Auteur Topic: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi  (gelezen 367 keer)

Online D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum en Reality World, Winnaar ER Pool 2014 & Zap! 3
  • Forum Moderator
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dķh
[Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Gepost op: 31-08-2021, 14:32:00 »
Everon

Praat mee over het doen en laten van Everon Jackson Hooi!
And if there is a God they'll know why it's so hard, to be human

Offline Heinz

• Moderator WIDM
  • Forum Moderator
  • Niet zeuren, Heinz!
Re: [Kandidaat] Everon Jackson Hooi
« Reactie #1 Gepost op: 6-09-2021, 20:32:09 »
Het pleidooi van Everon:

Citaat van: Everon
Mijn naam is Everon. En ik ben acteur. Ik ga gelijk maar mijn excuses aanbieden aan mijn familie, vrienden en collega's; ik ben geen film aan het opnemen, ik zit dus in Wie is de Mol?. Maar waarom ben ik de Mol niet? Ja, ook ik had heel, heel, heel graag de rol van de Mol willen zijn. En stiekem neem ik de makers daar nog steeds wel een beetje kwalijk. Anders had ik hier nu iets rustiger en minder zenuwachtig gestaan. Want ik wil echt, echt niet als eerste naar huis. Eh, gisteren heb ik in de opdrachten mijn uiterste best gedaan. Ik heb alles gegeven wat ik had. Ik heb ondertussen al wat mensen vertrouwd met informatie, wat misschien niet helemaal slim is, maar goed. En nu zult u denken: maar jij bent acteur, jij kan heel erg goed liegen. Ja, dat is ook zo. Maar helaas is de rol van mijn leven aan mij voorbij gegaan. En ik ga er alles, maar ook echt alles aan doen om de Mol te ontmaskeren.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #2 Gepost op: 10-09-2021, 12:22:30 »
Dit stukje vind ik dan wel opvallend bij hem:
"Maar waarom ben ik de Mol niet? Ja, ook ik had heel, heel, heel graag de rol van de Mol willen zijn. En stiekem neem ik de makers daar nog steeds wel een beetje kwalijk. Anders had ik hier nu iets rustiger en minder zenuwachtig gestaan."

Dus: Je bent niet de mol, omdat je de mol had willen zijn?  ???
En de mol staat er natuurlijk ook niet 'rustiger en minder zenuwachtig' dan een gewone kandidaat.  ::vergroot::

(later legt hij natuurlijk wel uit waarom hij de mol niet zou zijn, maar zoals het er nu staat, vind ik het een onlogisch betoog)
Ik verdenk hem niet direct, maar hij zou voor mij toch wel een goede en leuke mol kunnen zijn.  ::ok:: Ik ga hem extra in de gaten houden in ieder geval!
« Laatst bewerkt op: 10-09-2021, 12:24:41 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #3 Gepost op: 12-09-2021, 10:51:27 »
Leuk dat hij mee doet en hoop dat hij ver komt.

Zenuwachtigheid kan hij heel hoed spelen. Heeft ook humor en geloof dat hij heel graag andere helpt bij het actere en ook dingen op de kaart zet door anders te kijken.