spel. Rob was een actieve mol die profiteren van de fouten van anderen niet genoeg vond. Volgens mij heeft hij ook geen enkele keer onnodig geld gepakt.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het molrank-topic
« Reactie #25 Gepost op: 13-03-2021, 19:30:59 »
Dit is een analyse van jou die ik bijna helemaal snap.
Oh nee! Nou gaat het op het eind TOCH nog mis!

Maar goed, ik blijf in elk geval bij Renee als mol. Ik heb gewikt en gewogen maar geloof toch niet in de terugkeer van Charlotte vanavond. We zullen het gauw zien, nog een uurtje. Er zullen in elk geval veel tunnels instorten straks!  :o :-[ :o :-[ :o :-[
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Elijah

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Joeri Sven Christian Ron en Jan zijn de beste
Re: Het molrank-topic
« Reactie #26 Gepost op: 25-04-2021, 01:47:01 »
1.Jan
2.Rob
3.Jeroen
4.Kees
5.Dennis
6.George
7.Jon
8.Margriet
9.Thomas
10.Nico
11.Patrick
12.deborah
13.Inge
14.yvon
15.Renee
16.Klaas
17.Elise
18.Susan
19.Merel
20.Anne-marie
21.Milouska
22.kim

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het molrank-topic
« Reactie #27 Gepost op: 25-04-2021, 03:41:00 »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het molrank-topic
« Reactie #28 Gepost op: 25-04-2021, 08:48:26 »
 ::rofl::

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Het molrank-topic
« Reactie #29 Gepost op: 25-04-2021, 13:57:32 »
Ik denk dat Rob en Milouska gewoon omgewisseld zijn.

Online JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Het molrank-topic
« Reactie #30 Gepost op: 25-04-2021, 19:19:27 »
Mijn lijstje (alleen de BN'ers, de andere weet ik niet zo goed meer)

Hele goeie molletjes: Milouska, Kees, Dennis, Jan
Goeie molletjes: Rob, Patrick, Margriet, Yvon, Jeroen
Okki molletjes: Klaas, Kim, Anne-Marie, Merel, Susan
Zeer matige molletjes: Thomas, Inge, Renée
« Laatst bewerkt op: 25-04-2021, 19:23:16 door JP1999 »