De tunnelinstorting is compleet, wat fantastisch
Ik heb in het hele spel maar 2 verdachten gehad. Ik zette Kim-Lian op 99% en Everon op 1% vanwege zijn acteerkunsten. Ik geef grif toe dat ik graag tunnel en er op momenten wishful thinking was. Zoals met de bandiet schieten, dat ik brutaal op Kim-Lian plakte. Dat was natuurlijk onzin. En ik ben blij dat de edit eerlijk is geweest.
De twee ontliepen elkaar niet veel qua geld verdienen maar als je dit soort dingen meerekent dan deed Everon het natuurlijk veel beter. Behalve de Maskerhint WILDE ik het ook gewoon graag. Een trolmol. Wat was Kim-Lian fantastisch geweest.
Maar ik heb vantevoren gezegd dat ze alle drie wensmollen zouden zijn. Everon bleef toch redelijk onder de radar, althans zoals wij het meekregen. In het begin noemde niemand hem als verdachte. Maar ik hoorde hem net in Moltalk zeggen dat hij wist dat Sahil vol op hem ging, en blijkbaar zaten Hila en Kim-Lian al op Everon te broeden op hun kamer dus dan is het toch al vroeg begonnen. Dat hij van haar penningmeester werd en bleef is dan onbegrijpelijk.
Wat mij betreft heeft de mol dan het spel gewonnen, maar hij had alleen wel de pot leeg moeten trekken dan