Auteur Topic: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa  (gelezen 11232 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #20 Gepost op: 9-01-2022, 16:01:25 »
Hoe hij koos voor de vlinder vlag sprak tegen hem. Maar tegelijkertijd corrigeerde hij de oudere man met gitaar in de handen vlak voor de foto werd genomen wel verkeerd. Zo kwam uiteindelijk de steel van de gitaar verkeerd op de foto terecht.

Hij deed dit wel op instructie van Welmoed.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #21 Gepost op: 9-01-2022, 16:15:54 »
Hij deed dit wel op instructie van Welmoed.

Zelfs al volg je dan een instructie op van iemand anders. Als je als mol de elementen hebt gekozen weet je dat natuurlijk. En dan ga je erin mee. Kleine moeite. Komen er vragen: ja maar Welmoed maakte de fout, niet ik. En hop bliksemafleider gevonden.

Maargoed ben nog niet erover uit. Zie iig bij Sahil wel zaken die een mol zou kunnen doen, maar ook bij anderen.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #22 Gepost op: 16-01-2022, 11:57:42 »
Bij de rook is voor: 'my name is the Lord!'   

Vast een Quentin Tarantino fan  ;D

Maar hij wordt zo verdacht gemaakt door de regie dat hij er volgende week wel zal uitgaan  ::hypocriet::
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #23 Gepost op: 16-01-2022, 13:29:49 »
Ik vond het knap hoe hij het volhield tegenover het strakke masker van Arno, in 'vakbondje'.  ::jaja::

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #24 Gepost op: 16-01-2022, 20:17:31 »
Sahil wordt te verdacht neergezet om de mol te zijn. Bovendien wordt hij door zowat iedereen verdacht inclusief de afvallers. Hij loog ook duidelijk zichtbaar toen hij zei geen geld te hebben weggegooid tijdens de laseropdracht.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #25 Gepost op: 17-01-2022, 10:42:14 »
Sahil wordt te verdacht neergezet om de mol te zijn. Bovendien wordt hij door zowat iedereen verdacht inclusief de afvallers. Hij loog ook duidelijk zichtbaar toen hij zei geen geld te hebben weggegooid tijdens de laseropdracht.

Maar hij heeft zijn vrijstelling nog, dus gaat nog niet de volgende afvaller zijn. Of 5e afvaller of finalist denk ik.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #26 Gepost op: 22-01-2022, 23:38:54 »
Notitie Sahil

Middelste Luikjes Staan Open

MOL S

(Je kan er niks mee maar wilde t topic weer ff omhoog halen  ;D)


Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #27 Gepost op: 22-01-2022, 23:49:49 »
Arno zegt dat het enige bedrag in opdracht 1 is verdiend door het duo waar de Mol in zit. Dat is het duo Sahil en Kim-Lian. Ook weten we uit Niet De Mol dat Arno eruit ligt omdat hij niet heeft gespreid. Arno heeft dus (bijna) alles ingezet op Kim-Lian of Sahil. In aflevering 3 noemde hij Welmoed als molverdachte, in aflevering 1 Welmoed, Sahil, Laetitia en Thomas. Van aflevering 2 weten we het niet. De kans is dus heel groot dat Arno alles op Sahil heeft gezet en dat Sahil dus niet de Mol is. Maar dat wisten we eigenlijk ook al vanwege zijn talrijke niet series te nemen (nep)molacties. Dikke vette streep door Sahil.

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #28 Gepost op: 23-01-2022, 00:35:22 »
Sahil, de kandidaat die zichzelf probeert verdacht te maken en dan per ongeluk geld verdient voor de pot :). Mooi mooi.

Online Molest

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #29 Gepost op: 23-01-2022, 01:20:16 »
En zijn joker in bewaring geeft bij Arno, uit angst dat Fresia hem steelt. Heeft weinig zin, als je ook nog ergens een groene vrijstelling hebt. ::rofl::

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #30 Gepost op: 23-01-2022, 12:34:07 »
De tweede keer dat Sahil er iemand uitspeelt. Slimme kandidaat. Had hem op winnaar maar denk dat het de andere kandidaten nu toch ook wel op moet gaan vallen

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #31 Gepost op: 23-01-2022, 17:34:40 »
Hier wordt erg weinig gepost..dus maar eens wat verder gekeken bij Sahil. Ik noem niet de obvious molstreken, die ziet iedereen denk ik wel, zouden ze na al die jaren een ‘in your face mol’ hebben gekozen? Omdat het zo opvalt, lijken steeds minder kandidaten hem echt te verdenken. Ideaal als mol en een heerlijke strategie, toch?

Kleur rood: prominent aanwezig, vlag Marokko is rood, kleur van BNNVARA is ook rood.

In aflevering 1 staat er een grote vogel op z’n shirt, zo ook de vlag van Armenië.

In, ik meen, aflevering 2 zie je verschillende fietsen hangen: Roosendaal (sahil opgegroeid) staat bekend om ‘draai van de Kaai’, een bekende wielerronde.

Hij is overigens ook acteur.

Ik zoek nog even verder, iemand anders nog links?

« Laatst bewerkt op: 23-01-2022, 18:25:36 door Rozz75 »

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #32 Gepost op: 23-01-2022, 17:42:10 »
Ik volg toch aardig wat van het wielrennen, maar van die draai heb ik nog nooit gehoord...

Offline Nemi

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #33 Gepost op: 23-01-2022, 17:44:29 »
Zijn notitieboekje is ook rood. Ik kan me goed voorstellen dat daar in de groep opmerkingen over zijn gemaakt en hij er daarom voor de gein “Niet de mol” op heeft gezegd. Ook weer zo’n hint waarvan je denkt: dit kan geen hint zijn, want veel te duidelijk. Maar misschien juist daarom wél een hint. De makers hebben al 22 series gemaakt. Er komt dan uitendelijk wel een keer dat ze het totaal anders doen, toch? En dan doel ik met name op de overduidelijke mol acties.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #34 Gepost op: 23-01-2022, 18:24:43 »
Ik volg toch aardig wat van het wielrennen, maar van die draai heb ik nog nooit gehoord...

Haha Google maar even, ik kwam het per toeval tegen..

Zijn notitieboekje is ook rood. Ik kan me goed voorstellen dat daar in de groep opmerkingen over zijn gemaakt en hij er daarom voor de gein “Niet de mol” op heeft gezegd. Ook weer zo’n hint waarvan je denkt: dit kan geen hint zijn, want veel te duidelijk. Maar misschien juist daarom wél een hint. De makers hebben al 22 series gemaakt. Er komt dan uitendelijk wel een keer dat ze het totaal anders doen, toch? En dan doel ik met name op de overduidelijke mol acties.

Ja precies dat denk ik ook zo onderhand!

Ik zag nog een link naar goud: sahil was presentator van ‘onsechtegoudtv’ :-)
En zijn programma make NL great again was genomineerd voor de gouden televizierring ..
« Laatst bewerkt op: 23-01-2022, 18:26:26 door Rozz75 »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #35 Gepost op: 23-01-2022, 18:29:11 »


  • Sahils kandidatenpagina met een overzicht van zijn belangrijkste acties is bijgewerkt tot en met aflevering 4 en vind je hier

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #36 Gepost op: 23-01-2022, 19:03:36 »
Haha Google maar even, ik kwam het per toeval tegen..

Haha.. ik geloof ook wel dat-ie bestaat. Maar het lijkt me geen hint om uit te leggen aan het grote publiek.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #37 Gepost op: 23-01-2022, 19:27:15 »
Nee daar heb je gelijk in ::schaam::

Heb puur even vanuit een tunnel geredeneerd, dan vind je dit soort onzin haha

Offline Molmama

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #38 Gepost op: 25-01-2022, 23:21:55 »
Hier wordt erg weinig gepost..dus maar eens wat verder gekeken bij Sahil. Ik noem niet de obvious molstreken, die ziet iedereen denk ik wel, zouden ze na al die jaren een ‘in your face mol’ hebben gekozen? Omdat het zo opvalt, lijken steeds minder kandidaten hem echt te verdenken. Ideaal als mol en een heerlijke strategie,

In aflevering 1 staat er een grote vogel op z’n shirt, zo ook de vlag van Armenië.

Die vogel op zijn shirt is het logo van de Wutang clan.
Dus hij houdt van oldskool hiphop. Hij heeft ook een Tupac shirt.
Of t Wutang clan logo is toch een verre hint.
Hun bekendste hit is “gravel pit”

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #39 Gepost op: 26-01-2022, 21:31:45 »
Gisteren nog eens naar de eerste aflevering gekeken en ik heb het idee dat het Sahil is die als eerste naar Rik loopt met zijn gouden envelop. De houding doet me zo erg aan hem denken.  Hebben meer mensen dat?
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.