Auteur Topic: [Algemeen] Wie is de mol 2023  (gelezen 127445 keer)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #80 Gepost op: 11-04-2022, 16:50:08 »
Videobericht heb ik idd niet gehoord.

Zag het meer staan door snel scrollen door nieuwsberichten.

Kan me ook niet voorstellen hoor dat je dat gebruikt overigens.

Offline Bram0546

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #81 Gepost op: 11-04-2022, 17:37:06 »
Frank Evenblij is trouwens al 2 weken niet te horen bij zijn eigen podcast

Offline Waarisdebnner

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #82 Gepost op: 11-04-2022, 18:14:13 »
Iemand een idee wanneer de opnames zijn van het nieuwe seizoen?

Wat mij is opgevallen vandaag:

- Wietze de Jager is vanaf vandaag 2 weken afwezig voor deelname aan een marathon in Afrika (een marathon duurt toch maar een dag?)

- Marieke Elsinga is vanaf vandaag tijdelijk niet meer te horen bij Qmusic om zo een burn-out te voorkomen.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #83 Gepost op: 12-04-2022, 07:44:28 »
Overigens was het Mol Merel, die bij mijn weten een gezondheidsreden opgaf voor haar tijdelijke afwezigheid.

Qua tijd lijkt het me aan de vroege kant voor de opnames. In elk geval is mijn wenskandidaat voor het nieuwe seizoen niet beschikbaar in de (vanouds) gebruikelijke opnameperiode. Ik heb het over Karsu Donmez, die in de tweede helft van mei een aantal concerten gepland heeft staan. Daar staat tegenover dat ze ook een paar "passende" lege plekken in haar agenda heeft staan.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #84 Gepost op: 29-04-2022, 15:01:12 »
Ik snap dat je een excuus moet zoeken als je meedoet aan ER/WidM. (mocht ze meedoen.) maar ga nooit mentale gezondheid inzetten als excuus, daarmee doe je mensen die er wel last van hebben te niet.

Dit is geen verwijt naar Marieke toe natuurlijk. Het kan ook best zijn dat ze gewoon echt even een paar weekjes er tussenuit wilde.

Het feit dat ze nu ineens weer aan het werk gaat na 3 weken afwezigheid doet dan wel stof opwaaien natuurlijk. ???
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #85 Gepost op: 29-04-2022, 15:09:53 »
Ik snap dat je een excuus moet zoeken als je meedoet aan ER/WidM. (mocht ze meedoen.) maar ga nooit mentale gezondheid inzetten als excuus, daarmee doe je mensen die er wel last van hebben te niet.

Gia Gunn die deed alsof ze in een coma lag :-\\.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #86 Gepost op: 29-04-2022, 15:26:39 »
Ik ga ook niet zeggen dat ik mensen oprecht kan stoppen, maar een beetje sympathie kan nooit kwaad.  ::rofl::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #87 Gepost op: 9-05-2022, 15:32:30 »
Iemand een idee wanneer de opnames zijn van het nieuwe seizoen?

Wat mij is opgevallen vandaag:

- Wietze de Jager is vanaf vandaag 2 weken afwezig voor deelname aan een marathon in Afrika (een marathon duurt toch maar een dag?)

- Marieke Elsinga is vanaf vandaag tijdelijk niet meer te horen bij Qmusic om zo een burn-out te voorkomen.
Marieke Elsinga is vanaf gister niet meer stil iig... plaatste een foto vanaf het strand.

Dat betekent dat ze vanaf 11 april tot aan 7 mei afwezig is geweest. Geldt dat ook voor Wietze de Jager? En Karsu? Zijn er nog anderen afwezig geweest?

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #88 Gepost op: 9-05-2022, 18:28:27 »
Marieke Elsinga is vanaf gister niet meer stil iig... plaatste een foto vanaf het strand.

Dat betekent dat ze vanaf 11 april tot aan 7 mei afwezig is geweest. Geldt dat ook voor Wietze de Jager? En Karsu? Zijn er nog anderen afwezig geweest?

Karsu heeft op Instagram volop gepost over iets met koken; in Turkije denk ik. April zou overigens wel extreem vroeg zijn voor opnames.

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #89 Gepost op: 9-05-2022, 20:41:40 »
Karsu heeft op Instagram volop gepost over iets met koken; in Turkije denk ik. April zou overigens wel extreem vroeg zijn voor opnames.
Kan een afleiding zijn, op 24 Kitchen is nu een nieuwe serie bezig met haar en de Turkse keuken. Ze kan makkelijk iets laten posten door een ander..

Die gast van Bökkers is daarin pas te gast geweest. Misschien ff checken wanneer hij daar was voor opnames? Misschien heeft hij iets op de media geplaatst?

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #90 Gepost op: 11-05-2022, 07:58:53 »
Marieke Elsinga is vanaf gister niet meer stil iig... plaatste een foto vanaf het strand.

Dat betekent dat ze vanaf 11 april tot aan 7 mei afwezig is geweest.

Marieke doet echt niet mee hoor. Was een kwartier geleden te horen op Qmusic toen Mattie haar belde voor een update. Ze heeft gewoon echt haar rust nodig en zie geen reden daaraan te twijfelen. Mattie bevestigde nog eens (al zegt dat natuurlijk eigenlijk niks) dat ze echt niet meedoet aan WIDM.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #91 Gepost op: 12-05-2022, 11:38:51 »
Compleet ongerelateerd, maar ik had vannacht een droom waarin het nieuwe seizoen werd aangekondigd... waarbij het oud finalisten waren en in Egypte plaatsvond.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #92 Gepost op: 17-05-2022, 20:46:43 »
Laat ons niet in spanning achter DRenziboy, welke oud-finalisten kwamen terug?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #93 Gepost op: 17-05-2022, 22:46:39 »
De enige die ik zo snel voorbij zag flitsen waren Viviene van den Assem, Niels Litooij en Sanne Vogel  ::rofl::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline DeMol!

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de Mol 2015 - > Sri Lanka
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #94 Gepost op: 18-05-2022, 09:29:21 »
Ik weet niet waar ik het neer zou moeten zetten, dus ik doe het maar even hier:

Ik kwam zojuist dit artikel via Facebook tegen van Rob Goossens, bekend van o.a. RTL Boulevard en Vandaag Inside. Daarnaast schreef hij voor Veronica Superguide het volgende artikel. https://www.veronicasuperguide.nl/nieuws/bner-zijn-zo-rijk-word-je-ervan
BN’ER ZIJN: ZÓ RIJK WORD JE ERVAN

Best een geinig artikel, maar voornamelijk gebaseerd op aannames. Veel kun je er niet uithalen. Wel vond ik het volgende stukje wel verbazingwekkend:

Citaat
Je zou verwachten dat juist grote programma’s als Wie Is de Mol? en Expeditie Robinson een goudmijn zijn voor BN’ers, maar dat blijkt tegen te vallen. “WIDM betaalt helemaal niks, dat moet je echt doen omdat het goed is voor je naam”, zegt een van de managers

Nu is het slechts één manager, maar het kan toch werkelijk niet zo zijn dat BN'er écht hun deelname zien als een mooie kans om bekender te worden?  Het zou geen goede ontwikkeling zijn dat een kandidatengroep meer en meer bestaat uit publiciteitsgeile, derderangs BN'ers die bekend willen worden. Mocht dit wel zo zijn, hoop ik dat Rick, Rik en alle andere mensen van de crew gaan ingrijpen en meer aandacht gaan schenken aan de casting.

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #95 Gepost op: 18-05-2022, 11:17:55 »
Ik weet niet waar ik het neer zou moeten zetten, dus ik doe het maar even hier:

Ik kwam zojuist dit artikel via Facebook tegen van Rob Goossens, bekend van o.a. RTL Boulevard en Vandaag Inside. Daarnaast schreef hij voor Veronica Superguide het volgende artikel. https://www.veronicasuperguide.nl/nieuws/bner-zijn-zo-rijk-word-je-ervan
BN’ER ZIJN: ZÓ RIJK WORD JE ERVAN

Best een geinig artikel, maar voornamelijk gebaseerd op aannames. Veel kun je er niet uithalen. Wel vond ik het volgende stukje wel verbazingwekkend:

Nu is het slechts één manager, maar het kan toch werkelijk niet zo zijn dat BN'er écht hun deelname zien als een mooie kans om bekender te worden?  Het zou geen goede ontwikkeling zijn dat een kandidatengroep meer en meer bestaat uit publiciteitsgeile, derderangs BN'ers die bekend willen worden. Mocht dit wel zo zijn, hoop ik dat Rick, Rik en alle andere mensen van de crew gaan ingrijpen en meer aandacht gaan schenken aan de casting.
Dat is precies waarom ik onbekende Nederlanders wil. Veel kandidaten kennen het programma niet eens. Dat vind ik echt totaal belachelijk. Het gaat voor veel kandidaten niet eens om het spel. Dat is totaal niet waarom WidM bedacht is lang geleden.

Ik hoop dat de makers binnenkort een seizoen gaan maken met onbekende Nederlanders, wat dan gaat laten zien dat er (denk ik) net zoveel kijkers zijn en dat het net zo populair gaat zijn. Dan kunnen ze vanaf dan altijd seizoenen maken met onbekende Nederlanders en is iedereen blij ::bravo::

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #96 Gepost op: 23-05-2022, 23:55:27 »
Kan me er helemaal bij aansluiten. Onbekende Nederlanders (ala België) zou het mooiste zijn, maar met BN-ers die het spel willen spelen kan ik ook wel leven. Types zoals Sahil (het zal best een prima en leuke vent zijn, maar daar gaat het hier niet over) die in de laatste aflevering doodleuk zegt dat zijn doel was zoveel mogelijk in het honderd te laten lopen, wil je er wat mij betreft echt niet bij hebben.
« Laatst bewerkt op: 24-05-2022, 00:17:16 door VK »
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #97 Gepost op: 24-05-2022, 10:13:31 »
Geen opnames in mei/juni dus wederom?
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #98 Gepost op: 25-05-2022, 10:48:54 »
Kan me er helemaal bij aansluiten. Onbekende Nederlanders (ala België) zou het mooiste zijn, maar met BN-ers die het spel willen spelen kan ik ook wel leven.
En hoe weet je of die het spel willen spelen? De selectie. En daar zit volgens mij het probleem. In België krijgen ze duizenden aanmeldingen waaruit ze geschikte kandidaten kunnen kiezen. Ik denk niet dat ze BN-ers onderwerpen aan een selectie procedure en dan tegen de meeste kandidaten moeten zeggen, sorry jij bent het niet geworden. Sterker nog, ik denk dat ze blij zijn als ze de BN-ers die ze vragen ja zeggen.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #99 Gepost op: 27-05-2022, 19:47:33 »
In elk geval is de jarenlange "vaste" opnameperiode, vóórdat corona roet in het eten gooide, ook dit jaar niet van toepassing.

Rik was vanavond, en eerder deze maand, te zien bij 1Vandaag. Toch vaak een indicatie rondom de opnameperiode.