Auteur Topic: [Algemeen] Wie is de mol 2023  (gelezen 130373 keer)

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #560 Gepost op: 10-11-2022, 16:19:07 »
Voor 8 neig ik vooralsnog toch wel het meest naar Arijan van Bavel. De lengte, het kapsel en de vorm van het hoofd lijken wel redelijk overeen te komen.

Bij 6 lijkt het er wel echt op dat het iemand is die kaal is of hooguit een kort koppie heeft. Is Rob Urgert al eens voorbij gekomen als mogelijkheid? Ook wel een typische Mol-naam en perfect voor de comic relief in het seizoen.

Arijan vind ik geen spannend iemand, van wat ik net van hem heb gezien. Zou bepaald gedrag kunnen laten zien om z'n carrière als comedian een boost te geven.

Misschien schat ik hem verkeerd in.

Je hebt gelijk dat-ie op het silhouet lijkt.


Rob is nog niet voorbij gekomen, geloof ik.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #561 Gepost op: 10-11-2022, 16:25:41 »
Jo kan afgeschreven worden in verband met mediaoptredens in de opnameperiode. Valerio kan ik sowieso niet linken aan een van de silhouetten en ook over Soy heb ik zeer mijn twijfels. Volgens mij is hij zéker niet zo lang als Rik namelijk.

“Zo lang als” Rik van de Westelaken vind ik een heel grappige uitsprak. Ik zie Rik echt heel vaak want hij woont in mijn buurt en ik kan je vertellen die man is echt heel klein. Ik schrok zelfs hoe klein hij is. Soy is (zie bovenstaande foto) niet lang maar minstens zo langs Rik! zelfs iets groter en dat past dan prima in silhouet nummer 9.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #562 Gepost op: 10-11-2022, 16:51:55 »
Goeie toevoeging Sven, ik heb het aangepast!

Als Jo in die uitzending zit dan doet ze inderdaad vast niet mee. Voor de rest blijft alles omtrent haar verdacht.

Kiefer heeft een Insta-stilte en een Instatag-stilte, en had ik toegevoegd omdat hij zo'n typische WIDM naam is. GTST-acteur en een eigen spin-off bij Videoland. WIDM <3 dit soort deelnemers. Maar er zijn inderdaad weinig aanwijzingen verder, dus ik heb hem bij kleine kans gezet.

Valerio zou wel een van de silhouetten kunnen zijn imo. Over welke media-optredens heb je het verder?

Rik is trouwens redelijk klein, ik denk rond de 1.78-1.80. Zou je misschien niet zeggen maar dat is wel zo. Soy is iets langer dan dat.

Die instatag-stilte van Kiefer is wel ongegrond, denk ik. Hij heeft gewoon zijn instatags uitstaan sinds september vorig jaar. Anders hadden we echt nog wel tags gezien van daarna toen hij uit GTST ging.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #563 Gepost op: 10-11-2022, 16:57:24 »
Rik is trouwens redelijk klein, ik denk rond de 1.78-1.80. Zou je misschien niet zeggen maar dat is wel zo. Soy is iets langer dan dat.

Laten we ook niet vergeten dat Rik er vrijwel altijd iets voor staat. Hij lijkt dus ook iets langer dan dat hij is.
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #564 Gepost op: 10-11-2022, 17:04:37 »
en vergeet het haar niet, dat is bij Soy (1.83) een stuk hoger dan bij Rik (1.80). Optisch dus meer dan 3 cm.

Celine Huijsmans is ook druk met reality programma's dit jaar zoals Celebrity Masterchef en Kamp Koningsbrugge.
Zou wel erg druk worden als ze ook nog meedoet aan Wie is de mol.

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #565 Gepost op: 10-11-2022, 17:29:38 »
en vergeet het haar niet, dat is bij Soy (1.83) een stuk hoger dan bij Rik (1.80). Optisch dus meer dan 3 cm.

Celine Huijsmans is ook druk met reality programma's dit jaar zoals Celebrity Masterchef en Kamp Koningsbrugge.
Zou wel erg druk worden als ze ook nog meedoet aan Wie is de mol.

Heeft iemand wel eens meegedaan aan een redelijk groot spelprogramma in hetzelfde jaar? Volgens mij niet, dus wellicht kunnen we haar (en iedereen met haar) afstrepen. Ik denk dat dat ook één van de afspraken is als je meedoet met WIDM: even geen deelname aan andere spelprogramma's als Robinson/Verraders/Koningsbrugge/Special Forces/HuntedVIPS/MasterChef/en wat er nog meer allemaal is (los van quizzes etc). 

Offline Thunderclaw

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #566 Gepost op: 10-11-2022, 17:42:54 »
https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/artikel/5345941/kandidaten-wie-de-mol-2023

AVROTROS zegt dat we social media in de gaten moeten houden. Het kan dus niet lang meer duren hoop ik…

Ik vraag me ook af waar die achtergrond op die nieuwe foto vandaan komt. Gefotoshopt omdat het er Afrikaans uitziet? Of is hij authentiek?
« Laatst bewerkt op: 10-11-2022, 17:47:16 door Thunderclaw »

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #567 Gepost op: 10-11-2022, 18:02:29 »
« Laatst bewerkt op: 10-11-2022, 19:55:46 door Amethyst »

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #568 Gepost op: 10-11-2022, 19:35:10 »
Mogelijk schema W46 begint 13/11
Week 46 aankondiging op socials
Week 47 voorstellen kandidaten
Week 48 uitgesteld molboekje , was 22 nu 29 november
7 januari 1e aflevering

Fred van Leer lijkt me niet, die was gevarieerd actief op insta.

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #569 Gepost op: 10-11-2022, 19:44:01 »
De uitsnede zoals die bij RTL te zien is, komt niet overeen met de foto van het officiële (groene) drukwerk wat eerder gedeeld is. Op de 'RTL-versie' lijkt het alsof 6 een behoorlijke kop met haar heeft, maar de groene versie toont dat zeer zeker niet.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #570 Gepost op: 10-11-2022, 20:04:01 »
De uitsnede zoals die bij RTL te zien is, komt niet overeen met de foto van het officiële (groene) drukwerk wat eerder gedeeld is. Op de 'RTL-versie' lijkt het alsof 6 een behoorlijke kop met haar heeft, maar de groene versie toont dat zeer zeker niet.
Dat is die opdracht met dat vlot en de fakkel in de groeve in Tsjechië, Renee Fokker kreeg daar het touw niet los. ‘In vuur en vlam’.
« Laatst bewerkt op: 10-11-2022, 20:06:28 door foxhunter »

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #571 Gepost op: 10-11-2022, 20:05:48 »
Dat is die opdracht met dat vlot en de fakkel in de groeve in Tsjechië, Renee Fokker kreeg daar het touw niet los.

Ik heb het over het plaatje van de silhouetten natuurlijk  ::rofl::

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #572 Gepost op: 10-11-2022, 20:11:20 »
Ik heb het over het plaatje van de silhouetten natuurlijk  ::rofl::
Komt dat niet van youtuber Tim? Die had dat ook als thumbnail voor zijn filmpje.
https://m.youtube.com/watch?v=cHaLt1IF0fE
« Laatst bewerkt op: 10-11-2022, 20:15:01 door foxhunter »

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #573 Gepost op: 10-11-2022, 20:12:55 »
Komt dat niet van youtuber Tim? Die had dat ook in zijn filmpje.
https://m.youtube.com/watch?v=cHaLt1IF0fE

Hij gebruikt de groene, correcte versie. Die zwarte is vooral een slechte poging om die groene over te trekken, maar waarbij de randen van de silhouetten compleet anders zijn waardoor kapsels en dergelijke compleet niet meer overeenkomen met de correcte versie.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #574 Gepost op: 10-11-2022, 20:22:50 »
Hij gebruikt de groene, correcte versie. Die zwarte is vooral een slechte poging om die groene over te trekken, maar waarbij de randen van de silhouetten compleet anders zijn waardoor kapsels en dergelijke compleet niet meer overeenkomen met de correcte versie.
Niet in het filmpje, maar het hoofdplaatje bij het filmpje, dus voor je het filmpje opstart. Dat is knip en plakwerk van het origineel.
Het origineel zou meer info bieden als die witte widm pro tekst er niet overheen stond.

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #575 Gepost op: 10-11-2022, 20:33:06 »
Arijan vind ik geen spannend iemand, van wat ik net van hem heb gezien. Zou bepaald gedrag kunnen laten zien om z'n carrière als comedian een boost te geven.

Misschien schat ik hem verkeerd in.

Je hebt gelijk dat-ie op het silhouet lijkt.


Rob is nog niet voorbij gekomen, geloof ik.

Arijan vond ik wel leuk toen in pelgrimscode
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #576 Gepost op: 10-11-2022, 20:57:27 »
https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/artikel/5345941/kandidaten-wie-de-mol-2023

AVROTROS zegt dat we social media in de gaten moeten houden. Het kan dus niet lang meer duren hoop ik…

Ik vraag me ook af waar die achtergrond op die nieuwe foto vandaan komt. Gefotoshopt omdat het er Afrikaans uitziet? Of is hij authentiek?
Autenthiek. Wellicht heb je gemist dat Rick een bierflesje met "Windhoek" erop in zijn hand had?

Namibië, dus. Althans......

Offline Thunderclaw

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #577 Gepost op: 10-11-2022, 21:04:03 »
Autenthiek. Wellicht heb je gemist dat Rick een bierflesje met "Windhoek" erop in zijn hand had?

Dat heb ik niet gemist. Ik bedoelde het meer in de zin van 'is dit de officiële eerste groepsfoto maar dan met silhouetten of is dit gewoon de schaduwen geplakt op een Afrikaans-uitziende achtergrond omdat het seizoen zich wellicht in Namibië afspeelt.'

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #578 Gepost op: 10-11-2022, 21:27:02 »
Ah, ok.

Ik heb de silhouettenfoto in de boekhandels nog niet gezien, dus dat weet ik niet. Als ik in de buurt ben zoek ik een boekhandel waar ze dat promo-ding hebben staan.

En dan maak ik er een sneaky foto van...

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #579 Gepost op: 10-11-2022, 21:38:54 »

De silhouetten zijn terug! ::bravo::

(Via @widmpro op Instagram)

Dit is de foto van wat er in de boekhandels komt te staan. Is wel uitgelekt dus en een irritant watermerk van een Mol-account eroverheen. De fotoachtergrond bij de zwarte silhouetten is dus gewoon door een ander Mol-account erachter geplempt en - as I said before - de silhouetten slecht overgetrokken van deze officiële groene variant.