Ik vermoed dat die autowaterfiets toevallig daar was omdat een stel toeristen er een tochtje mee maakten. De beelden daarvan kwamen de productie vermoedelijk wel goed uit om wat extra verwarring te stichten.
Eerst zat er een persoon met een hoofddoek op, die leek op Thomas, maar het kan Rick geweest zijn. Later iemand met een pruik en mannenarm, die krabde net zo aan het hoofd als Fresia altijd doet. Die pruik kwam in beeld toen Fresia langs kwam. Er zijn overigens wel vaker waterfietsen langs gekomen.
Overigens vind ik het wel passend en grappig als Everon alle water evenementen niet zou hebben gedaan om dan nu op de jetski langs te komen. Ook bij Fresia: ik heb een toetoetoeter op mijn waterscooter als er iets achter haar langs vaart.
Bij de ronde van Kim zie je de blauwwitte boot langskomen en dan links onder de kin van Kim een Everon lookalike aan de zijkant van de boot. Maar wel heel weinig pixels.
Dan heb ik lookalikes van Everon, van Thomas en van Fresia gezien. Je zou ook kunnen zeggen er is er nog eentje over.