Auteur Topic: [De Mol] Everon Jackson Hooi  (gelezen 70164 keer)

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #20 Gepost op: 5-01-2022, 16:34:15 »
Ik vond hem wel relatief veel in beeld komen. In tegenstelling tot de afvaller trouwens, die relatief weinig aandacht kreeg.

Ja, toen ik een tweede keer keek zag ik hem toch aardig wat langs komen. Suzanne idd weinig aandacht. Moest dit idee maar eens los laten dan :D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #21 Gepost op: 8-01-2022, 11:40:45 »
Je ziet Everon echt een beetje sterven op het moment dat Rik zegt dat de pleidooien live voor heel Nederland gehouden moeten worden. Ik denk dat het niet gespeeld is, maar een knappe acteerprestatie kan het natuurlijk ook zijn.


Everon zegt shit


Everon sterft een beetje


Fresia steunt Everon


En terug naar de bekende glimlach

Natuurlijk kan het ook zo zijn dat het een verrassing voor de Mol was. Maar zou die niet wat steviger in zijn schoenen staan / rustiger reageren?
« Laatst bewerkt op: 8-01-2022, 12:13:23 door Heinz »

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #22 Gepost op: 9-01-2022, 00:32:43 »
Paar dingen die mij niet handig lijken voor een mol:
Uit de wandelgangen -#nietdemol - begrepen dat Everon er voor de eerste executie emotioneel doorheen zat, en daarom door Glen naar de volgende afl. werd geholpen. Nu, na Glen zijn executie, stond hij wederom erg in tranen, wat hem wat mij betreft siert, maar hij lijkt me te emotioneel voor een mol.

Everon eigenlijk ook wel een aantal keer superfanatiek goed bezig gezien, (iets teveel naar de smaak van Sahil na de eerste opdracht 'he het is maar een spelletje'), en bij prikactie ook, erg emotioneel in het spel zitten en teveel geld verdienen.
« Laatst bewerkt op: 10-01-2022, 14:54:59 door Mollem »

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #23 Gepost op: 9-01-2022, 00:38:59 »
Junges Everon heeft een vriend  ::rofl::. Hij is besties met Fresia, maar verkering zit er niet in.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #24 Gepost op: 9-01-2022, 00:42:57 »
Volgens mij was die 'relatie' figuurlijk? Meer dat ze goed met elkaar op konden schieten en/of een bondje vormen.

Ik ben ook wel wat meer van Everon afgestapt als mol. Hij heeft waarschijnlijk een aantal juiste ballonnen doorgeprikt (Arno 2 en hijzelf 2) = geld in de pot. Doe je niet zo heel snel als je de mol bent.
Wel zou het geniaal zijn als hij de onzekere kandidaat heeft gespeeld in afl. 1 die dan toch de mol blijkt te zijn.  ::ok:: Maar ik denk nu toch dat dat scenario te mooi is om waar te zijn.

Hij blijft voor mij een wensmol, ik hoop dat hij er lang in blijft!
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline bmol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #25 Gepost op: 9-01-2022, 02:14:27 »
Paar dingen die mij niet handig lijken voor een mol:
Uit de wandelgangen -#nietdemol - begrepen dat Everon er voor de eerste executie emotioneel doorheen zat, en daarom door Glen naar de volgende afl. werd geholpen. Nu, na Glen zijn executie, stond hij wederom erg in tranen, wat hem wat mij betreft siert, maar hij lijkt me te emotioneel voor een mol.
Wat ik heb begrepen in het stukje busgesprek opweg naar een opdracht is dat duidelijk is dat sinds de tentovernachting Fresia en Everon 'verkering' hebben / een stelletje zijn. Kan gebeuren tijdens de opnames van een tv programma. Maar mij lijkt dat niet iets dat de mol zou doen, iets amoureus aangaan met een kandidaat.
Everon eigenlijk ook wel een aantal keer superfanatiek goed bezig gezien, (iets teveel naar de smaak van Sahil na de eerste opdracht 'he het is maar een spelletje'), en bij prikactie ook, erg emotioneel in het spel zitten.

Een bondje is nog geen verkering ;)

Als mol kan hij toch de fanatieke kandidaat spelen. En dat emotionele kan hij als mol ook gebruiken. Hij is blij dat glen hem geholpen heeft met de -5000 maar ook oprecht emotioneel dat hij mede door hem naar huis moet.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #26 Gepost op: 9-01-2022, 10:18:02 »
Potloodstreep erdoor. Ik zie alles behalve een mol in hem, elke opdracht opnieuw.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #27 Gepost op: 9-01-2022, 11:17:21 »
Rocky Hehakaija ziet in hem een mol, ik zie het nog niet. Hij zou een type 'Jeroen Kijk in de Vegte' kunnen zijn, diens acties gingen mij ook totaal voorbij.
« Laatst bewerkt op: 9-01-2022, 11:19:00 door Run »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #28 Gepost op: 9-01-2022, 15:35:22 »


  • Bekijk Everons kandidatenpagina met een overzicht van zijn belangrijkste acties hier

Mis je nog acties in het overzicht of zijn je nog leuke quotes opgevallen? Meld dit dan in dit topic.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #29 Gepost op: 10-01-2022, 12:43:53 »
Dat hij bij de ballonnenopdracht totaal geen moeite leek te doen om niet in het laatste duo te komen is een minpuntje, maar toch... Ik zie in hem absoluut een potentiële mol!
Ich bin ein Bärliner!

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #30 Gepost op: 10-01-2022, 14:33:47 »
Hij heeft er absoluut niet de molacties voor, tot nu toe. Aan de andere kant wil ik ook nog even volhouden in deze tunnel, Everon is wel mijn wensmol namelijk. ::hypocriet::

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #31 Gepost op: 10-01-2022, 14:53:46 »
Een bondje is nog geen verkering ;)

Junges Everon heeft een vriend  ::rofl::. Hij is besties met Fresia, maar verkering zit er niet in.

Ok, ik zal mijn post aanpassen en houd het erop dat het als bondje klikt tussen die twee  ::ok:: Het zijn echter niet mijn woorden, die vraag werd in het busje gesteld "dus jullie hebben nu iets / verkering?" Maar goed, Thomas dacht ook nog dat Hila Turkse roots had...  ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 11-01-2022, 21:56:42 door Mollem »

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #32 Gepost op: 11-01-2022, 17:54:24 »
Dit stukje vind ik dan wel opvallend bij hem:
"Maar waarom ben ik de Mol niet? Ja, ook ik had heel, heel, heel graag de rol van de Mol willen zijn. En stiekem neem ik de makers daar nog steeds wel een beetje kwalijk. Anders had ik hier nu iets rustiger en minder zenuwachtig gestaan."

Dus: Je bent niet de mol, omdat je de mol had willen zijn?  ???
En de mol staat er natuurlijk ook niet 'rustiger en minder zenuwachtig' dan een gewone kandidaat.  ::vergroot::

(later legt hij natuurlijk wel uit waarom hij de mol niet zou zijn, maar zoals het er nu staat, vind ik het een onlogisch betoog)
Ik verdenk hem niet direct, maar hij zou voor mij toch wel een goede en leuke mol kunnen zijn.  ::ok:: Ik ga hem extra in de gaten houden in ieder geval!

Zou hij de rol van zijn leven aan het spelen zijn?

Dit stukje: En nu zult u denken: maar jij bent acteur, jij kan heel erg goed liegen. Ja, dat is ook zo. Maar helaas is de rol van mijn leven aan mij voorbij gegaan. 
Laat hij hier gelijk even zien dat hij goed kan liegen?

Ik weet het niet met Everon, bij de foto’s opdracht 2.3 noemt hij zelf zijn foto niet, hij volgt de anderen en zegt ‘ik hoopte het’.

Is hij de lieve gevoelige kandidaat die sympathiek is en mensen vanzelf aantrekt (zoals hij een mol beschrijft)?

Toevoeging: het viel me ook op dat hij het kruisje (foto opdracht) helemaal verkeerd hangt (bij meisje linksvoor voor haar been, hij corrigeert het nog en zegt zo goed in de details te zijn). Maar dat kruis hing om de nek van de persoon middenin. Zou dit het derde voorwerp geweest zijn dat niet getoond is voor geld?
« Laatst bewerkt op: 11-01-2022, 17:57:57 door Rozz75 »

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #33 Gepost op: 12-01-2022, 17:16:23 »
Ja, dat zou toch mooi zijn? En een prachtige strategie om de onzekere kandidaat uit te hangen en daarmee de gunfactor krijgen voor de vrijstelling (wat -5000 oplevert).
Maar ik twijfel enorm door de ballonnen-opdracht: daar heeft hij juist geld binnengebracht. En dan ook nog als laatste die opdracht doen (= extra aandacht) en niet betrokken zijn bij de beslissing om binnen- of buiten bereik te zijn.

Van de foto-opdracht vind ik het wat lastig te beoordelen: kan mols of juist niet mols zijn.

Nu kun je als mol weleens minder handig zijn, of dacht hij als mol: who cares, er is al -5000 uit de pot. Maar ik ben bang dat het te mooi is om waar te zijn (al zou ik dat dus wel fantastisch vinden  ::bravo::). Dus ik hoop er vooral op, ik blijf zijn betoog vreemd vinden. Dat wel!
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #34 Gepost op: 15-01-2022, 21:35:17 »
Ik weet niet zo goed waarom, maar ik krijg toch steeds het minst oprechte gevoel bij Everon. Hij positioneert zich op een bepaalde manier in de groep, niet zozeer qua posities in opdrachten, maar meer op emotioneel vlak.
Maar hij haalt wel redelijk geld binnen... moeilijk, moeilijk.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #35 Gepost op: 15-01-2022, 21:41:47 »
Wetende dat er makkelijk 1500 euro uitgespeeld zou worden... Letterlijk wat hij zegt.
Kan hij makkelijk doen alsof hij 'redelijk' wat geld in de pot speelt.(Het is namelijk niet bepaald en vetpot nog. :P) Hij moet als mol namelijk ervoor zorgen dat de pot ten minste boven de 5000 komt want anders dan moet de productie geld gaan innen.  ;D
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline geennaam

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #36 Gepost op: 15-01-2022, 22:31:48 »
Ik vind die emotionele momenten erg opvallend bij hem. Komt op mij heel oprecht over, waardoor ik hem niet meer als mol zie.
Heb eerder af en toe wat medelijden met hem, het spel lijkt me zo best zwaar voor m..

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #37 Gepost op: 15-01-2022, 22:34:24 »
Ja, mee eens. (Dat ik het zo ben gaan zien komt denk ik ook omdat Suzanne in Niet De Mol al opmerkte dat Everon er erg doorheen zat in de eerste aflevering.)

Offline Kimi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #38 Gepost op: 15-01-2022, 22:36:52 »
Gevoelsmatig sinds vorige aflevering mijn mol gebaseerd op niks ::rofl::. Of toch Fresia? Of tóch Kim? Hmm, keuzes. Ik weet het allemaal nog niet zeker.
Soms is't gewoon nie makkelijk.

Offline RamonV

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #39 Gepost op: 15-01-2022, 22:37:43 »
Het blijft een dijk van een acteur, laten we dat niet vergeten. Maar inderdaad, de emotie toen Thomas zijn zak zand op de 3 jokers gooide voelde oprecht. Je zag tijdens de executie ook dat hij nog lichtelijk wrok koesterde jegens Thomas. Hij keek meteen richting zijn kant na dat groene scherm haha.