Auteur Topic: Wie is de Mol? In de media  (gelezen 8315 keer)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #20 Gepost op: 8-01-2022, 12:18:24 »
Interview met Kim-Lian bij Televizier. Ze is blijkbaar geen fan van het programma en zondert zich bewust een beetje af als een sluwe vos.
Klinkt alsof ze hoog is geëindigd, 'ik was een sluwe vos'.
« Laatst bewerkt op: 8-01-2022, 12:21:54 door Run »

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #21 Gepost op: 8-01-2022, 12:21:29 »
Een interview met Sahil over Wie is de Mol? is te vinden in de Metro.
Klinkt alsof ie laag is geëindigd: 'aan de zijlijn weet je het altijd beter'

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #22 Gepost op: 8-01-2022, 12:32:00 »
Er staat een uitgebreid interview met Laetitia Gerards in de Volkskrant.
Hmm, eindigt waarschijnlijk in de middenmoot, is helemaal niet meer met De Mol bezig dus ze zal de mol niet zijn en ook niet de winnaar.

Offline IByte

  • Forumlid
  • Talpoloog
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #23 Gepost op: 11-01-2022, 23:51:16 »
Hahaha, hadden jullie dit gezien?


È stata opera della TALPA!

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #24 Gepost op: 12-01-2022, 01:00:42 »
Hmm, eindigt waarschijnlijk in de middenmoot, is helemaal niet meer met De Mol bezig dus ze zal de mol niet zijn en ook niet de winnaar.
Ze zegt wel dat ze heel goed uit de kandidatentest was gekomen. Ik haal uit het interview niet dat ze niet ver is gekomen, sorry.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #25 Gepost op: 14-01-2022, 21:14:31 »

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #26 Gepost op: 15-01-2022, 10:38:28 »
De foto bij het artikel is exact het screenshot op tijdstip 25:35 van aflevering 1 (de HD download versie). Dit is het moment dat Rik zegt: maar ik heb een aanbod voor dat team (team aftroeven).

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #27 Gepost op: 15-01-2022, 10:50:31 »
[1/2] artikel even snel door een vertaler gegooid. Zozo, de Premier van Albanië was in z'n nopjes met dit bezoek  ;D


    De premier van Albanië, Edi Rama, heeft via een bericht op de sociale media Facebook een passage gedeeld uit de Nederlandse show "Wie is de Mol", die is opgenomen in de stad Shkodra.
"Van Shkodra begon het nieuwe jaar van het Nederlandse scherm met het beroemde programma 'Wie is de Mol' - gefilmd in Albanië 2021", schrijft Rama.
Volgens hem heeft het meest bekeken tv-programma van Nederland het publiek verrast met Albanese schoonheden, waardoor deze zomer het aantal Nederlandse toeristen in Albanië naar verwachting flink zal toenemen.
Shkodra werd geselecteerd als bestemming voor de opnames van 12 series van seizoen 22 voor 2022.
In de show met een publiek van meer dan 4 miljoen kijkers kwamen 11 deelnemers, Nederlandse VIP-personages naar Albanië en schoten games met uitdagingen en avonturen.
Bekende Nederlanders zijn bekende artiesten, tv-presentatoren, acteurs, makers, journalisten, schrijvers en zangers.
De winnaar van het 22e seizoen wordt bepaald in de laatste serie, maar ook de infiltrant zal worden ontmaskerd, degene die schade veroorzaakt door de serie, degene die vrienden uitschakelt met zijn intriges en saboteert partners.
Deze show is sinds 2000 elk jaar in Nederland te zien.
Vóór Albanië waren de bestemmingen van dit programma Australië, Nieuw-Zeeland, de Verenigde Staten van Amerika, China, Canada, Colombia, Portugal en vele anderen.
    Vanuit Shkodra begon "Wie is de Mol" gefilmd in Albanië
    q Zoveel gevolgd door miljoenen Nederlanders 🇳🇱, veroverde de ogen en harten van
« Laatst bewerkt op: 15-01-2022, 10:53:14 door Mollem »

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #28 Gepost op: 15-01-2022, 10:54:37 »
[2/2]

    "Zoveel gevolgd door miljoenen Nederlanders" veroverde de ogen en harten van kijkers die volgend seizoen toeristen zullen zijn in Albanië. 
    Het jaar 2022 wordt gemarkeerd onder de naam toerisme🇦🇱🏖🏛🧗🏻‍♀️https: //t.co/6424tYk6Lc
    - Mirela Kumbaro (@MirelaKumbaro) 3 januari 2022
Zelfs de minister van Toerisme en Milieu, Mirela Kumbaro, heeft het nieuws omschreven als "iets met een positieve impact".
"Het jaar 2022 zal worden gemarkeerd onder de naam toerisme", schreef ze op sociale media, Twitter.
Het nieuws dat Albanië de volgende bestemming was van de bekende Nederlandse realityshow werd vorig jaar november openbaar.
Rama schreef dat “toen de filmploeg voor onderzoek naar Albanië kwam, de kans om ons land te selecteren erg klein was, maar aan het einde van hun verblijf hier voor een paar dagen waren ze 100% overtuigd van Albanië als de ideale plek voor het spektakel van hun ”.
Vanaf 1 januari 2022 ziet het Nederlandse publiek hoe de Nederlandse VIP-deelnemers één voor één worden gediskwalificeerd tijdens de avonturen in de steden van Albanië. /Albanianpost.com

Offline Marcoach

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #29 Gepost op: 21-01-2022, 11:43:44 »
Arno is zojuist in Koffietijd geweest. Daar meldde hij dat ze iedere ochtend alle opdrachten te horen kregen... Om vervolgens meteen er aan toe te voegen of dat er uitgeknipt kan worden... Verspreekt hij zich hier? Alleen de Mol krijgt de opdrachten te horen
Ik zie ik zie wat jij niet ziet... hoezo tunnelvisie

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #30 Gepost op: 21-01-2022, 12:50:40 »
Arno is zojuist in Koffietijd geweest. Daar meldde hij dat ze iedere ochtend alle opdrachten te horen kregen... Om vervolgens meteen er aan toe te voegen of dat er uitgeknipt kan worden... Verspreekt hij zich hier? Alleen de Mol krijgt de opdrachten te horen
Dankjewel voor het delen. Interessant! Dat laatste was een reactie op Patrick Martens die hem een beetje een flapuit vond en zich er wat ongemakkelijk bij voelde. Maar Arno corrigeerde zichzelf wel heel snel ja, praatte er meteen overheen.
 

afl. 105
https://www.rtlxl.nl/programma/koffietijd

^ 26:50

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #31 Gepost op: 28-01-2022, 11:53:19 »
Net nog even naar het interview met Jochem van Gelder gekeken op het kanaal van Sam. Hierin zegt Jochem op een vraag van de kijkers dat de kandidaten naast wat wij zien nog een (zeer) volledige uitleg krijgen van de opdracht, waar ze ook vragen mogen stellen. In zijn jaar stelden ze ook vragen.
Ik had ook de indruk dat dit het geval was, maar kennelijk is dit niet algemeen bekend anders was deze vraag niet gesteld.

Er is dus geen enkel excuus als ze bij een opdracht maar wat aanrotzooien.

Offline Q_TALPA_E

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #32 Gepost op: 3-02-2022, 15:49:27 »
Ik kom dit Albanese interview tegen op YouTube. Lijkt me leuk om daar ondertiteling bij te hebben. Ik heb geprobeerd om de ondertiteling te generen via happyscribe.com, maar de vertaling die hieruit rolt is onduidelijk. Het gaat volgens mij over hoe Albanië in beeld wordt gebracht door de productie. Albanië is arm, maar mag trots zijn op wat ze hebben. Ook valt het woord 'milieuvervuiling'.

https://www.youtube.com/watch?v=0qz_jCikcD0
« Laatst bewerkt op: 3-02-2022, 16:22:16 door Q_TALPA_E »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #33 Gepost op: 3-02-2022, 16:25:25 »
Milieuvervuiling? Ze zullen die ballonnetjes toch wel van het strand geraapt hebben? ::rofl::

Offline Q_TALPA_E

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #34 Gepost op: 3-02-2022, 16:44:11 »
Haha, ik moest ook direct aan de ballonnen denken. Ze laten toevallig wel die beelden zien, maar ik mag toch hopen dat dit een fout in de transcriptie is.

Offline Memmymol

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #35 Gepost op: 3-02-2022, 18:22:51 »
Milieuvervuiling? Ze zullen die ballonnetjes toch wel van het strand geraapt hebben? ::rofl::

In Moltalk werd verteld, dat de ballonnen biologisch afbreekbaar zijn en netjes zijn opgeruimd.  :)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #36 Gepost op: 3-02-2022, 18:48:29 »
Ik hoorde ergens iets over een Kim-Lian en een mol ::vergroot::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #37 Gepost op: 6-03-2022, 11:17:05 »
Rik over molloten die in KLM bestanden neuzen en Nederlanders bij de strandopdracht

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #38 Gepost op: 6-03-2022, 13:21:34 »
Als ik dat verhaal zo lees over KLM dan denk ik toch: je kunt fan zijn en er heel veel voor doen om dingen uit te zoeken, maar je kunt ook te ver gaan. En dat is in hier in mijn ogen toch het geval.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bram0546

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #39 Gepost op: 11-04-2022, 21:29:07 »
Nynke de jong benoemt de eventuele molwissel van 2005 in Khalid & Sophie. Benieuwd of Avrotros nu ook nog met een reactie gaat komen.