Auteur Topic: [Aflevering 1] - opdracht 3: Ontmaskerd?  (gelezen 7145 keer)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 1] - opdracht 3: Ontmaskerd?
« Reactie #20 Gepost op: 8-01-2022, 13:19:40 »
Vreemd dat in de livestream Kim-Lian buiten het overzichtsbeeld zit. Als ze allemaal in beeld zijn, zie je van Kim-Lian alleen een voet.
Ja, was mij ook opgevallen, maar Kim-Lian was gewoon in beeld. WIDM TV had het beeld van de livestream gecropt ...vreemde keuze.

hier kun je de stream terugkijken:

https://brtdm-3.stackstorage.com/s/Wk0RNghmgOnuXhc/en_US?dir=%2FWIDM%2FS22&node-id=7162

/via WieisdeMol_Gido

De uitsnede van het beeld door @Presentatortje was nou eenmaal onvolledig. Andere Youtubers hebben wel gewoon het volledige elftal in beeld. Kim was gewoon in beeld, maar is in zijn versie uit beeld gevallen. Maar andere versie van @Tim heeft een minder prettig geluid.
Bespeur ik enige tunnelvisie? @Amethyst.

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Aflevering 1] - opdracht 3: Ontmaskerd?
« Reactie #21 Gepost op: 8-01-2022, 22:13:46 »
Ok, als Arno de mol is, komt er 5.000 euro in de pot. Dat is veel geld. Maar ik denk niet dat hij de mol is.

Als Glen of Everon de mol is, gaat er 5.000 uit de pot. Nogmaals, dat is erg veel geld. Daarom verdacht ik deze twee gelijk heel erg. Een mol kan voorbereiden, zodat die onschuldig over komt.

Helaas, Glen is niet de mol. Dus is het Everon?

Of heeft de mol het wel heel erg geprobeerd, maar lukte het gewoon niet?

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Aflevering 1] - opdracht 3: Ontmaskerd?
« Reactie #22 Gepost op: 8-01-2022, 23:33:04 »
Als de pot boven de 5k komt en Everon gaat ineens raar doen dan weten we het.  ::vergroot::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Aflevering 1] - opdracht 3: Ontmaskerd?
« Reactie #23 Gepost op: 8-01-2022, 23:55:29 »

Of heeft de mol het wel heel erg geprobeerd, maar lukte het gewoon niet?
Ik denk dit. Want zelfs als Everon de mol is, het mooiste is deze actie is als je als mol aangewezen wordt door de kijker als minst verdacht. Hoewel Everon als acteur heel slim onder andere  zijn 'bro' Glen en anderen in de groep kan beïnvloeden door te doen dat hij zo onzeker is over zijn test. En ook zijn woorden in de biecht na het krijgn van de tweede vrijstelling blijf ik mols vinden...

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Aflevering 1] - opdracht 3: Ontmaskerd?
« Reactie #24 Gepost op: 24-02-2022, 13:17:51 »
Vraag me nog steeds af waarom Glen geen vrijstelling aan Arno heeft gegeven. Zo ging er gegarandeerd geen 5000 euro uit de pot. Althans dat had ik als kandidaat gedaan..

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] - opdracht 3: Ontmaskerd?
« Reactie #25 Gepost op: 24-02-2022, 13:55:42 »
Vraag me nog steeds af waarom Glen geen vrijstelling aan Arno heeft gegeven. Zo ging er gegarandeerd geen 5000 euro uit de pot. Althans dat had ik als kandidaat gedaan..

Hij was de meest verdachte volgens de molloten, dus logisch toch dat Glen dit in rekening brengt en niet voor Arno kiest?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Aflevering 1] - opdracht 3: Ontmaskerd?
« Reactie #26 Gepost op: 24-02-2022, 14:03:38 »
Hij was de meest verdachte volgens de molloten, dus logisch toch dat Glen dit in rekening brengt en niet voor Arno kiest?

Maar dan zou er nooit 5000 euro uit de pot kunnen gaan ::vergroot::.

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] - opdracht 3: Ontmaskerd?
« Reactie #27 Gepost op: 24-02-2022, 19:54:22 »
Ja maar als Arno effectief de mol is zou Glenn dan wel nog steeds 5000 euro uit de pot halen he.
Terwijl er anders 5000 euro in de pot komt.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Aflevering 1] - opdracht 3: Ontmaskerd?
« Reactie #28 Gepost op: 25-02-2022, 00:37:39 »
Als Glenn de vrijstelling aan Arno geeft en hij was effectief de mol dan:

- Ging er 5000,- uit de pot.
- Kwam er 5000,- in de pot
Kosten: 0,-
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Aflevering 1] - opdracht 3: Ontmaskerd?
« Reactie #29 Gepost op: 25-02-2022, 09:27:33 »
Als Glenn de vrijstelling aan Arno geeft en hij was effectief de mol dan:

- Ging er 5000,- uit de pot.
- Kwam er 5000,- in de pot
Kosten: 0,-

Loophole ::rofl::.

Offline mollien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 1] - opdracht 3: Ontmaskerd?
« Reactie #30 Gepost op: 2-03-2022, 21:22:03 »
Kunnen we misschien iets met de getallen van de weergaven en likes/dislikes van de livestream?
Dit is een screenshot, want de getallen lopen niet op, waarin ze de videobeelden ingeplakt hebben dus ze kunnen die getallen ook bewerkt hebben.

Edit: ik heb het over hoe de livestream in de aflevering weergegeven werd

Weergaven: 116797
Likes: 3537
Dislikes: 5

Waarschijnlijk is dit veel te ver gezocht maar wie weet hebben ze er iets kleins in verstopt

Dacht zelf 5 dislikes, 5e letter = E maar dat zeg ik ook alleen omdat dat in mn tunnel past ::tandpastasmiley::

Er zijn trouwens best veel mensen die Everons reacties tijdens deze opdracht nep vonden maar ik vind Fresia’s reacties echt heeeel gemaakt.

Er is ook een moment waar ze in de camera kijkt en vervolgens snel haar handen voor haar mond doet alsof ze geschokt is. Dit is wanneer Rik verteld dat er een livestream zal zijn

Tijdens de pleidooien is Rik alleen te zien tijdens het pleidooi van Everon, en hij lijkt er ook van echt te genieten
« Laatst bewerkt op: 2-03-2022, 23:03:45 door Heinz, Reden: Berichten samengevoegd »