Auteur Topic: Wie is de Mol? In de media  (gelezen 8318 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #40 Gepost op: 11-04-2022, 22:36:50 »
Nynke de jong benoemt de eventuele molwissel van 2005 in Khalid & Sophie. Benieuwd of Avrotros nu ook nog met een reactie gaat komen.
Ben benieuwd of zij überhaupt ooit het spel mag spelen na deze uitspraak? Weet niet hoe leuk ze dit vinden? (moet het fragment even terugkijken). Ze staat wel hoog op mijn lijst en die van anderen.

Offline Bram0546

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #41 Gepost op: 12-04-2022, 08:53:38 »
Ben benieuwd of zij überhaupt ooit het spel mag spelen na deze uitspraak?

https://www.nporadio2.nl/nieuws/nieuws/283da191-f63f-426a-9997-559effe4eaf8/is-in-nederland-al-eens-hetzelfde-gebeurd-als-bij-belgische-wie-is-de-mol

NPO 2 heeft er zelf een heel artikel over nadat oud-kandidaat Jan Willem Roodbeen het benieuwd in zijn ochtendshow. Scheelt voor hem dat hij al geweest is.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #42 Gepost op: 12-04-2022, 17:22:42 »
Het was natuurlijk wachten totdat dit weer ten sprake zou komen, nu dit gebeurd is.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #43 Gepost op: 12-04-2022, 18:11:42 »
Net Op1 teruggekeken. Inge Ipenburg benoemt letterlijk hoe goed ze het vindt dat de makers gewoon laten zien hoe het gaat, want ze hadden het ook gewoon weg kunnen monteren (iedereen is verdacht te monteren in de eerste afleveringen waren haar letterlijke woorden). Vrijwel zeker is het dus minstens eenmaal gebeurd!
« Laatst bewerkt op: 12-04-2022, 20:02:56 door joligmolletje »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #44 Gepost op: 12-04-2022, 19:46:38 »
Nynke de jong benoemt de eventuele molwissel van 2005 in Khalid & Sophie. Benieuwd of Avrotros nu ook nog met een reactie gaat komen.
ik had het er hier en daar al over: ALS ze opening van zaken willen geven, dan is DIT het moment. Daarna hoeft het voor mij niet meer. Als ook nu gezegd wordt: er is in 2005 geen molwissel geweest, dan zullen ze er nooit meer op terugkomen.

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #45 Gepost op: 24-07-2022, 21:24:06 »
Weet niet goed waar ik dit kan posten, maar een oud mol heeft nu eigen radio programma hier bij omroep brabant, patrick stoof, samen met steef cuijpers, steef & stoof

Ben benieuwd of daar ook over de mol wordt gepraat dan als we in het nieuwe seizoen zitten, iedere zondag is dat, om 12:00


Sorry als dit offtopic is maar wist niet goed waar anders
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #46 Gepost op: 13-12-2022, 10:39:46 »
Omdat de hoofdredacteur van Elle meedoet pakken ze nog even lekker uit met het voorstellen van de kandidaten.

https://www.elle.com/nl/lifestyle/films-tv/a41828624/wie-is-de-mol-2023-kandidaten/

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #47 Gepost op: 13-12-2022, 12:35:27 »
Weet niet goed waar ik dit kan posten, maar een oud mol heeft nu eigen radio programma hier bij omroep brabant, patrick stoof, samen met steef cuijpers, steef & stoof

Ben benieuwd of daar ook over de mol wordt gepraat dan als we in het nieuwe seizoen zitten, iedere zondag is dat, om 12:00

Patrick was in 2013 tijdens DWDD 100% overtuigd dat Paulien de mol was, met allerlei theorieën, fanatieke emoties en andere hints probeerde hij de kijker te overtuigen dat het echt niet anders kon dan dan Paulien het was. Achteraf bleek dat mol Kees ter voorbereiding op zijn rol een gesprek had gehad met Anne-Marie en... Patrick (mol S11 & S12). Lol, best wel kwalijk eigenlijk. Daarom vind ik Moltalk ook echt mega onbetrouwbaar. Oud-kandidaten worden gewoon ingezet om de balans in de verdenkingen te behouden en te beïnvloeden.

En Susan versprak zich in Moltalk eens in 2016 (ze had het over een meeting tussen oud-mollen en zei Klaas i.p.v. Kees en reageerde erg geschrokken), en zei aan het einde van de aflevering dat ze Klaas niet verdacht.

Moraal van het verhaal, in het kader van WIDM in de media: trust nobody moet je wat breder trekken  ::)

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #48 Gepost op: 24-12-2022, 17:39:58 »
Grappig, door die twee acties de je benoemt werd ik wel op een goed spoor gebracht, net als velen neem ik aan... Dus hoe meer molinfo in de media, hoe beter wat mij betreft ;-)