Auteur Topic: Chat met Rik: maandag 7 maart om 20:00 uur  (gelezen 5742 keer)

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Chat met Rik: maandag 7 maart om 20:00 uur
« Reactie #20 Gepost op: 5-03-2022, 18:55:36 »
De reacties in dit topic beslaan tot nu toe 595 woorden (inclusief die in dit bericht). Het bericht dat ik hier van je quote alleen al is 131 woorden, oftewel 22% van de hele discussie in dit topic :P

Ik zou zeggen leven en laten leven :)

Ik zou zeggen: bewaar je speeksel voor het slijmen in de chat.  ;D
« Laatst bewerkt op: 5-03-2022, 19:12:38 door Michmol »
Woosie down?

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Chat met Rik: maandag 7 maart om 20:00 uur
« Reactie #21 Gepost op: 5-03-2022, 23:22:08 »
Supertof dat dit weer geregeld kon worden en dat Rik hier weer tijd voor wil vrijmaken!!
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Chat met Rik: maandag 7 maart om 20:00 uur
« Reactie #22 Gepost op: 5-03-2022, 23:58:01 »
Vraag voor als ik er niet bij ben: op welke plek stond Everon in de verdenkingen van Nederland na de livestream? Zat hij dicht tegen het vertrouwen van Nederland aan (Glen), of dichter tegen Arno (minst vertrouwen van Nederland en +5000 voor de pot).

Offline Grabmill

  • Forumlid
Re: Chat met Rik: maandag 7 maart om 20:00 uur
« Reactie #23 Gepost op: 6-03-2022, 00:01:35 »
Er gaat toch vast ook iemand vragen hoe het nu zat met het kapsel van Everon tijdens die (dubbele) biecht!

Offline Grabmill

  • Forumlid
Re: Chat met Rik: maandag 7 maart om 20:00 uur
« Reactie #24 Gepost op: 6-03-2022, 00:09:22 »
Oh en nog eentje: waarom waren er 11 kandidaten dit seizoen?

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: Chat met Rik: maandag 7 maart om 20:00 uur
« Reactie #25 Gepost op: 6-03-2022, 00:13:32 »
Twee vragen en misschien kan iemand anders die stellen, want ik ga er niet bij kunnen zijn.

1. Vanwaar dat schot voor de boeg bij alle kandidaten? Was de productie zo zeker dat de mollicitatie van Everon heel kandidaats overkwam?

2. Waarom zaten er in de leader frames van het masker van de Mol?

Offline bmol

  • Forumlid
Re: Chat met Rik: maandag 7 maart om 20:00 uur
« Reactie #26 Gepost op: 6-03-2022, 00:49:21 »
Hoe ging de ontmaskering in Albanië en waarom zat dat niet in de uitzending?

Offline Molletje71

  • Forumlid
Re: Chat met Rik: maandag 7 maart om 20:00 uur
« Reactie #27 Gepost op: 6-03-2022, 07:25:42 »
Ik ben erg benieuwd naar wat de link naar alle gouden referenties is. Dit thema kwam natuurlijk vaker terug en wat was de rol van Everon hierin? Ook het gemaskerd bal. Had dit ook nog iets met Everon te maken?

Offline mollien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Chat met Rik: maandag 7 maart om 20:00 uur
« Reactie #28 Gepost op: 6-03-2022, 10:03:07 »
Ik dump ze even hier voor het geval het me niet gaat lukken om er maandag bij te zijn!

- hoe is er voorkomen dat de kandidaten niet op de widm socials zagen dat er 28 augustus iets aan zat te komen voor de kijkers thuis? (De livestream)

- had everon zich nou wel of niet al bekend gemaakt op het bal in albanie?

De vraag van iemand hier boven (sorry weet ff niet meer wie!) vind ik ook heel goed:
- op welke plek stond everon qua verdenkingen na de livestream?

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Chat met Rik: maandag 7 maart om 20:00 uur
« Reactie #29 Gepost op: 6-03-2022, 11:30:01 »
We zagen wel dat Everon de uitnodigingen verzegelde maar verder hebben we hier niets over teruggezien. Mijn vraag daarom:

We zagen dat Everon de uitnodigingen verzegelde met zijn duimafdruk. We zagen ook verbroken zegels van alle afvallers in beeld met een tikkend klokje. In aflevering 9 zagen we de lakzegel bij de finalisten in beeld, behalve bij Kim. Waarom is dit zo gedaan?

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Chat met Rik: maandag 7 maart om 20:00 uur
« Reactie #30 Gepost op: 6-03-2022, 13:48:15 »
Hm, ik weet niet of ik dan op een plek ben met internet! Zul je altijd zien.

Wat ik mij afvraag:

- Is de ontmaskering van de mol ook in Albanië gefilmd? (o, ik zie nu dat mollien min of meer dezelfde vraag heeft  ::ok:: )
- En aan Rik, Hila is ook een collega van je. Hoe is het om haar als kandidaat te zien en te behandelen? Ik kan me voorstellen dat het dan een uitdaging is om afstandelijk te blijven. En daarna natuurlijk ook. Jullie werken dan samen bij EenVandaag, is de verleiding dan niet groot om het nog even over WIDM te hebben?
- Zijn er momenten of opdrachten geweest dat je bang was dat de mol voortijdig ontdekt zou worden?
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline KruitMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Chat met Rik: maandag 7 maart om 20:00 uur
« Reactie #31 Gepost op: 6-03-2022, 14:06:56 »
Algemeen
- Waarom waren er nou 11 kandidaten dit seizoen? Is dit puur vanwege de geplande verborgen hint 22 + 11 = 33 (shirt wat Everon ging dragen)?

- Is de Mol in Albanie ontmaskerd op het ontmaskering bal? Of is er nog iets op het ontmaskering bal in Albanie gebeurd wat niet in de uitzending zat? Nu was het in principe alleen dat de afgevallen kandidaten hun masker af deden.

Aflevering 1
- Er is €100 verdwenen in de troeven/aftroeven opdracht, bij het aftroeven team, wie heeft dit gedaan en hoe is dit gebeurd?

Aflevering 3
- Toen Hila geld uit de pot haalde om meer kans te maken op een zwarte vrijstelling: Zat er niet gewoon in elke envelop een zwarte vrijstelling?

Aflevering 4
- In de opdracht 'hoog spel spelen': Was het voor Everon ook een gok wat de duopartner deed, op welke manier deze duopartner naar beneden ging? Of kreeg Everon deze info van de crew door?

Aflevering 5
- In de zwanenmeer opdracht: Hoeveel geld had Thomas nou maximaal bij elkaar kunnen verzamelen?

Aflevering 8
- In de tapijt/straten opdracht: Waren de dorp bewoners/winkel eigenaren niet ingelicht over de opdracht?

Aflevering 9
- In de spionnen/binnenskamers opdracht: Was de babysitter spion de juiste oplossing?
- In de spionnen/binnenskamers opdracht: was er bij elke verkeerde spion -€1000? of verschilde de minbedragen per verkeerde spion?
« Laatst bewerkt op: 7-03-2022, 19:39:00 door KruitMol »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Chat met Rik: maandag 7 maart om 20:00 uur
« Reactie #32 Gepost op: 6-03-2022, 14:32:47 »
Vind ik juist de charme ervan :D Superleuk dat Rik het weer doet ::bravo::

Als je er maandag niet bij kunt zijn, dan kun je hier ook alvast je vraag neerzetten. De leukste pikken we er dan met de actieve leden nog tussenuit :)

Hebben dat vraagteken van Thomas en die vrijstelling van Fresia gewerkt? M.a.w. zat Laetitia ook op Everon en had ze de test beter dan Thomas?

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline truuske

  • Forumlid
Re: Chat met Rik: maandag 7 maart om 20:00 uur
« Reactie #33 Gepost op: 6-03-2022, 17:02:37 »
Hoi,
wanneer het mogelijk is, heb ik de volgende twee vragen;
- Hebben jullie 11 kandidaten genomen om in elke aflevering iemand naar huis te laten gaan? En blijven jullie dit handhaven, want het bevalt me wel?
- Waarom is er zo toegewerkt naar het gemaskerd bal en hebben we daar eigenlijk niets van terug gezien?

Wanneer iemand deze vragen zou kunnen stellen, heel graag!

Online Lotje00

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Chat met Rik: maandag 7 maart om 20:00 uur
« Reactie #34 Gepost op: 6-03-2022, 21:28:35 »
Tof! ::bravo:: Voor de zekerheid hier vast mijn vraag, want ik weet nog niet zeker of ik er bij kan zijn. Maar ik ben benieuwd waar de 100 euro uit opdracht 1 is gebleven? Heeft Everon die achtergehouden?

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Chat met Rik: maandag 7 maart om 20:00 uur
« Reactie #35 Gepost op: 6-03-2022, 22:23:43 »
Rik: het zijn mooie stockfoto's. Maar vanwaar het idee voor Venetiaanse maskers op geld voor een reeks in Albanië?

Rik: is er gelet op covid19 en mogelijk zonder publiek aflevering 10 in Albanië op locatie van het gemaskerde bal toch nog een onthulling daar geschoten?

Rik: de rode mantel/cape met gouden masker was dus gereserveerd voor de finalisten. Enig idee waar ze gemaakt / te koop zijn? Door mijn reis naar Venetië heb ik al een gouden Venetiaans masker. Nu die cape/mantel nog!

Ik stel ze vast hier mocht ik net als de vorige keer te laat binnen vallen op de chat.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Tobiasg169

  • Forumlid
Re: Chat met Rik: maandag 7 maart om 20:00 uur
« Reactie #36 Gepost op: 7-03-2022, 11:25:49 »
Voor het geval dat ik er vanavond toch niet bij ben:


Is het mogelijk om afbeeldingen van het molgeld te kunnen krijgen?
Wij gaan ieder jaar op familieweekend, en daar spelen we altijd wie is de mol. Het enige wat we hebben zijn briefjes van 500, en dat werkt tot op zekere hoogte.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Chat met Rik: maandag 7 maart om 20:00 uur
« Reactie #37 Gepost op: 7-03-2022, 19:46:05 »
Op de valreep:

Waren jullie oorspronkelijk van plan om in een latere aflevering nog iets te doen met de schot-voor-de-boeg-mollen? Ik kreeg wel die indruk, omdat je zo nadrukkelijk 'staat genoteerd' zei. Maar we hebben het later niet terug zien komen.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Chat met Rik: maandag 7 maart om 20:00 uur
« Reactie #38 Gepost op: 7-03-2022, 20:25:09 »
/join #vragen als je in de chat zit om vragen te kunnen stellen!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Chat met Rik: maandag 7 maart om 20:00 uur
« Reactie #39 Gepost op: 7-03-2022, 21:15:30 »
Dank jullie wel om aanwezig te zijn! Hopelijk vonden jullie het weer leuk!  :D
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::