Auteur Topic: [Aflevering 9] Opdracht 1 - Alarmerend  (gelezen 10749 keer)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 9] Opdracht 1 - Alarmerend
« Reactie #60 Gepost op: 2-03-2022, 23:28:33 »
Die bewaker komt me bekend voor. ::vergroot::
Dat is ook de sleeper.

De klapperende handjes van Fresia volgens Kim Koghee is denk ik een retake. Fresia was weer eens te snel voor de filmers.
 ::hypocriet::
« Laatst bewerkt op: 2-03-2022, 23:32:05 door foxhunter »

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] Opdracht 1 - Alarmerend
« Reactie #61 Gepost op: 3-03-2022, 21:41:25 »
Maar ze wist nog niks van die aanwijzing tijdens opdracht 1.
Op de 250 euro in de toren stond een aanwijzing op de plek waar we later een gat zien. Sindsdien controleert de al het briefgeld. Een mol zal dat niet doen zoals Kim dat nu doet (aanname).
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 9] Opdracht 1 - Alarmerend
« Reactie #62 Gepost op: 3-03-2022, 22:02:41 »
nogmaals op die plek zàt een stukje gaffertape...

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] Opdracht 1 - Alarmerend
« Reactie #63 Gepost op: 4-03-2022, 11:14:53 »
Nog een paar opvallende dingetjes…

Op de foto muur, is een foto te zien van iets dat lijkt op een schakelkast. Linksonder van de kaart. Dus misschien was er wel de mogelijkheid om het alarm uit  te schakelen. Kim Lian was daar in de buurt.

Kim lian loopt twee keer door een tussenkamertje waarin een schilderij hangt dat vergoot op de fotomuur te vinden is. Waarschijnlijk lag daar dus geld achter. Ze beschrijft het tussenkamertje helemaal niet. Everon en Fresia wijzen een ander tussenkamertje aan op de kaart. Dus hier in elk ga al wat miscommunicatie.

Kim lian kruipt en tijgert heel overdreven maar er zijn op haar terugweg helemaal geen rode puntjes meer te zien in de deurposten. Dat de tv ineens uit is, kan erop duiden dat ze wat schakelaars heeft omgezet.

Stel dat ze het alarm heeft kunnen uitschakelen, dan vind ik het wel vreemd dat ze als derde naar binnen gaat. Waarom niet als eerste, en dan alvast wat bedragen afromen? Wat heb je eraan om als derde in de rij het alarm af te zetten? Je kunt net zo goed geld vinden en af gaan.

Misschien dan toch het gestolen geld weer witgewassen door het nu weer terug inn het spel te brengen?



Offline Jezet

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] Opdracht 1 - Alarmerend
« Reactie #64 Gepost op: 4-03-2022, 11:45:26 »
Wat een leuke molactie was geweest van Kim, als eerste of tweede naar binnen gaan en haar briefje van 250 wisselen met een ander briefje van 250 (en laten vinden door Everon).  ::rofl::
Mol Kim had iets met het briefje moeten doen in de finale, gemiste kans (of ze is niet de mol, dat denk ik).
De mol gaat in dit soort opdrachten het liefst als eerste naar binnen, zeker niet als laatste.
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] Opdracht 1 - Alarmerend
« Reactie #65 Gepost op: 4-03-2022, 12:01:20 »
Alsof het niet zou opvallen dat een verlept briefje met n gat in het midden daar opeens ligt en dat niemand er wat over zegt.

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] Opdracht 1 - Alarmerend
« Reactie #66 Gepost op: 4-03-2022, 12:40:40 »
Ik weet ook niet hoe dat briefje daar gekomen is, jij wel??
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline Nemi

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] Opdracht 1 - Alarmerend
« Reactie #67 Gepost op: 4-03-2022, 13:16:35 »
Stel dat ze het alarm heeft kunnen uitschakelen, dan vind ik het wel vreemd dat ze als derde naar binnen gaat. Waarom niet als eerste, en dan alvast wat bedragen afromen? Wat heb je eraan om als derde in de rij het alarm af te zetten? Je kunt net zo goed geld vinden en af gaan.

Misschien dan toch het gestolen geld weer witgewassen door het nu weer terug inn het spel te brengen?

Juist als derde. Dan hoef je het alarm niet weer opnieuw aan te zetten.
Of gewoon het alarm niet uitzetten. Ik denk namelijk niet dat Kim de mol is  ::rofl::

Offline Didier

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 😁😁
Re: [Aflevering 9] Opdracht 1 - Alarmerend
« Reactie #68 Gepost op: 4-03-2022, 15:38:05 »
Ik heb het gevoel alsof onderstaande twee filmpjes niet in hetzelfde sprintje zijn getrokken. En dat Fresia dus tussen deel 1 en 2 naar rechts is gegaan om bijvoorbeeld geld je jatten. Iemand die mijn blik hierop kan bevestigen of ontkrachten?