Auteur Topic: [Kandidaat] Arno Kantelberg  (gelezen 15316 keer)

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #100 Gepost op: 28-01-2022, 08:15:15 »
Dus er is een kans dat hij er op Kim Lian uit gegaan is.


Ik sluit dit zeker ook nog niet uit, gezien zijn stelligheid dat de mol bij de geldverdieners Sahil en Kim zat, en hij idd bij Sahil perfect weet wat er gebeurd is en bij Kim niet.  Mogelijks gaat hij daardoor in de fout ook al heeft Kim’s partner Hila geld in handen (maar weten ze van elkaar of en hoe ze geabseild hebben? Hila en Kim kunnen dat voor zichzelf gehouden hebben).
« Laatst bewerkt op: 28-01-2022, 08:17:00 door Molekule »

Online MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #101 Gepost op: 28-01-2022, 14:12:37 »
Des te beter dan, want Sahil is sowieso niet de Mol.

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #102 Gepost op: 28-01-2022, 15:29:45 »
Des te beter dan, want Sahil is sowieso niet de Mol.

Zijn we het daarover eens.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #103 Gepost op: 28-01-2022, 15:42:43 »
Nog eens een keer goed naar de aflevering en de executie gekeken en ik denk dat we dan zouden kunnen stellen dat Arno er niet op Sahil is uitgegaan, want dan had hij de testvraag wel anders ingevuld. Dat hij er op Fresia uitgegaan is, lijkt me ook onwaarschijnlijk. Hij vertrouwt haar niet, maar ik denk dat hij haar niet vertrouwt als kandidaat. Hij zegt namelijk nergens dat hij haar verdenkt als mol.
We weten niet of de kandidaten allemaal van elkaar weten wat er in de bewuste kistjes zat. Het kan best zijn dat ze dat niet allemaal wisten. Verder lijkt hij te denken dat de mol bij luidsprekers in het duo Kim Lian Sahil zat. Dus er is een kans dat hij er op Kim Lian uit gegaan is.
Er staat een video van De Mol-Analyse op youtube, die aantoont dat de kandidaten van elkaar wisten dat ze allemaal ondersteboven naar beneden zijn gegaan, en dat Arno ook wist dat Kim-Lian geld in het bakje Ondersteboven had gedaan, omdat Hila 250 in de pot deed. Dus het aanvinken van "Twee Jokers" door Arno op de vraag "Wat deed de Mol in het bakje Ondersteboven?" kan niet op Kim-Lian slaan, alleen op Everon, Laetitia of Fresia.

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #104 Gepost op: 28-01-2022, 21:46:06 »
Er staat een video van De Mol-Analyse op youtube, die aantoont dat de kandidaten van elkaar wisten dat ze allemaal ondersteboven naar beneden zijn gegaan, en dat Arno ook wist dat Kim-Lian geld in het bakje Ondersteboven had gedaan, omdat Hila 250 in de pot deed. Dus het aanvinken van "Twee Jokers" door Arno op de vraag "Wat deed de Mol in het bakje Ondersteboven?" kan niet op Kim-Lian slaan, alleen op Everon, Laetitia of Fresia.

Dan ga je ervan uit dat hij zo scherp is geweest. Onder druk kan dat best anders zijn. Alleen als hij op Sahil had gezeten, zou ik met zekerheid durven zeggen dat hij het goed zou beantwoorden. Voor der rest, nee. we hebben al vaker gezien dat antwoorden niet kloppen met de verdenking van de kandidaat. Dus Kim Lian als zijn hoofdverdachte afstrepen lijkt me te vroeg.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Nemi

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #105 Gepost op: 28-01-2022, 22:05:33 »
Ookal zou hij de juiste mol verdacht hebben, dat betekent nog niet dat hij alle vragen juist wist te beantwoorden. Ik denk dat je nooit kunt concluderen dat iemend er uit is omdat hij de verkeerde persoon verdacht.

Offline Gerhardt78

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #106 Gepost op: 28-01-2022, 22:09:32 »
Ookal zou hij de juiste mol verdacht hebben, dat betekent nog niet dat hij alle vragen juist wist te beantwoorden. Ik denk dat je nooit kunt concluderen dat iemend er uit is omdat hij de verkeerde persoon verdacht.

Maar in dit stadium all in gaan op 1 persoon. Als diegene de mol is, dan win je het toch sowieso van andere kandidaten die nog spreiden. Goed, de kans bestaat maar lijkt me niet aannemelijk.

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #107 Gepost op: 28-01-2022, 22:39:57 »
Nog even naar de test van afl.4 gekeken. Arno zegt dat hij de jokers van Sahil in bewaring heeft, die bij Fresia op de kamer slaapt. Daarna zegt hij dat Fresia niet te vertrouwen is. Zij is ook een van de drie kandidaten die twee jokers in het bakje Ondersteboven deed. Het lijkt mij daarom eerder waarschijnlijk dat hij helemaal op Fresia is gegaan en niet op Kim-Lian.

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #108 Gepost op: 28-01-2022, 23:02:51 »
Als je iemand niet vertrouwt met je joker, verdenk je diegene niet per se als mol. Ik zou Fresia als fanatieke kandidaat die alles ervoor doet om te winnen ook niet snel vertrouwen met mijn joker.

Diegene die ik verdenk als mol dan weer veel eerder. Die heeft niets aan een joker..

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #109 Gepost op: 28-01-2022, 23:35:38 »
Dat klopt, maar die zou dan om de verdenking kwijt te raken toch wel eens iets geks kunnen doen met jouw joker. Ook al heeft ie er niks aan.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #110 Gepost op: 28-01-2022, 23:40:16 »
Zeker, maar een fanatieke kandidaat (die het vuil speelt) doet dit sowieso, bij een mol bestaat de mogelijkheid, maar dan is de kans alsnog een stuk kleiner.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #111 Gepost op: 29-01-2022, 11:22:00 »
Arno had na Welmoeds exit drie opdrachten om een nieuwe mol te zoeken. Bij luid sprekers en hoog spel spelen was hij met Laetitia en Sahil. Bij huishouden zat hij met Everon in een team. En Everon was een beetje raar bezig. Hij verspilde veel tijd met zijn omschrijvingen en er was een rode bank. Misschien heeft Everon, met weinig troeven, wel die rode bank bedacht. Everon wist ook de witte tulpen niet meer. Arno heeft, ook bij gebrek aan troeven, gedacht ik ga wat extremer inzetten op Everon, want die gedraagt zich mols. En dat is Arno fataal geworden. Extremer stemmen door gebrek aan troeven. Everons rare gedrag werd door het andere team benadrukt met schiet eens op. Dat kan net de bevestiging zijn voor Arno om Everon te kiezen.

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #112 Gepost op: 29-01-2022, 11:33:19 »
Arno had na Welmoeds exit drie opdrachten om een nieuwe mol te zoeken. Bij luid sprekers en hoog spel spelen was hij met Laetitia en Sahil. Bij huishouden zat hij met Everon in een team. En Everon was een beetje raar bezig. Hij verspilde veel tijd met zijn omschrijvingen en er was een rode bank. Misschien heeft Everon, met weinig troeven, wel die rode bank bedacht. Everon wist ook de witte tulpen niet meer. Arno heeft, ook bij gebrek aan troeven, gedacht ik ga wat extremer inzetten op Everon, want die gedraagt zich mols. En dat is Arno fataal geworden. Extremer stemmen door gebrek aan troeven. Everons rare gedrag werd door het andere team benadrukt met schiet eens op. Dat kan net de bevestiging zijn voor Arno om Everon te kiezen.
Dat zou best eens kunnen. En dat zegt ook iets over de verdenking van Kim-Lian naar Everon, wat op mij niet erg naturel overkomt.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #113 Gepost op: 29-01-2022, 11:55:43 »
Dat zou best eens kunnen. En dat zegt ook iets over de verdenking van Kim-Lian naar Everon, wat op mij niet erg naturel overkomt.
Dat kan meerdere dingen betekenen, he? Niet maar een optie open houden. Als mol zou ze haar verdenkingen wel beter op orde hebben. Als kandidaat die heel iemand anders verdenkt en daar redelijk zeker van is trouwens ook. De derde optie is dat Kim niet de mol is, niet weet wie de mol is en gewoon aan het spreiden is met Everon als meest verdacht.

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #114 Gepost op: 29-01-2022, 12:23:02 »
Dat kan meerdere dingen betekenen, he? Niet maar een optie open houden. Als mol zou ze haar verdenkingen wel beter op orde hebben. Als kandidaat die heel iemand anders verdenkt en daar redelijk zeker van is trouwens ook. De derde optie is dat Kim niet de mol is, niet weet wie de mol is en gewoon aan het spreiden is met Everon als meest verdacht.
Dank voor de tips. Ik ben nog aan het spreiden en zit nog (steeds) niet in een tunnel.

Offline Grabmill

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #115 Gepost op: 6-03-2022, 00:00:31 »
Misschien extra geaccentueerd omdat de andere kandidaten wel leuk waren, maar wat een zuurpruim is hij zeg.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #116 Gepost op: 6-03-2022, 00:01:35 »
Misschien extra geaccentueerd omdat de andere kandidaten wel leuk waren, maar wat een zuurpruim is hij zeg.

Of beter gezegd, wat een leuk gevoel voor humor heeft deze man!  ::joehoe::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #117 Gepost op: 6-03-2022, 00:04:56 »
Dit idd. Arno is heerlijk grappig. Ik hou van dat soort humor

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #118 Gepost op: 6-03-2022, 00:12:23 »
Ja, heerlijk droge humor. Hij was een aparte en leuke kandidaat!    ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Kandidaat] Arno Kantelberg
« Reactie #119 Gepost op: 6-03-2022, 00:45:38 »
Ik had met Arno denk ik het minst van deze kandidaten, maar ik vond het juist wel grappig hoe hij zichzelf het lulletje van de avond maakte ;D Sowieso vond ik niemand dit seizoen niet leuk, ook Arno lijkt me een toffe ::ok::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.