Auteur Topic: Follow the Money that's left behind  (gelezen 1757 keer)

Offline Molletje71

  • Forumlid
Follow the Money that's left behind
« Gepost op: 3-02-2022, 16:39:54 »
 Is er iemand die bijgehouden heeft (naast follow the money) wie van de kandidaten het meeste geld heeft laten liggen?
Recente jaren hebben helaas geleerd dat degene die het minste geld ophaalde niet altijd de mol was.  ::vergroot::
En het wordt er niet makkelijker op als mensen verschillende regels hanteren over het verdelen van het geld ???

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: Follow the Money that's left behind
« Reactie #1 Gepost op: 3-02-2022, 23:58:53 »
Dat is eigenlijk wel een goeie. Ik heb weer gekeken naar wat iemand ophaalt helemaal alleen en de meeste keren € 0,00 in een opdracht en dan kom ik op Everon (was al mijn mol voordat ik dit uitgevonden had) uit.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Follow the Money that's left behind
« Reactie #2 Gepost op: 5-02-2022, 00:23:51 »
mee eens en denk aan de -€5ooo.-

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: Follow the Money that's left behind
« Reactie #3 Gepost op: 5-02-2022, 09:45:44 »
Leuke manier van analyseren wel!

Je zou dan per kandidaat kunnen kijken naar de verhouding van wat er potentieel voor die kandidaat te verdienen was op wat er werkelijk verdiend is.
Dan heb je “what’s left behind” automatisch meegenomen.
Ben benieuwd of dat inzicht oplevert!

Offline daniwidm

  • Forumlid
Re: Follow the Money that's left behind
« Reactie #4 Gepost op: 5-02-2022, 11:20:41 »
Het verdelen van bedragen blijft wel een discussie. Ook bij what's left behind.

Maar, ik zou dat initiatief wel toejuichen, alleen al omdat ik nogal moeite heb met de verdeling in het Follow the Money overzicht. Zeker de laatste opdracht "Sjouwen", waarbij 1000 van de 2000 euro is verdeeld over hen die hebben gestemd voor all-or-nothing! (Maar tegelijkertijd bij deze mijn respect, het is vaak niet makkelijk om iedereen blij te maken...)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Follow the Money that's left behind
« Reactie #5 Gepost op: 5-02-2022, 11:28:01 »
Het zou ook leuk zijn als we een overzicht hadden zoals het opdrachtenoverzicht waarbij iedereen zelf het geld kan verdelen voor FTM naar eigen inzicht, waar dan een gemiddelde uitkomt.

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: Follow the Money that's left behind
« Reactie #6 Gepost op: 5-02-2022, 12:17:11 »
Het zou ook leuk zijn als we een overzicht hadden zoals het opdrachtenoverzicht waarbij iedereen zelf het geld kan verdelen voor FTM naar eigen inzicht, waar dan een gemiddelde uitkomt.
Onontkoombaar probleem is dat de verdeling van het geld mede ingegeven wordt door wie je verdacht vindt. Hetzelfde speelt ook bij "molpunten".
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Follow the Money that's left behind
« Reactie #7 Gepost op: 5-02-2022, 15:46:04 »
Shouldn't we all keep it to English in this topic?

I'm looking for digital currency and that crystal Kim-Lian keeps just might hint where to find it......
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)