Auteur Topic: [Algemeen] Wie is de mol 2023  (gelezen 130427 keer)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #600 Gepost op: 12-11-2022, 10:04:08 »
Op stap is iets anders dan bezig zijn met de opnameperiode. De Verraders-2 werd in november 2021 opgenomen. Andersom geredeneerd: Stefano zat ook "opvolgend", dwz: niet in hetzelfde seizoen, maar wel kort op elkaar, in ER en in de Verraders.

Soms lijkt het daardoor alsof de BN-ers als een vlo van het ene naar het andere programma springen.

Eens maar ik vind het zelf ook een beetje desperate altijd. Dat je naast je carriere meedoet aan een spel once in a while helemaal leuk maar de verraders en widm lijken ook op elkaar. Bij robinson vind ik dat dan weer net anders en zou ik het eerder snappen.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #601 Gepost op: 12-11-2022, 11:33:04 »
Ik sprak weleens met mensen, die echt van mening waren dat dit soort producties "in real time" gefilmd wordt.

Die snappen er vervolgens niets van als iemand tegelijk op meerdere zenders te zien is.

Rämon, het klinkt onwaarschijnlijk: maar ze bestáán....

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #602 Gepost op: 12-11-2022, 12:56:29 »
Is silhouet 2 niet van Ronald Goedemondt?  ::oink::

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #603 Gepost op: 12-11-2022, 13:48:26 »
Is silhouet 2 niet van Ronald Goedemondt?  ::oink::

Nee.  :P

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #604 Gepost op: 12-11-2022, 15:22:33 »
Throwback naar Renées silhouet. Niets is wat het lijkt, zonder bekendmaking zouden we nu nog aan het gissen zijn denk ik  :P

Ik verwacht aankomende week wel iets officieels van WIDM  ::jaja:: En ik ben heel benieuwd of ze inderdaad naar Namibië zijn geweest. Ik hoop het heel erg.

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #605 Gepost op: 12-11-2022, 15:32:50 »
YouTuber Dylan Haegens werd genoemd voor #2.

ik zie de zijscheiding die Dylan meestal heeft wel in het silhouet. Oren kan ik niet goed zien, want zit het watermerk overheen.


Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #606 Gepost op: 12-11-2022, 17:20:06 »
Wat een tijden. Dat mensen die op youtube of instagram bekend zijn mee kunnen doen.
Echt jammer dat ze zo’n andere richting op zijn gegaan door de jaren heen.

Vroeger had je echt leuke echte bn’ers met iets mysterieus en niet van die blije spring in t veld mensen die leuke filmpjes maken voor kinderen en daar dan 800 duizend volgers mee hebben…

Maar ik heb hem even gecheckt en hij past wel in het silhouet.

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #607 Gepost op: 12-11-2022, 17:54:35 »
Wat een tijden. Dat mensen die op youtube of instagram bekend zijn mee kunnen doen.
Echt jammer dat ze zo’n andere richting op zijn gegaan door de jaren heen.

Neee is echt niet zo, no worries. Ieder jaar worden heel veel YouTubers genoemd, maar de enige YouTuber ooit die mee heeft gedaan is Nikkie. En Nikkie was ook nog eens echt wel ander kaliber dan nationale YouTubers. WIDM-producers casten geen sterretjes en ik zie ook niet echt aanleiding dat ze dat zijn gaan doen.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #608 Gepost op: 12-11-2022, 19:32:59 »
Wat is dan het verschil tussen een youtuber en een influencer? Beiden hopen aan hun activiteiten toch een leuk inkomen over te houden? En ene Y.C. is toch redelijk actief....

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #609 Gepost op: 12-11-2022, 21:06:57 »
Veel weerzin hier tegen youtubers, maar vergeet niet dat werken bij radio en tv door het grote aantal zenders ook behoorlijk aan inflatie onderhevig is; de concurrentie heviger en dus minder ruimte om jezelf te zijn omdat je aan bepaalde verwachtingen moet voldoen. Een grote brei waar je ook de krenten uit de pap moet vissen.
En dan is het verschil met youtubers niet zo groot, daar hetzelfde voldoen aan het verwachtingspatroon om de volgershonger te stillen, ook hier brei en krenten.

Dylan Haegens is 178 cm, zou heel goed op twee kunnen staan, past beter dan Robert de Hoog. Hij heeft lange oren, het silhouet korte oren als een stripfiguur, maar dat silhouet is ook niet te vertrouwen, slechts een richtlijn. Soepele benen maakt het makkelijk om je voet zo naar buiten te draaien, dat past wel bij Dylan.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #610 Gepost op: 13-11-2022, 09:31:52 »
Ik denk dat we na zoveel seizoenen wel weten dat we op de makers van WIDM kunnen vertrouwen om een diverse groep samen te stellen. Tot nu toe ben ik pas een enkele keer teleurgesteld in de deelnemers, met name als ze redelijk kleurloos blijken te zijn. Of iemand youtuber is of niet, maakt mij minder uit. Er zijn ook saaie acteurs en sporters.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #611 Gepost op: 13-11-2022, 12:54:23 »
lange oren, het silhouet korte oren als een stripfiguur

 ::rofl::

Offline Thunderclaw

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #612 Gepost op: 13-11-2022, 14:01:16 »
Throwback naar Renées silhouet. Niets is wat het lijkt, zonder bekendmaking zouden we nu nog aan het gissen zijn denk ik  :P

Same met Erik de Zwart, dat silhouette zag er ook totaal niet uit als hem.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #613 Gepost op: 13-11-2022, 15:01:35 »
@joligmolletje, zou roadrunner dan meedoen?

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #614 Gepost op: 13-11-2022, 15:03:04 »
De trend is wel naar steeds onbekendere mensen. Laatste twee jaar kende ik op voorhand maar twee deelnemers, daarvoor jarenlang vier. De rest wordt bekender als tv personality door ‘Wie is de mol’.  Een editie met onbekende NLers komt steeds dichterbij.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #615 Gepost op: 13-11-2022, 15:27:49 »
Voor mij juist andersom, ik kende er afgelopen seizoen maar liefst 6 op voorhand.

En in de periode tussen seizoen 15-17 juist vrij weinig.

Sindsdien ken ik er altijd wel 4.

Ik denk dat ik in de groep kom waarbij ik "oudere" deelnemers echt ken en de wat jongere herken.



met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #616 Gepost op: 14-11-2022, 12:59:42 »
De trend is wel naar steeds onbekendere mensen.
Of iemand bekend is of niet bekend ligt niet aan die persoon maar aan degene die dat beoordeelt denk ik.
Vorig jaar kende ik er 9 voorafgaand aan de serie.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #617 Gepost op: 14-11-2022, 14:05:53 »
Wat een tijden. Dat mensen die op youtube of instagram bekend zijn mee kunnen doen.
Echt jammer dat ze zo’n andere richting op zijn gegaan door de jaren heen.

Vroeger had je echt leuke echte bn’ers met iets mysterieus en niet van die blije spring in t veld mensen die leuke filmpjes maken voor kinderen en daar dan 800 duizend volgers mee hebben…

Nog geen reden tot paniek, het is nog niet aan de hand toch? ;D

Wat betreft YouTubers, heb ik er niet zoveel tegen zolang het authentieke personen zijn. Maar bij widm tot nu toe gaat dit elke keer gewoon goed, dus ik heb er wel vertrouwen in dat als er een YouTuber meedoet ze weten wie ze kiezen ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #618 Gepost op: 14-11-2022, 14:12:34 »
Vergeet ook niet dat veel Youtubers tegenwoordig meer doen dan enkel Youtube, maar ook vaak grote podcasts hosten. Door iemand te kiezen die beide doet (of nog meer dan dat), is misschien wél interessant voor WIDM! Dan kom je sowieso al sneller bij de grote namen uit, zoals een Kalvijn, StukTV en (sorry, toch weer) Dionne Slagter.

Offline summerlovin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #619 Gepost op: 14-11-2022, 18:10:25 »
Vanavond in het Sinterklaasjournaal:
Jan-Willem Roodbeen, Annemieke Schollaardt en Joris Linssen. Allemaal oud kandidaten. Ik begin er toch wel iets in de zien.