Auteur Topic: [Algemeen] Wie is de mol 2023  (gelezen 127479 keer)

Offline Enermol

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #100 Gepost op: 28-05-2022, 11:30:48 »
In elk geval is de jarenlange "vaste" opnameperiode, vóórdat corona roet in het eten gooide, ook dit jaar niet van toepassing.

Rik was vanavond, en eerder deze maand, te zien bij 1Vandaag. Toch vaak een indicatie rondom de opnameperiode.

....Toch een andere presentator dus  ::vergroot:: ::vergroot::

Jullie weten de opname periode vast wel weer te achterhalen

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #101 Gepost op: 29-05-2022, 11:59:36 »
Mij lijkt het heel gaaf om Annechien Steenhuizen erbij te hebben. Ze komt op mij sympathiek en betrouwbaar over.
Ze zou het goed doen als kandidaat (misschien zelfs als steengoede mol?  ;D ) maar ook als presentator denk ik.
Rik doet het prima hoor, wat mij betreft, maar mocht hij ermee stoppen, dan wordt het ook wel weer tijd voor verandering.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #102 Gepost op: 29-05-2022, 17:23:53 »
Dat laatste lijkt me evident. Als Rik ermee stopt, lijkt het me voor de hand liggen dat er een vervanger komt.

Een presentatorloze versie lijkt me namelijk helemaal niet leuk, was dat kortgeleden niet gedaan in Finland of Zweden?

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #103 Gepost op: 29-05-2022, 17:44:22 »
Dat laatste lijkt me evident. Als Rik ermee stopt, lijkt het me voor de hand liggen dat er een vervanger komt.


Mij ook hoor.
Ik ben benieuwd hoe ze dat dan gaan invullen. Zoals bij De Mol, de presentator als reisleider, werkt het ook erg goed.
Maar goed, Rik zal het vast nog wel een tijd gaan doen (denk ik) en dat is ook prima.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #104 Gepost op: 29-05-2022, 22:18:59 »
Zou Marieke Elsinga een van de kandidaten kunnen zijn? Zij was de afgelopen weken niet op tv te zien en niet op de radio te horen, officieel omdat ze tegen een burn-out aan zat en die wilde voorkomen. Ze is nu een week of vijf van de radar af en is vanaf morgen weer op de radio te horen bij de ochtendshow op Qmusic (behalve op woensdag).
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #105 Gepost op: 30-05-2022, 17:30:16 »
Zou Marieke Elsinga een van de kandidaten kunnen zijn? Zij was de afgelopen weken niet op tv te zien en niet op de radio te horen, officieel omdat ze tegen een burn-out aan zat en die wilde voorkomen. Ze is nu een week of vijf van de radar af en is vanaf morgen weer op de radio te horen bij de ochtendshow op Qmusic (behalve op woensdag).

Yvonne Coldeweijer had dit ook geopperd (op haar juicekanaal) en toen waren er veel mensen die Marieke in haar burn-out tijd zouden hebben gespot. Ze zat/zit bovendien in bijna alles qua spelshows, dus niet echt een WIDM-naam. En we weten, als een juicekanaal het zegt, dan is het waar  :P

Ze zijn denk ik nog niet weg geweest, ik denk dat de nieuwe opnameperiode wel is bevallen.


Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #106 Gepost op: 30-05-2022, 21:37:11 »
Ik denk dat ook het afvallershotel een dingetje wordt dat we terug gaan zien, is ook leuk voor het "Niet de Mol"-achtige programma dat komt. Alhoewel ik wel verwacht dat er een wissel van presentator aan zit te komen. Zijn in mijn omgeving niet veel mensen die Splinter leuk vinden verassend genoeg.  :-\\

Daarnaast hoop ik eerlijk gezegd dat we ook een wissel krijgen bij Moltalk, het programma mag ook wel een opfrisbeurt gebruiken. Gezien het feit dat de directe uitzending na de ontknoping zo goed ontvangen is.

Over de Podcast zal ik maar niet beginnen...
Dat hebben ze denk ik opgegeven.

Ook qua spanningsboog naar het nieuwe seizoen toe, mag er wel wat meer actie komen. (Iets wat de Vlamingen al jaren goed doet) Een lekkere stevige teaser. Jullie deden dat vroegah ook, maar dat was toen iets met een ring ofzo... ::hypocriet::

Qua kandidaten en locatie heb ik nooit echt een voorkeur ik laat me goed verassen, Volgens mij heb ik een willekeurige Amerikaanse staat genoemd als eentje die hoog aangeschreven staat, want het lijkt me wel weer leuk om terug te gaan.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #107 Gepost op: 1-06-2022, 08:18:38 »
Zou Marieke Elsinga een van de kandidaten kunnen zijn? Zij was de afgelopen weken niet op tv te zien en niet op de radio te horen, officieel omdat ze tegen een burn-out aan zat en die wilde voorkomen. Ze is nu een week of vijf van de radar af en is vanaf morgen weer op de radio te horen bij de ochtendshow op Qmusic (behalve op woensdag).

Ik zou het slecht vinden als mensen een burn out als excuses gaan gebruiken om een widm deelname te verbloemen. En Marieke zie ik daar al helemaal niet voor aan.  ::ohno::

Nee voor het ziek excuses zeg dan gewoon dat je een keelontsteking hebt ofzo.

Ze zijn gewoon nog niets geweest lijkt me. Of ze gaan binnenkort, of de opnames in het najaar zijn wellicht goed bevallen.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #108 Gepost op: 1-06-2022, 19:13:57 »
Ik zou het slecht vinden als mensen een burn out als excuses gaan gebruiken om een widm deelname te verbloemen. En Marieke zie ik daar al helemaal niet voor aan.  ::ohno::

Eens. Daar zie ik haar ook niet voor aan.
En als ik het nieuws rondom Marieke zo volg, is die burn-out (logisch ook) nogal heftig voor haar. Het lijkt mij niet dat je in zo'n situatie serieus een WIDM-deelname kan overwegen. Gek dat zo'n juice-kanaal toch die suggestie geeft; ik zou dat echt niet tof vinden als ik Marieke was.

Misschien in 2024, wie weet. Ik zou het wel leuk vinden als ze er dan bij kan zijn.

Ze zullen binnenkort wel gaan denk ik, ik hoop voor de kandidaten dat ze niet vanuit Schiphol vertrekken.  ;)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #109 Gepost op: 2-06-2022, 11:03:08 »
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #110 Gepost op: 2-06-2022, 17:23:41 »
Hmmm waar haalt Trust Nobody-podcaster Mark Versteden dit vandaan? Hij zegt dat Rik ineens 1Vandaag even niet presenteert. Klopt dit?
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #111 Gepost op: 2-06-2022, 17:34:58 »
Hmmm waar haalt Trust Nobody-podcaster Mark Versteden dit vandaan? Hij zegt dat Rik ineens 1Vandaag even niet presenteert. Klopt dit?

Die werkt toch in dat gebouw?  ::rofl:: Zal het wel in de wandelgangen hebben gehoord.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #112 Gepost op: 2-06-2022, 17:41:42 »
Die werkt toch in dat gebouw?  ::rofl:: Zal het wel in de wandelgangen hebben gehoord.

Die doet in ieder geval wel iets op het mediapark ja, iets met 3FM. Of dat bij Avrotros is weet ik zo niet, maar hij zal zo wel z'n bronnen hebben...

Wat interessant is want dan kunnen we weer BN'ers in de gaten houden op stiltes.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #113 Gepost op: 3-06-2022, 17:16:38 »
Carmen Verheul heeft vakantie vanaf nu ::vergroot:: ;D

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #114 Gepost op: 3-06-2022, 18:24:59 »
Kan iemand checken alsof Rik ook bij 1 vandaag is?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #115 Gepost op: 3-06-2022, 18:55:11 »
Nee hij was er niet

Offline Allalin

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #116 Gepost op: 3-06-2022, 19:31:12 »
Kalvijn ( Kelvin Boerma) heeft op zijn YouTube kanaal het volgende bericht geplaatst.

“ Ik ben druk met nieuwe filmpjes maken dus komende weken even niks nieuws, maar gelukkig staat er nog genoeg leuks op mijn kanaaltje”.

Ook op Instagram is het stil, 2 weken geleden zijn er nog foto’s geplaatst van zijn 26e verjaardag.

Heeft al meegedaan aan :
- Expeditie Robinson ( 2019)
- Hunted VIPS ( 2022)
- The Big Escape (2019)
- De gevaarlijkste wegen van de wereld ( 2019)
- Jachtseizoen ( 2018)
- Roadtrippers ( 2017)

Zou hij een van de deelnemers kunnen zijn van komend seizoen van De Mol?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #117 Gepost op: 3-06-2022, 20:22:18 »
Kalvijn ( Kelvin Boerma) heeft op zijn YouTube kanaal het volgende bericht geplaatst.

“ Ik ben druk met nieuwe filmpjes maken dus komende weken even niks nieuws, maar gelukkig staat er nog genoeg leuks op mijn kanaaltje”.

Ook op Instagram is het stil, 2 weken geleden zijn er nog foto’s geplaatst van zijn 26e verjaardag.

Heeft al meegedaan aan :
- Expeditie Robinson ( 2019)
- Hunted VIPS ( 2022)
- The Big Escape (2019)
- De gevaarlijkste wegen van de wereld ( 2019)
- Jachtseizoen ( 2018)
- Roadtrippers ( 2017)

Zou hij een van de deelnemers kunnen zijn van komend seizoen van De Mol?

Kalvijn was gisteren nog in de Maassilo Rotterdam.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #118 Gepost op: 3-06-2022, 21:25:52 »
Kalvijn was gisteren nog in de Maassilo Rotterdam.
Thank god ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #119 Gepost op: 3-06-2022, 21:41:53 »
Carmen Verheul heeft vakantie vanaf nu ::vergroot:: ;D
Ik heb het gehoord... ze zaten weer volop te geiten erover bij JW Start Op...  ::rofl::

Ik blijf hopen op twee namen komend seizoen... Kees Boot en Caroline Brouwer...
Dan hebben we de oldies al te pakken  ::tandpastasmiley::