Auteur Topic: [Kandidaat] Arno Kantelberg  (gelezen 15322 keer)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #80 Gepost op: 22-01-2022, 21:35:32 »
Ik was er eerst bang voor dat hij een heel saai figuur zou zijn, maar hij is stiekem toch een beetje een van mijn favorieten geworden. Heel jammer dat hij eruit is  :\'(
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #81 Gepost op: 22-01-2022, 21:49:16 »
Ik was er eerst bang voor dat hij een heel saai figuur zou zijn, maar hij is stiekem toch een beetje een van mijn favorieten geworden. Heel jammer dat hij eruit is  :\'(

ja dit helemaal! hij had iets mysterieus, met droge humor. zo zo zo jammer

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #82 Gepost op: 22-01-2022, 21:55:16 »
Niet echt verdacht als mol, vond ik. Maar een leuke, ietwat mysterieuze kandidaat. Jammer dat hij eruit is.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #83 Gepost op: 22-01-2022, 22:27:38 »
Shoot, daar gaat m'n Mol... Nou, geen hoge ogen dus in de pool dit seizoen.
Jammer, was wel een aparte verschijning.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #84 Gepost op: 22-01-2022, 22:37:20 »
Erg jammer dat ie eruit ligt. Zag hem wel als potentiële winnaar, niet als mol. Hij lag ook erg goed in de groep leek het, ze waren verslagen na zijn exit. Een beetje een einzelgänger maar wel een sympathieke vent  ::ok::
When life knocks you down, fight back!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #85 Gepost op: 22-01-2022, 22:45:49 »
Ik verdacht Arno de hele serie niet. Maar ik vond het wel een mysterieuze man. Zo kalm en collected plus well dressed. Maar als je all in gaat in aflevering 4. Mja gegokt en verloren.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #86 Gepost op: 22-01-2022, 22:51:02 »
Zo kalm en collected plus well dressed.

Ik had 'm wel uit z'n plaat willen zien gaan in een geleend hemdje van Everon of zo. Ligt ie er toch te vroeg voor uit helaas.

Offline eilandgek

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #87 Gepost op: 22-01-2022, 22:59:36 »
Ik vond Arno tijdens de afleveringen niet echt je van het. Maar... Net "Wie is de Mol niet" gekeken, en jeetje, hoe leuk en open en eerlijk praat hij daar! Nu vind ik hem opeens een topgast! Alleen net wat te laat want hij ligt er wel uit nu  ::rofl::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #88 Gepost op: 23-01-2022, 23:57:18 »
Jammer Arno :(, leuke toevoeging aan de groep geweest. Had niet verwacht dat ie al ging nu
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Spiegelbeeld

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #89 Gepost op: 24-01-2022, 11:21:00 »
Rare snuiter zat er meer om het merk "Arno Kantelberg" te promoten dan vanwege WIDM.

Zijn gedrag van "oh wat ben ik stoer en mysterieus", zorgvuldig gekleed en dergelijke is er vooral op gericht hem neer te zetten als persoon.
 
Gevolg is dat hij nu een soort van BN-er is met bepaald profiel, binnenkort zullen er wel boekjes verschijnen van hem en zal ie in allerlei praatprogramma's, panels e.d. gaan verschijnen.

Offline Emmel

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #90 Gepost op: 24-01-2022, 11:27:45 »
Rare snuiter zat er meer om het merk "Arno Kantelberg" te promoten dan vanwege WIDM.

Zijn gedrag van "oh wat ben ik stoer en mysterieus", zorgvuldig gekleed en dergelijke is er vooral op gericht hem neer te zetten als persoon.
 
Gevolg is dat hij nu een soort van BN-er is met bepaald profiel, binnenkort zullen er wel boekjes verschijnen van hem en zal ie in allerlei praatprogramma's, panels e.d. gaan verschijnen.

Dit vind ik een beetje een zure en onnodige reactie, maar goed, ieder zijn mening.

Hij verscheen trouwens al geregeld in rtl boulevard of valt dat niet echt onder praatprogramma?

Offline Spiegelbeeld

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #91 Gepost op: 24-01-2022, 11:34:43 »
Hoezo zuur en onnodig? Of kun je niet tegen beetje kritiek, is hier toch geen libelle forum ofzo? 

Kijk RTL Boulevard nooit,  maar denk dat hij graag promotie wil maken om uit deze roddelnichtenshow te komen, meer richting het serieuzere werk als OP1, Jinek e.d.? 

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #92 Gepost op: 24-01-2022, 12:33:25 »
Rare snuiter zat er meer om het merk "Arno Kantelberg" te promoten dan vanwege WIDM.

Zijn gedrag van "oh wat ben ik stoer en mysterieus", zorgvuldig gekleed en dergelijke is er vooral op gericht hem neer te zetten als persoon.
 
Gevolg is dat hij nu een soort van BN-er is met bepaald profiel, binnenkort zullen er wel boekjes verschijnen van hem en zal ie in allerlei praatprogramma's, panels e.d. gaan verschijnen.

Maar dit geldt toch sinds men bij Wie is de Mol? is overgestapt op BN-ers in meer of mindere mate voor alle deelnemers? Dat is ook de reden waarom ik graag naar De Mol kijk. De onbevangenheid van onbekende Vlamingen is hartverwarmend. Elk jaar ga ik een beetje van die mensen houden.

Ik vond Arno overigens wel een intrigerende persoonlijkheid.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Emmel

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #93 Gepost op: 24-01-2022, 12:47:26 »
Hoezo zuur en onnodig? Of kun je niet tegen beetje kritiek, is hier toch geen libelle forum ofzo? 

Kijk RTL Boulevard nooit,  maar denk dat hij graag promotie wil maken om uit deze roddelnichtenshow te komen, meer richting het serieuzere werk als OP1, Jinek e.d.?

Gelukkig geen Libelle forum hier nee haha. Ik vond het nogal een uitspraak op basis van een paar afleveringen en ik kan me niet voorstellen dat bn-ers mee doen om die reden.

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #94 Gepost op: 24-01-2022, 12:47:49 »
Arno roept de kandidaten op om jokers in te zetten, zou zomaar kunnen dat velen met jokers en/of vrijstellingen in de rugzak naar huis gaan.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #95 Gepost op: 24-01-2022, 13:37:54 »
Die oproep kan toch pas bij het volgende seizoen gehoor krijgen? Ik snap dat nooit zo, dan doen alsof het nu nog wordt opgenomen...
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #96 Gepost op: 24-01-2022, 13:51:55 »
Haha, ik denk niet dat hij dat op de groep van dit jaar bedoelt. Maar wellicht juist voor een volgend seizoen?

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #97 Gepost op: 24-01-2022, 14:55:03 »
Wat me meteen op een ander punt brengt. De scheutigheid waarmee de troeven dit seizoen in het spel komen is misschien wel goed voor een nieuwe naam voor het programma: Jokerjagen.

2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #98 Gepost op: 25-01-2022, 13:39:51 »
Arno is regelmatig op radio 1 en ook op NPO 1.Denk dat je je vergist met dat roddelcircuit Spiegelbeeld.
« Laatst bewerkt op: 25-01-2022, 13:44:51 door Lonneke*L »

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #99 Gepost op: 28-01-2022, 00:45:58 »
Nog eens een keer goed naar de aflevering en de executie gekeken en ik denk dat we dan zouden kunnen stellen dat Arno er niet op Sahil is uitgegaan, want dan had hij de testvraag wel anders ingevuld. Dat hij er op Fresia uitgegaan is, lijkt me ook onwaarschijnlijk. Hij vertrouwt haar niet, maar ik denk dat hij haar niet vertrouwt als kandidaat. Hij zegt namelijk nergens dat hij haar verdenkt als mol.
We weten niet of de kandidaten allemaal van elkaar weten wat er in de bewuste kistjes zat. Het kan best zijn dat ze dat niet allemaal wisten. Verder lijkt hij te denken dat de mol bij luidsprekers in het duo Kim Lian Sahil zat. Dus er is een kans dat hij er op Kim Lian uit gegaan is.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.