Auteur Topic: [Algemeen] Wie is de mol 2023  (gelezen 130451 keer)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #540 Gepost op: 9-11-2022, 19:28:45 »
Ik hoor je! Maar zo groot is Soy ook niet hoor! Soy is best klein dus denk dat we de schimmen vooral in perspectief moeten zien.

Jacob Derwig zou ook 6 kunnen zijn, en Hans Kesting 3.
Ik twijfel ook een beetje over Valerio namelijk op 3…

Offline JannekeSDG

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #541 Gepost op: 9-11-2022, 19:41:45 »
Joep Onderdelinden nummer 2? Luisterpiet...

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #542 Gepost op: 9-11-2022, 19:46:28 »
Want naar Tjechië hoef je niet te vliegen?  ::rofl::

Tsjechië is uitstekend te doen per auto (Utrecht - Praag is ca. 9 uur rijden) of trein (circa 10 uur, kijk maar: https://www.treinreiswinkel.nl/treintickets/utrecht-centraal-naar-prague )

Dus waar jouw opmerking op slaat, begrijp ik eigenlijk niet. Binnen Europa is er afgezien van IJsland, de Britse Eilanden, de Balearische Eilanden, Corsica, Sardinië en Kreta eigenlijk geen noodzaak tot vliegen.

Tsjechië zal niet gauw nog eens het toneel van WIDM worden, maar wie weet gaan ze ooit eens naar Noorwegen/Zweden of Bulgarije/Roemenië. Ook prima te doen per auto en trein.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #543 Gepost op: 9-11-2022, 19:59:31 »
Ik hou 8 maar op Adje van Bavel en 9 nog steeds Merijn Oerlemans. Hoop dat 9 Jochem Myjer is, 183 cm lang met een bos krullen past precies qua lengte.

En die brug in de app is van vorig seizoen, die antieke boogbrug.
« Laatst bewerkt op: 9-11-2022, 20:01:24 door foxhunter »

Offline Thunderclaw

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #544 Gepost op: 9-11-2022, 20:00:52 »
Joep Onderdelinden nummer 2? Luisterpiet...

Was op vakantie in Frankrijk tijdens de opnameperiode. Volgens Instagram dan.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #545 Gepost op: 9-11-2022, 20:55:52 »
Ik heb misschien een idee wie nummer 7 is.

Vrouw, vrij klein, groter haar. Volslank.

Nazmiye Oral, actrice.
Zij zou echt mijn droomkandidaat zijn.
Ze is op 26 juni wel aanwezig in carre bij een show. Daarna t/m 22 juli alleen maar reposts als instagram. Dus geen actuele foto’s, allemaal stukjes van herhalingen of fotoshoots die al zijn opgenomen. Kan heel makkelijk door management gepost zijn.

Zij valt ook wel echt in het plaatje van een WIDM kandidaat in mijn ogen.
Bij deze wil ik de props als ik dit goed heb haha!

Dame van kaliber. Zou meteen molmateriaal kunnen zijn. Doet me denken aan Renee Fokker.

Was Alex Klaassen al genoemd?
« Laatst bewerkt op: 9-11-2022, 21:29:17 door foxhunter »

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #546 Gepost op: 9-11-2022, 21:33:59 »
Dame van kaliber. Zou meteen molmateriaal kunnen zijn. Doet me denken aan Renee Fokker.

Was Alex Klaassen al genoemd?

Die heeft al meegedaan  ::rofl::
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #547 Gepost op: 9-11-2022, 22:29:11 »
Oeps :o

Afl. 3 eruit in 2007 die Alex. Die was ik effe kwijt. (zelfs zijn kandidaten pagina had ik nog gezien, dacht nog handig zon profiel voor later als hij meedoet  ::rofl:: ).

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #548 Gepost op: 9-11-2022, 23:51:19 »
Ook niet, was afl 5  8)
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #549 Gepost op: 10-11-2022, 00:21:07 »
Lotte lijkt me niet, WIDM doet niets met Instagram-influencers. Dat zijn echt nobody's voor WIDM.
Laten ze dat vooral zo houden! Bij gebrek aan beter worden die naar mijn smaak al veel te vaak ingezet als BN-er. De Alleskunner VIPS zat er vol mee!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #550 Gepost op: 10-11-2022, 01:37:21 »
Laten ze dat vooral zo houden! Bij gebrek aan beter worden die naar mijn smaak al veel te vaak ingezet als BN-er. De Alleskunner VIPS zat er vol mee!
Ja dat was echt E-garnituur BN'ers. Hoewel een Mounir Toub, die daar ook aan deelnam, wel een widm naam is vind ik. (heb ik ook wel s op mn wensenlijstje gehad voor een seizoen)

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #551 Gepost op: 10-11-2022, 08:57:17 »
Die hints in het Sinterklaasjournaal kunnen niet alleen op Rachel slaan, maar ook op Dieuwertje Blok! (Wishful thinking). Ik zie haar best wel silhouette 7 zijn.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #552 Gepost op: 10-11-2022, 09:39:11 »
Ik geloof echt niet dat de hints in het Sinterklaasjournaal iets zijn jongens. Is toch van hele andere makers? Die stoppen echt niet zomaar WIDM hints erin. Die doen juist altijd dit soort verwijzingen naar nieuws en actualiteiten die juist grappig zijn voor volwassenen.

Volgens mij proberen jullie ergens veel te veel achter te zoeken. En wie weet verklaren jullie mij straks wel gewoon voor gek. Maar nee, ik denk het écht niet. En mocht het wel zo zijn, kom ik hier hoogstpersoonlijk mijn excuses aanbieden en ben ik een heel slechte molspeurder ;)
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #553 Gepost op: 10-11-2022, 11:42:57 »
Voor 8 neig ik vooralsnog toch wel het meest naar Arijan van Bavel. De lengte, het kapsel en de vorm van het hoofd lijken wel redelijk overeen te komen.

Bij 6 lijkt het er wel echt op dat het iemand is die kaal is of hooguit een kort koppie heeft. Is Rob Urgert al eens voorbij gekomen als mogelijkheid? Ook wel een typische Mol-naam en perfect voor de comic relief in het seizoen.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #554 Gepost op: 10-11-2022, 12:17:29 »
Die hints in het Sinterklaasjournaal kunnen niet alleen op Rachel slaan, maar ook op Dieuwertje Blok! (Wishful thinking). Ik zie haar best wel silhouette 7 zijn.

::vergroot::

Past beter in het plaatje dan Rachel. Hoofdpiet Niels van der Laan die het kandidaat- of molschap aanbiedt aan Dieuwertje. Groen scherm + cadeau ::kado::


Ik geloof echt niet dat de hints in het Sinterklaasjournaal iets zijn jongens. Is toch van hele andere makers? Die stoppen echt niet zomaar WIDM hints erin. Die doen juist altijd dit soort verwijzingen naar nieuws en actualiteiten die juist grappig zijn voor volwassenen.

Volgens mij proberen jullie ergens veel te veel achter te zoeken. En wie weet verklaren jullie mij straks wel gewoon voor gek. Maar nee, ik denk het écht niet. En mocht het wel zo zijn, kom ik hier hoogstpersoonlijk mijn excuses aanbieden en ben ik een heel slechte molspeurder ;)

Mja, als er nieuws zou zijn, maar er is tot nu toe alleen iets gelekt. Het promomateriaal van het Molboekje met de silhouetten zou volgens Tim / widm_pro pas 22 november droppen.

Dat Tim iemand kent die quote, unquote, 'toegang had tot' dat materiaal was niet voorzien, lijkt me.


Eens!!!

Hoe zeker zijn we nu van deze lijst?? Nog toevoegingen?
En wanneer verwachten we iets vanuit het widm kamp?

Rick heeft zijn instagram verwijderd lijkt wel.. wat zou dat betekenen?

Geen idee.

Het kan dat er iets speelt ...het Media Park is een wespennest. Voorbeeldje: Dieuwertje Blok moest pas nog ontkennen dat ze met het Sinterklaasjournaal wilde stoppen.

Hadden ze in de media geslingerd, maar was niks van waar.

Maar kan ook niks zijn. Toch gek, omdat Rick het altijd wel leuk leek te vinden om met fans te communiceren en ook enthousiast was over het nieuwe seizoen.


Ik verwacht snel iets van de productie. Vorig jaar maakten ze het land bekend op maandag 15 november. Dropten ze een video met ook een paar opdrachtlocaties. Die staat nog ergens op YT.

Ik heb misschien een idee wie nummer 7 is.

Vrouw, vrij klein, groter haar. Volslank.

Nazmiye Oral, actrice.
Zij zou echt mijn droomkandidaat zijn.
Ze is op 26 juni wel aanwezig in carre bij een show. Daarna t/m 22 juli alleen maar reposts als instagram. Dus geen actuele foto’s, allemaal stukjes van herhalingen of fotoshoots die al zijn opgenomen. Kan heel makkelijk door management gepost zijn.

Zij valt ook wel echt in het plaatje van een WIDM kandidaat in mijn ogen.
Bij deze wil ik de props als ik dit goed heb haha!

Ook voor mij een droomkandidaat, maar ze was best wel actief op Twitter toen. Wel minder dan ervoor en erna. Ze postte toen iets over dat ze opnames had, met een foto erbij. Ik heb zelf geen account meer, dus heb het op Nitter.net gecheckt. Kan niks linken.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #555 Gepost op: 10-11-2022, 13:57:55 »
Nazmiye gecheckt op twitter en ze post inderdaad veel… maar als je het idd vergelijkt met andere maanden post ze in de opnameperiode veel minder. En kandidaten hebben tegenwoordig gewoon hun telefoon bij dus ze zou best vanaf de hotelkamer dingen gestuurd kunnen hebben. 1 foto van shooting maar staat ze zelf niet op.. en ik vind haar qua silhouet écht in 7 passen. En het is ook Typische WIDM naam.


Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #556 Gepost op: 10-11-2022, 14:49:07 »
Samenvattend (ik heb alles gelezen) zou ik zeggen...

Grote kans: Rian, Anne-Mar
Redelijk grote kans: Hans, Valerio, Soy

(Hele) kleine kans: Jacob, Kiefer, Anna Gimbrère (want: niet uit te sluiten)
Minikans: Nazmiye, Jo

... in de rest van de genoemde namen zie ik eigenlijk nog niks. Jeroen Gortworst is superfan (want zie zijn Insta) en heeft expres vaag gedaan zodat mensen denken dat 'ie mee doet, eerlijk gezegd denk ik dat. Ik denk dat maximaal 5 a 6 namen van de lijst kloppen en de rest een verrassing gaat zijn!
« Laatst bewerkt op: 10-11-2022, 15:56:40 door JP1999 »

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #557 Gepost op: 10-11-2022, 15:00:49 »
Waar komt het gerucht van Kiefer eigenlijk vandaan? Hij post gewoon amper. En zijn podcast “Belangrijk Praten” kwam gewoon uit in de opname periode (al kan dat natuurlijk ook op voorhand opgenomen zijn, ik denk van niet). Zie zijn haar ook echt niet terug in 1 van de silhouetten. Ik zie eerlijk gezegd geen reden waarom hij erbij zou zitten. Zou hem op het “kleine kans” rijtje zetten in jouw lijst JP1999. Op z’n best.

Jo heb ik nog even gecheckt trouwens, ze was echt 8 juli in de uitzending van de talkshow RENZE. Dan is ze als kandidaat ineens een stuk minder waarschijnlijk.
« Laatst bewerkt op: 10-11-2022, 15:09:49 door Sven. »
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #558 Gepost op: 10-11-2022, 15:44:09 »
Samenvattend (ik heb alles gelezen) zou ik zeggen...

Grote kans: Rian, Soy, Anne-Mar, Jo
Redelijk grote kans: Hans, Valerio
Medium kans: Kiefer
Kleine kans: Jacob, Nazmiye

... in de rest van de genoemde namen zie ik eigenlijk nog niks. Jeroen Gortworst is superfan (want zie zijn Insta) en heeft expres vaag gedaan zodat mensen denken dat 'ie mee doet, eerlijk gezegd denk ik dat. Ik denk dat maximaal 5 a 6 namen van de lijst kloppen en de rest een verrassing gaat zijn!

Jo kan afgeschreven worden in verband met mediaoptredens in de opnameperiode. Valerio kan ik sowieso niet linken aan een van de silhouetten en ook over Soy heb ik zeer mijn twijfels. Volgens mij is hij zéker niet zo lang als Rik namelijk.

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #559 Gepost op: 10-11-2022, 15:44:34 »
Goeie toevoeging Sven, ik heb het aangepast!

Als Jo in die uitzending zit dan doet ze inderdaad vast niet mee. Voor de rest blijft alles omtrent haar verdacht.

Kiefer heeft een Insta-stilte en een Instatag-stilte, en had ik toegevoegd omdat hij zo'n typische WIDM naam is. GTST-acteur en een eigen spin-off bij Videoland. WIDM <3 dit soort deelnemers. Maar er zijn inderdaad weinig aanwijzingen verder, dus ik heb hem bij kleine kans gezet.

Jo kan afgeschreven worden in verband met mediaoptredens in de opnameperiode. Valerio kan ik sowieso niet linken aan een van de silhouetten en ook over Soy heb ik zeer mijn twijfels. Volgens mij is hij zéker niet zo lang als Rik namelijk.

Valerio zou wel een van de silhouetten kunnen zijn imo. Over welke media-optredens heb je het verder?

Rik is trouwens redelijk klein, ik denk rond de 1.78-1.80. Zou je misschien niet zeggen maar dat is wel zo. Soy is iets langer dan dat.
« Laatst bewerkt op: 10-11-2022, 15:49:57 door JP1999 »