Ik heb wat goed te maken met Arno. Excuus. Maar eh ben jij nou de mol? En een best leuke tot nu toe. Voor Arno ben ik bereid de maskerhint te vergeten.
Even wat aantekeningen:
Kim houdt hem in de gaten tijdens avondklok volgens biecht.
Behalve de mol die hoeft nooit naar huis: Arno in beeld. Hila verdenkt Arno niet meer. Arno gaat op Welmoed Sahil Laetitia Thomas. Arno wordt door niemand verdacht.
In het geluid na de livestream was hij graag tweede of derde geworden bij "meest verdacht".
Meest verdachte man van Nederland niet verdacht bij de kandidaten.
Qua molmateriaal in deze groep is het hooguit nog Arno en iets minder Kim. De rest heeft mij teveel last van zenuwen of zet zich teveel in bij het spel.
Je verwoordt het mooi. 1 puntje ...ik denk dat Arno wel door iemand wordt verdacht.
Kim-Lian is niet te onderschatten. Ik vind haar opmerkzaam en slim. Zoals je zei hield ze Arno in de gaten ...ik fast-forward even naar dat moment.
Kim-Lian:
"We hadden drie groepen gemaakt en ik had Arno eigenlijk al de hele tijd um... had ik het verlangen om hem iets beter te leren kennen, want ik kan hem *heel* moeilijk lezen en heel moeilijk doorgronden, dus ik pakte meteen z'n schouder vast en zei: zullen wij, eh, in ieder geval...? en toen ontstond er al heel snel een groepje met Suzan d'r bij en met Glen..."Goed om hier even bij stil te staan. Dit was na de laatste opdracht voor de test. Omdat het toen al laat was denk ik dat het een testbiecht is van de volgende ochtend.
Bij de test zegt ze dat ze Everon verdacht vindt ...maar we horen niet wie ze het meest verdenkt. De andere kandidaten die met namen komen spreken een duidelijke verdenking uit.
Het zou een antwoord kunnen zijn op: 'Wat vind je verdacht aan Everon?' Misschien is het haar #2. Laten we het daar dan maar op houden.
Nee ...ik denk dat ze Mol Arno al in het vizier heeft. Dat zou veel verklaren voor mij.
Met de letters ...A, K, D, M die Rik in het begin met getallen lijkt uit de beelden er nog bij vind ik het nu lastig om iemand anders nog als Mol te zien.