Auteur Topic: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa  (gelezen 11373 keer)

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #40 Gepost op: 26-01-2022, 21:34:56 »
Nee daar zie ik Everon in, of  misschien Glenn. Een van twee ;-)

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #41 Gepost op: 26-01-2022, 23:17:40 »
Nee daar zie ik Everon in, of  misschien Glenn. Een van twee ;-)

Ik zag hier gewoon niet de brede schouders van Everon of Glen in terug, maar dat zal wel aan mij liggen. Sliep al half toen ik het keek en vandaag niet meer teruggekeken.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #42 Gepost op: 26-01-2022, 23:24:50 »
Jawel, ik heb ook altijd het gevoel gehad dat dit Sahil was, vooral door de manier van lopen. Maar bewijzen is moeilijk. En zelfs als het zo is, wat kunnen we daarmee...

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #43 Gepost op: 26-01-2022, 23:28:33 »
Ik dacht het ook. Zou natuurlijk kunnen dat iedereen op volgorde van afvallen aankomt en dat we hier de laatste 2 zien die we nog in de uitzendingen hebben zien afvallen.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #44 Gepost op: 27-01-2022, 00:02:58 »
In de livestream op 40:39 vraagt Rik namens een kijker aan Sahil,  "wat is een eigenschap van jezelf waardoor je de mol nooit zou kunnen zijn?" Daarop antwoordt Sahil dat hij van zichzelf al teveel een boefje is, "dat zou vlek op vlek zijn." Rik concludeert dat Sahil dus juist wel de eigenschappen van een mol heeft, waarop Sahil zegt dat dit klopt, "maar als je die in het spel zo openlijk draagt, je dan juist niet de mol bent." "Je bent een red flag," zegt Rik. "Ja," zegt Sahil, "ik ben zo'n grote rode vlag, daar gaat niemand meer intrappen."

Zou de rode vlag een hint naar Sahil zijn?
/via Delightz uit het hints topic. De door haar gevonden 🚩 hint naar Sahil is een mooie.

Als ik het gesprekje tussen Rik & Sahil uit de livestream zo uitgeschreven zie vind ik het er nogal gescript uitzien. Hebben jullie dat ook?   

Alleen Suzanne noemde Sahil nooit bij de test. De andere 9 kandidaten allemaal wel.

Dat past bij de in-your-face Mol waar Sahil & Rik het over hadden. Moesten we even weten dat ze dat niet gingen doen, want 'daar gaat niemand meer intrappen'? Nou, behalve bijna alle kandidaten dan! :P

Fresia heeft het nu al over winnen en blijft maar zeggen dat de pot moet worden gespekt. Is ze van Sahil geswitcht naar Everon zoals de montage ons wil voeren, of zit ze vanaf dag 1 op Sahil en weet ze eigenlijk al dat ze de pot mee naar huis neemt, omdat ze een informatievoorsprong heeft? Fresia & Sahil delen een kamer en zijn heel close.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #45 Gepost op: 27-01-2022, 00:24:08 »
In your face, wat heb je ook in your face? juistem een masker!
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #46 Gepost op: 27-01-2022, 00:43:33 »
Ik dacht het ook. Zou natuurlijk kunnen dat iedereen op volgorde van afvallen aankomt en dat we hier de laatste 2 zien die we nog in de uitzendingen hebben zien afvallen.

Nee, dat lijkt me niet. De laatste kandidaat die we bij Rik zien lopen is zonder twijfel Arno. Deze figuur is duidelijk een stuk langer dan Rik en dat kan alleen maar Arno zijn. Waarom heb ik niet eerder teruggekeken? Niet dat ik hem ooit verdacht heb of er punten op heb in gezet, maar dan het ik er gelijk een dtreep met pen door kunnen zetten.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #47 Gepost op: 27-01-2022, 08:42:44 »
In your face, wat heb je ook in your face? juistem een masker!
::rofl::

Niet dat ik hem ooit verdacht heb of er punten op heb in gezet, maar dan het ik er gelijk een dtreep met pen door kunnen zetten.
Oké, Arno en Sahil dan. Sahil valt dus nog af? Bij de groep die al binnen was bij het bal is waarschijnlijk Everon te zien ...en iemand op YouTube dacht ook Laetitia.

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #48 Gepost op: 27-01-2022, 11:21:01 »
/via Delightz uit het hints topic. De door haar gevonden 🚩 hint naar Sahil is een mooie.

Als ik het gesprekje tussen Rik & Sahil uit de livestream zo uitgeschreven zie vind ik het er nogal gescript uitzien. Hebben jullie dat ook?   

Als dat zo is, zijn de vraag en de vragensteller dan wellicht verzonnen?

Citaat
Dat past bij de in-your-face Mol waar Sahil & Rik het over hadden. Moesten we even weten dat ze dat niet gingen doen, want 'daar gaat niemand meer intrappen'? Nou, behalve bijna alle kandidaten dan! :P
In zijn intro noemt Sahil zichzelf een "hele competitieve guy" en denkt dat hem dat in de weg zal zitten als hij zich verdacht wil maken. Het omgekeerde lijkt tot nu toe het geval met zijn opvallende mol acties.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #49 Gepost op: 28-01-2022, 19:25:34 »
Ik volg toch aardig wat van het wielrennen, maar van die draai heb ik nog nooit gehoord...
Is een vrij bekend na-Tour criterium ;) Maar criteriums zijn dan weer helemaal niet zo bekend, dus ik kan me goed voorstellen dat dit geen belletje doet rinkelen.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #50 Gepost op: 31-01-2022, 15:36:27 »
Redt de laatste opdracht (+2000) door Everon en Thomas de goede kant op te sturen. Niet de mol, lijkt mij.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #51 Gepost op: 31-01-2022, 20:10:58 »


  • Sahils kandidatenpagina met een overzicht van zijn belangrijkste acties is bijgewerkt tot en met aflevering 5 en vind je hier

Offline Nemi

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #52 Gepost op: 1-02-2022, 23:57:30 »
Sahil merkte op dat de adelaar naar de universiteit moet. Maar wacht even, wat zei hij nou precies? Hij zei toch echt “veradelaar”. Of verraderlaar?
Ik geloof niet dat dit een hint is dat Sahil de mol is, daarvoor heeft hij te opzichtelijk gemold. Maar hij zei het écht. Zou zelfs dit weer 1 van zijn grappen zijn, net als die gekruisde vingers na afloop van deze opdracht?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #53 Gepost op: 5-02-2022, 21:29:00 »
Pijnlijk voor m om met n vrijstelling naar huis te moeten .. oeps

Offline Emmel

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #54 Gepost op: 5-02-2022, 21:30:44 »
Tegen beter weten in last minute nog punten op hem ingezet haha.. ik vond hem een leuke kandidaat. Bracht wat extra reuring

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #55 Gepost op: 5-02-2022, 21:34:09 »
Heel gedurfd gespeeld en uiteindelijk iets te gedurfd. Misschien wel mijn favoriete kandidaat van de laatste paar seizoenen. Enorm genoten van hem ::bravo::
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #56 Gepost op: 5-02-2022, 21:34:56 »
Potentiële all-star! Nadja Hüpscher heeft eindelijk concurrentie als grootste nepmol allertijden.  ::bravo::

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #57 Gepost op: 5-02-2022, 22:22:54 »
Jammer dat hij eruit ligt! Hele grappige kandidaat, lekker impulsief. In Niet de Mol wordt nog duidelijk dat hij meestal maar wat deed zonder tactiek en dan keek hoe het uitpakte. Ook deed hij vaak erg zijn best, zoals in de grot, maar lukte het gewoon niet door andere factoren. En hij heeft ook nog €100 achtergehouden tijdens de laseropdracht, met de bedoeling die bij iemand anders in de tas te steken... Maar dat was hij vergeten.  ::)
Tell me what your telescope says

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #58 Gepost op: 5-02-2022, 22:27:37 »
Heerlijke kandidaat, wat een top gozer! Zijn afvallers brief is ook heerlijk om te lezen!
Ik kende hem nog niet maar hij heeft mijn hart gestolen, de levensgenieter!  ::bravo::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Sahil Amar Aïssa
« Reactie #59 Gepost op: 5-02-2022, 22:30:29 »
Lijkt me een ontzettend aardige kerel. Jammer dat hij eruit ligt. Maar goed, hij heeft in ieder geval wel Mol-geschiedenis geschreven met die groene vrijstelling die hij mee naar huis mag nemen.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!