Ik ben blij dat ik het weer eens goed had.
Gefeliciteerd

Ik ken eigenlijk het Everon kamp niet want ik kwam niet op de Everon&Fresia forums maar het is met 27% ook een beperkt clubje geworden dat gewonnen heeft. Het valt me ook op dat het niet zo'n luidruchtig clubje was dat een Everon avatar neemt en onderschriften enzo. Dat deed ik wel met Kim-Lian maar ja ik ben dan ook een trolmol

Ik sluit me aan bij de andere verliezers, ook ik had twijfels bij Everon, als enige van de andere 10 kandidaten. Mijn stokpaardje 'de mol is niet de penningmeester' heeft mij genekt, samen met wat de anderen al zeiden het wel grote misleidende gehalte aan verdenkingen dat we gezien hebben. Die leken helemaal niet naar Everon uit te gaan maar het tegenovergestelde was het geval, al na Welmoed's vertrek.
Als dit forum hem al niet objectief kan vinden, waar zijn we dan nog mee bezig? De mol moet dus massaal geld binnenhalen tegenwoordig
Nou ja, ik zat zelf wel in een foute tunnel, en al vanaf augustus zei ik dat het wel een lui seizoen zou worden. Ik heb me hetzelfde als Heinz voorgenomen. Ik keek al helemaal nooit naar hints, daar vind ik gewoon niks aan. Maar wel naar zogenaamde spoilers en voorkennis. En deze spoiler was een nepspoiler. Het was een Maskerspoiler. De hint heeft me niet genekt maar de spoiler wel, en die hebben we zelf gecreeerd.
Ik ben het met je eens dat Everon blijkbaar dacht "ik maak de pot al zo klein als nooit tevoren straks met die -5000, daarom mag ik best eens hier 400, daar 300 etc. voor de pot binnenbrengen" en dat we daarom hem moeilijker konden vinden.
Maar blijf analyseren, Belgian Mol