Die hints in het Sinterklaasjournaal kunnen niet alleen op Rachel slaan, maar ook op Dieuwertje Blok! (Wishful thinking). Ik zie haar best wel silhouette 7 zijn.
Past beter in het plaatje dan Rachel. Hoofdpiet Niels van der Laan die het kandidaat- of molschap aanbiedt aan Dieuwertje. Groen scherm + cadeau
Ik geloof echt niet dat de hints in het Sinterklaasjournaal iets zijn jongens. Is toch van hele andere makers? Die stoppen echt niet zomaar WIDM hints erin. Die doen juist altijd dit soort verwijzingen naar nieuws en actualiteiten die juist grappig zijn voor volwassenen.
Volgens mij proberen jullie ergens veel te veel achter te zoeken. En wie weet verklaren jullie mij straks wel gewoon voor gek. Maar nee, ik denk het écht niet. En mocht het wel zo zijn, kom ik hier hoogstpersoonlijk mijn excuses aanbieden en ben ik een heel slechte molspeurder
Mja, als er nieuws zou zijn, maar er is tot nu toe alleen iets gelekt. Het promomateriaal van het Molboekje met de silhouetten zou volgens Tim / widm_pro pas 22 november droppen.
Dat Tim iemand kent die quote, unquote, 'toegang had tot' dat materiaal was niet voorzien, lijkt me.
Eens!!!
Hoe zeker zijn we nu van deze lijst?? Nog toevoegingen?
En wanneer verwachten we iets vanuit het widm kamp?
Rick heeft zijn instagram verwijderd lijkt wel.. wat zou dat betekenen?
Geen idee.
Het kan dat er iets speelt ...het Media Park is een wespennest. Voorbeeldje: Dieuwertje Blok moest pas nog ontkennen dat ze met het Sinterklaasjournaal wilde stoppen.
Hadden ze in de media geslingerd, maar was niks van waar.
Maar kan ook niks zijn. Toch gek, omdat Rick het altijd wel leuk leek te vinden om met fans te communiceren en ook enthousiast was over het nieuwe seizoen.
Ik verwacht snel iets van de productie. Vorig jaar maakten ze het land bekend op maandag 15 november. Dropten ze een video met ook een paar opdrachtlocaties. Die staat nog ergens op YT.
Ik heb misschien een idee wie nummer 7 is.
Vrouw, vrij klein, groter haar. Volslank.
Nazmiye Oral, actrice.
Zij zou echt mijn droomkandidaat zijn.
Ze is op 26 juni wel aanwezig in carre bij een show. Daarna t/m 22 juli alleen maar reposts als instagram. Dus geen actuele foto’s, allemaal stukjes van herhalingen of fotoshoots die al zijn opgenomen. Kan heel makkelijk door management gepost zijn.
Zij valt ook wel echt in het plaatje van een WIDM kandidaat in mijn ogen.
Bij deze wil ik de props als ik dit goed heb haha!
Ook voor mij een droomkandidaat, maar ze was best wel actief op Twitter toen. Wel minder dan ervoor en erna. Ze postte toen iets over dat ze opnames had, met een foto erbij. Ik heb zelf geen account meer, dus heb het op Nitter.net gecheckt. Kan niks linken.