Auteur Topic: Totaal nutteloze hints  (gelezen 6350 keer)

Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Totaal nutteloze hints
« Reactie #40 Gepost op: 21-01-2022, 13:09:01 »
 ;D

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Totaal nutteloze hints
« Reactie #41 Gepost op: 21-01-2022, 14:40:21 »
Edgomo is een molloot. Hierin zit het woord gom. Met een gom kan je dingen uitgommen. Gommen lijkt dan weer op grommen. Wie gromt er? Een grombeer. Gromberen leven dan weer in bossen. Welke kandidaat woont in een land met veel bos? Kim-Lian. Lian lijkt dan weer op lans. Dit gooide ze vaak in de oertijd en de middeleeuwen. Dan moeten we naar de oudste kandidaat kijken. Dat was Suzanne. Die is naar huis, maar de mol gaat nooit naar huis. Rick heeft dus een fout gemaakt.

Offline molloot33

  • Forumlid
Re: Totaal nutteloze hints
« Reactie #42 Gepost op: 23-01-2022, 02:03:58 »
Het seizoen draait dit maal veel om troeven. Rik heeft nu al 3x Troeven of Aftroeven gezegt. Als je de T van Troeven aftroeft, houdt je roeven over. Dit is een anagram van Everon.  ::oink::

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Totaal nutteloze hints
« Reactie #43 Gepost op: 23-01-2022, 09:21:53 »
 ::rofl::

Offline Ronaldanius

  • Forumlid
Re: Totaal nutteloze hints
« Reactie #44 Gepost op: 23-01-2022, 14:31:43 »
Alweer een opvallend moment met Kim-Lian en rode limonade. De volgende afleveringen maar eens extra goed op gaan letten ::vergroot::

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Totaal nutteloze hints
« Reactie #45 Gepost op: 23-01-2022, 23:49:51 »
Berat Hill heeft ook een Noord-zijde. Hill Noorzai is de mol.

Offline IByte

  • Forumlid
  • Talpoloog
Re: Totaal nutteloze hints
« Reactie #46 Gepost op: 26-01-2022, 00:54:40 »
Er is regelmatig sprake van goud. Goudkust was een soapserie (met o.a. Viviënne van den Assem en Timon Moll), net als GTST. Everon is de mol.
È stata opera della TALPA!

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: Totaal nutteloze hints
« Reactie #47 Gepost op: 26-01-2022, 10:56:23 »
Alweer een opvallend moment met Kim-Lian en rode limonade. De volgende afleveringen maar eens extra goed op gaan letten ::vergroot::
Is dit geen thee? Koekjes bij limonade?

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Totaal nutteloze hints
« Reactie #48 Gepost op: 26-01-2022, 12:54:52 »
Is dit geen thee? Koekjes bij limonade?

Niks op theegen als dat zo is, maar dan zijn er wel 3 mollen.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Totaal nutteloze hints
« Reactie #49 Gepost op: 3-02-2022, 11:34:15 »
Heel veel forumgebruikers korten Laetitia af als 'Lae' en Kim-Lian als 'KL'. Als je deze letters aan elkaar plakt krijg je 'LaeKL', een anagram voor 'Kale'. Everon is natuurlijk kaal, maar ook Thomas heeft niet heel veel haar. Dit geeft ons dus twee mollen, maar we weten dat dit niet kan, wat een contradictie oplevert. In contradictie vinden we dan weer het woord 'dictie', wat ook wel een synoniem is voor toneelleer. Het zou te makkelijk zijn om nu hierdoor naar de acteurs en de actrices te kijken. Ik ben slimmer. In toneelleer vindt je het woord 'leer', wat ons doet denken aan 'Leerdammer', een kaassoort. In Nederland hebben ze toevallig heel graag kaas, wat maakt dat de mol een Nederlander is.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Totaal nutteloze hints
« Reactie #50 Gepost op: 3-02-2022, 23:10:56 »
Teveel creativiteit in het "echte" hints topic over het labyrint uit de allereerste opdracht. Ik durf er niets meer over te plaatsen. ::rofl:: En ik had nog wel een mooi plaatje gemaakt ter toelichting.
En ach, er staan wel vaker hints in dit topic waarvan mensen denken: zal wel niks zijn, maar toch... ;D

Re: Totaal nutteloze hints
« Reactie #51 Gepost op: 6-02-2022, 13:59:43 »
Laetitia droomde vroeger erover om Ronja de Roversdochter te zijn. Ronja is een ex van Bing (Everon) in GTST.
::oink::

EDIT blijkbaar heet de dochter van Kim-Lian ook Ronja???
« Laatst bewerkt op: 6-02-2022, 19:27:42 door Vladimir Vlemmix »

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Totaal nutteloze hints
« Reactie #52 Gepost op: 1-03-2022, 12:00:48 »
Martine Hafkamp (Inge Ipenburg) was volgens mij de schoonmoeder van Bing (Everon) in GTST.
Ronja is ook nog een ex van Bing.

GTST is één groot mollen-bolwerk.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Totaal nutteloze hints
« Reactie #53 Gepost op: 1-03-2022, 15:58:36 »
Teveel creativiteit in het "echte" hints topic over het labyrint uit de allereerste opdracht. Ik durf er niets meer over te plaatsen. ::rofl:: En ik had nog wel een mooi plaatje gemaakt ter toelichting.
En ach, er staan wel vaker hints in dit topic waarvan mensen denken: zal wel niks zijn, maar toch... ;D
Verrek, je hebt gelijk, het staat er gewoon  ::hypocriet::

Offline IByte

  • Forumlid
  • Talpoloog
Re: Totaal nutteloze hints
« Reactie #54 Gepost op: 1-03-2022, 21:07:10 »
In aflevering 10 zit een gemaskerd bal. Ballen verwijzen naar voetbalverslaggeefster Fresia.

(Misschien hadden Siem & Max deze al lang gedaan, hoor, maar ik plaats hem toch maar even...)
È stata opera della TALPA!