Auteur Topic: [aflevering 3] - Nietszeggend  (gelezen 5437 keer)

Offline Rick De Molloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: [aflevering 3] - Nietszeggend
« Reactie #20 Gepost op: 16-01-2022, 11:40:36 »
"Nietszeggend"

 tijdens opdracht 1 zie je 8 van de 9 kandidaten reageren tijdens een biecht. Alleen Fresia niet. Zij is degene die "niets zegt"
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [aflevering 3] - Nietszeggend
« Reactie #21 Gepost op: 16-01-2022, 12:40:54 »
Ondanks dat met name opdracht 1 niet de beste opdracht was (al was het idee zeker de moeite waard) vond ik het in ieder geval een vermakelijke aflevering!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [aflevering 3] - Nietszeggend
« Reactie #22 Gepost op: 16-01-2022, 13:00:50 »
Ook in deze opdracht vind ik Everon verdacht. Slecht schieten en dan met Kim gaat er een bal de 250 in. Als vervolgens Kim weer gaat helpen schiet hij eerst een bal weg als zij er nog niet is. Vervolgens laat hij ook nog twee schoten met Kim erbij mislukken.Hij weet inmiddels natuurlijk hoe het niet moet na dat rake schot.Na de opdracht zegt hij dan ik ( niet Kim en ik) heb wel 250 geraakt en door jou Arno zit er niks in de pot. Typisch mols.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [aflevering 3] - Nietszeggend
« Reactie #23 Gepost op: 16-01-2022, 13:05:42 »
Toch meen ik dat Laetitia in de eerste opdracht 'niet(s)' zegt als ze vrolijk staat te zingen bij de katapult. "Daar kom -ie... niet"... "Hij zit er niet goed in, tralalala"
Trouwens, 15 minuten lang met stilzwijgende goedkeuring van Hila, dobberend in het water.

Offline Suzanzanzan

  • Forumlid
Re: [aflevering 3] - Nietszeggend
« Reactie #24 Gepost op: 16-01-2022, 21:27:56 »
Vreemd dat de stand van de pot aan het einde van de aflevering (4150) 100 euro scheelt met het bedrag op de site (4050).

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [aflevering 3] - Nietszeggend
« Reactie #25 Gepost op: 16-01-2022, 21:32:39 »
Vreemd dat de stand van de pot aan het einde van de aflevering (4150) 100 euro scheelt met het bedrag op de site (4050).

Dat is die 100 euro van mevrouw van der Meij ::vergroot::.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [aflevering 3] - Nietszeggend
« Reactie #26 Gepost op: 17-01-2022, 15:52:42 »
Vreemd dat de stand van de pot aan het einde van de aflevering (4150) 100 euro scheelt met het bedrag op de site (4050).

Waarschijnlijk een fout op de site, het zou toch echt 4150 moeten zijn.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [aflevering 3] - Nietszeggend
« Reactie #27 Gepost op: 17-01-2022, 17:53:09 »
Ook in deze opdracht vind ik Everon verdacht. Slecht schieten en dan met Kim gaat er een bal de 250 in. Als vervolgens Kim weer gaat helpen schiet hij eerst een bal weg als zij er nog niet is. Vervolgens laat hij ook nog twee schoten met Kim erbij mislukken.Hij weet inmiddels natuurlijk hoe het niet moet na dat rake schot.Na de opdracht zegt hij dan ik ( niet Kim en ik) heb wel 250 geraakt en door jou Arno zit er niks in de pot. Typisch mols.

Ja eens. En hij gooide trouwens met een geldbriefje na het lasergamen. (in het Everon-topic heb ik een screenshot geplaatst). Beetje vreemd met de wetenschap dat er 100 euro wordt gemist.  ::vergroot:: Al kan natuurlijk ook iemand anders daarvoor hebben gezorgd, maar vreemd is het wel.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [aflevering 3] - Nietszeggend
« Reactie #28 Gepost op: 17-01-2022, 17:59:52 »
Dat gooien met het geld deed me aan George denken die dat ook deed waarbij hij geld achterhield. (Wat niet opgemerkt werd door de penningmeester waarna George maar besloot met grover geschut te komen en de pot in de tas van Jon te plunderen.)

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [aflevering 3] - Nietszeggend
« Reactie #29 Gepost op: 17-01-2022, 18:03:05 »
those were the days. Nu loopt de penningmeester met een portemonee met ducktape-beveiliging op haar onderarm  ::tandpastasmiley::

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [aflevering 3] - Nietszeggend
« Reactie #30 Gepost op: 17-01-2022, 18:26:03 »
Ja, George was daar natuurlijk ontzettend goed in.  ::jaja::
Nu geeft de penningmeester zelf 1500 uit; wat ik vanuit een kandidaat ook wel zou snappen trouwens.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [aflevering 3] - Nietszeggend
« Reactie #31 Gepost op: 17-01-2022, 20:42:17 »
Het is een schot voor open doel om na afloop van de totaal mislukte opdracht net/net niet te zeggen "nou ja we konden duizenden euro's verdienen" (Laetitia). En vooral ook nietszeggend.

Offline Ronaldanius

  • Forumlid
Re: [aflevering 3] - Nietszeggend
« Reactie #32 Gepost op: 17-01-2022, 22:33:33 »
Waarom geeft Rik deze waarschuwing aan Hila? Omdat hij weet dat ze de kamer deelt met de mol?

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [aflevering 3] - Nietszeggend
« Reactie #33 Gepost op: 18-01-2022, 13:22:16 »
Rik waarschuwt dat een lege pot voor haar in het bijzonder een probleem wordt de volgende dag, als iedereen een vrijstelling kan winnen en zij geen zwarte vrijstelling. Het is al een nadelige positie voor een kandidaat; dat kan nog erger worden.

Kan ook zijn dat er nu weer geld in omloop is met "een gouden aanwijzing".
« Laatst bewerkt op: 18-01-2022, 16:34:05 door foxhunter »